Heddy Skrevet 5. april 2003 #1 Del Skrevet 5. april 2003 Har inntrykk av at det er et ungt miljø her i Kvinneguidens diskusjonsforum, stemmer det? Hvis det er en gruppe der snittet er ca 20 år så blir jo temaer/svar deretter også! Det ideelle synes jeg måtte være en god spredning. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 5. april 2003 #2 Del Skrevet 5. april 2003 jeg er i 40 årene og fleiper med at jeg er "bestemor " her inne. :D Det er vel flest folk i 20-30 årene,mange i 19 åringer kan være voksen i hodet som eldre kan være barnslig. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 5. april 2003 #3 Del Skrevet 5. april 2003 Har også det inntrykket - selv er jeg snart 30 :o , og midt på treet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2003 #4 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er snart 25 år - og syns det er kjempefint at det er varierende aldergrupper her inne! Det er det som gjør det så spennende og interessant her - man møter alle slags folk med med ulike erfaringsspekter! :D Da ligger det til rette for at enhver både kan lære noe av andre, og samtidig ha noe å lære bort! Det må jo være optimalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. april 2003 #5 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er 27 og kommer alltid med vettuge debattinnlegg, som alderen tilsier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. april 2003 #6 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er i slutten av 30-årene. Er enig med Indianlady at mange 19-åringer kan være vel så voksne i hodet som de som er eldre. Jeg var ikke så voksen da jeg var 19, og blir positivt overrasket over mange veloverveide og reflekterte svar som mange av de helt unge gir. Har også inntrykk at når man kommer i en viss alder (uten å definere når den starter ), så utjevnes en del av aldersforskjellene. Mange av de som er så mye som 10 år ungre enn meg, er allikevel ferdig med utdanning, har barn og familie, så vi har mye å snakke om. Det blir slik IRL, synes jeg og. Har venninner som er både i 40-årene, men også mange som befinner seg rundt 30. Nå er jeg i en studiesituasjon igjen, og treffer en del i 20-årene, vi har det kjempegøy sammen. Hvor gammel er du Heddy? Velkommen, forresten! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. april 2003 #7 Del Skrevet 5. april 2003 Og jeg er 29! Har vært 29 i maaaange år jeg.......... i 15 år tror jeg.... :-? Da - får se - da skulle jeg vel være .......jo, 43 år! Og det stemmer jammen med fødselsattesten min også! *flaks* "Jeg er 20 i hodet 40 på papiret 70 i kroppen" Vi vel tro at alle aldersgrupper er "dekket" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2003 #8 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er like gammel som Usikker.. men jeg er inne i mitt første år som 29-åring. Bekreftet på papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #9 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er 28 år og føler meg som midt på treet. Så når jeg fyller 29 kommer vel jeg også til å stagnere noen år.... Synes alderen spriker bra her inne jeg. Det er jo kanskje flere mellom 20 - 30, men ser også mange som er både over og under. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2003 #10 Del Skrevet 5. april 2003 Så rart! Man danner seg et bilde av personene i hodet over brukerene her inne, men blir ofte overrasket over "sannheten" ! Vel....jeg er ihvertfall 24år, men håper jeg har noe smart og komme med veid opp mot innleggene fra dere "gammle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. april 2003 #11 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg blir 21 om et par måneder. Er ikke spesielt voksen for alderen, men tror ikke jeg er direkte umoden heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. april 2003 #12 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er nettopp fylt 38 og føler meg ung! Det vil jeg gjøre når jeg blir 40 og femti også ... har vel aldri sett på det å bli eldre med årene som noe handicap, tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. april 2003 #13 Del Skrevet 5. april 2003 26 her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 5. april 2003 #14 Del Skrevet 5. april 2003 Ola er i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. april 2003 #15 Del Skrevet 5. april 2003 Majoriteten av brukerene her er vel fra 18-40 år, tror det skulle stemme sånn noenlunde. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. april 2003 #16 Del Skrevet 5. april 2003 Minnie lille, jeg tror nok alderspredningen er mer 15-40 Husk at det er mange under atten her. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #17 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har også hatt den oppfatningen at de fleste registrerte brukere på KG er mellom 18-40 år. Selv er jeg 28 koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2003 #18 Del Skrevet 5. april 2003 Nettopp fylt 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. april 2003 #19 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg er 47, men etter et par timer her inne føles det som jeg er 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2003 #20 Del Skrevet 5. april 2003 JEg er 20 (blir 21 om litt over en mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå