Linemor Skrevet 6. april 2003 #41 Del Skrevet 6. april 2003 må vel være levealdern det. hehe ellers er det noe jeg har gått glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #42 Del Skrevet 6. april 2003 Tror også det må være levealderen vi snakker om her, eller er vi kommet med i "eldrebølgen" hele gjengen? Jeg blir 26, og tror "modenheten" på svarene kommer likt med seriøsiteten på spørsmålene.....Må da være lov å være litt barnslig innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 6. april 2003 #43 Del Skrevet 6. april 2003 Fyller snart atten..... yngste til nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. april 2003 #44 Del Skrevet 6. april 2003 Det kommer an på når du har bursdag, det kidden. Jeg blir 18 om nøyaktig en måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #45 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg er helt sikkert den yngste her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. april 2003 #46 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg er 32, jeg..... og trives med det både her inne og i RL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 6. april 2003 #47 Del Skrevet 6. april 2003 Hadde det så gøy når jeg var 26, så jeg har tenkt til å fortsette å være det..... :D Innbiller meg selv at jg da kan fortsette å presentere mg som "såvidt over tenårene"! Men mannen min, som blir 30 i år, han er jo praktisk talt på god vei til 40!!!! hehehe! (Jada, panikken begynner å melde seg, og ertingen foregår i stor stil her hjemme!) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 7. april 2003 #48 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg fyller 33 år nå i neste uke. Vel.. Hva kan jeg si...? Jeg holder meg helt vanvittig bra....... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. april 2003 #49 Del Skrevet 7. april 2003 'skryrrryyyyyyyyyyyyyytttttttt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 7. april 2003 #50 Del Skrevet 7. april 2003 Må jo skryte av meg selv, når faen ikke bygda gjør det! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heddy Skrevet 7. april 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 7. april 2003 Det er første gang jeg prøver meg på noe som dette :-? . Ble gledelig overrasket over alle svarene. Intrykket mitt er at alder og "stemningen" her er god. Selv er jeg 29 for 21. gang, og har venner og kolleger som er både (10-15 år) yngre og eldre enn jeg er og trives med det. Er enig i at et ungt menneske kan ha vel så "vettuge" tanker/svar som en eldre. Takk for velkomsthilsen fra deg L-B. Varmer når en kommer fersk inn i et nytt miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 9. april 2003 #52 Del Skrevet 9. april 2003 pssst! Gjennomsnittsalderen for dem som svarte her er: 29,66år! (mulig jeg hoppet over noen, men jeg tror ikke det..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. april 2003 #53 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg er "bare" 24 jeg ...(eller mangler 5 mnd på å være 25 hvis jeg skal være nokså nøyaktig ) (oi!! 25 såg plutselig så mye ut det ...har ikke tenkt over at jeg blir det før :o ).........grunnen til at jeg skrev "bare" var at jeg liksom ikke føler meg så voldsomt "gammel" eller "voksen" om man vil .....så når jeg da er 24 ...så virker liksom det så lite ..... men på den andre siden ....noen ganger føler jeg meg viiiirkelig gammel ...særlig når det er fjortiser eller ung-pøbler som har gjort noe .... ,.....da kan jeg snakke om "ungdommen nå til dags" ..... hm....kanskje 24 er en grei alder likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. april 2003 #54 Del Skrevet 14. april 2003 Baby på 19 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 14. april 2003 #55 Del Skrevet 14. april 2003 jeg er 21 og svært fornøyd med det. etter jeg ble student har jeg fått venner i mange aldersgrupper og syns det er veldig gøy. gøy å bli kjent med mennersker som er på forskjellige stadier i livet, men som allikevel har noe til felles. det er noe av det jeg liker ved kvinneguiden også. tenker ikke så mye over aldersforskjeller lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 15. april 2003 #56 Del Skrevet 15. april 2003 Er like gammel som Hege og er enig i utsagnet at om å være her inne på KG får meg til å føle at jeg snart er i 90 årene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 15. april 2003 #57 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg er 35. Mao har jeg vært 29 år i 6 år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 15. april 2003 #58 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg er også over 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. april 2003 #59 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg er 33 år....snufs....tiden fyker og jeg er snart 40! Og hvor er jeg? Jo, sitter forann PC'en enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 16. april 2003 #60 Del Skrevet 16. april 2003 ...snart 32,5 Men etter 25-årsdagen har det med alder vært mindre viktig. 29 vil jeg ihvertfall ikke være, hadde 29-årskrise (!) Den kom brått på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå