Gå til innhold

Hvordan få jentene ut tidligst mulig

SnillMito

Anbefalte innlegg

Har et problem med at jenter jeg tar med hjem innbiller seg at de er invitert til å bli til frokost (eller enda lenger). Faktum er jo naturligvis at jeg vil bli kvitt dem så fort som mulig etter at akten er gjennomført, for å formulere meg pent. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et problem med at jenter jeg tar med hjem innbiller seg at de er invitert til å bli til frokost (eller enda lenger). Faktum er jo naturligvis at jeg vil bli kvitt dem så fort som mulig etter at akten er gjennomført, for å formulere meg pent. Noen tips?

Du må satse på smartere jenter. Men ikke så smarte at de skjønner at de bør takke nei til invitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, du kan jo starte med å se på deg selv utenfra, du virker ikke akkurat så sympatisk og snill ;) hvordan du får snøret i bånn må da være en gåte, damene må være despo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kan jo starte med å se på deg selv utenfra, du virker ikke akkurat så sympatisk og snill ;) hvordan du får snøret i bånn må da være en gåte, damene må være despo

Du har en ubehagelig kroppslukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo være kjempesnill som klarer å dra jenter hjem så ofte at det er et problem, til og med et problem at de liker han så godt at de ikke vil hjem dagen etter.

Når du er mann - 42 år- da er det en flott prestasjon. Du får trøste deg med det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han må jo være kjempesnill som klarer å dra jenter hjem så ofte at det er et problem, til og med et problem at de liker han så godt at de ikke vil hjem dagen etter.

Når du er mann - 42 år- da er det en flott prestasjon. Du får trøste deg med det :skratte:

Jeg løste problemet med å finne meg en jente som jeg IKKE vil skal gå, og som gjerne ville bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løste problemet med å finne meg en jente som jeg IKKE vil skal gå, og som gjerne ville bli.

Du er 42 år og livet ditt er i realiteten over. Kun siste langside gjenstår før møtet med mannen med ljåen. La oss unge få nyte livet som vakre mennesker med hyppig og tilfeldig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du har en ubehagelig kroppslukt.

Stakkars deg, hvis du virkelig tror du kommer noen vei med slike utspill så synes jeg oppriktig synd på deg. Ikke rart damene ikke skjønner bæret-du kan ikke kommunisere på en måte de forstår deg på! Etterpå så hoverer du over det på ett kvinne forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, nå er vel nettopp det å ikke være sympatisk og snill viktige suksessfaktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, nå er vel nettopp det å ikke være sympatisk og snill viktige suksessfaktorer.

Jo, på de smarte damene er det det, men det er vel ikke de dere får med hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...