Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

å, mammabukser ja! oh, det er so mykje en må ha. Føler en liten smule panikk! Er ikkje meir enn 7+6 idag eg då, men syns likevel det er ubehagelig å ha mine gamle, stramme jeans. Kanskje en skulle ha sjekka ut mammabukse-markedet. Fins vel eindel fine, eller?? hugsar eigentleg berre kleda mamma og tanter gjekk med når dei var gravide. men eg håpar og trur at moten har forandra seg sidan det!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 12 uker, blåmeisa. Kan tenke meg det er deilig å passere den grensa. Gleder meg veldig til det er min tur... :sjenert:

Synes jeg ser litt mage her også. Føler meg litt oppblåst... Gikk en del ned i våres da, så de gamle buksene som var store før sommeren passer fortsatt fint. Men klarer ikke å bruke belte lenger. Det var ubehagelig...

Ellers har jeg vært veldig trøtt og sliten noen dager nå. Får bare roe tempoet litt tror jeg, så får jeg håpe det gir seg snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker, blåmeisa! :blomst:

Jeg har allerede kjøpt mammabukse, jeg :sjenert: Men det er fordi jeg måtte ha ei svart bukse, og da tenkte jeg det var bortkastede penger å kjøpe ei vanlig ei. Kan ikke se at det er mammabukse en gang, det finnes veldig mye fint nå.

Ellers går det i gummistrikk festet til knappen, og lange topper. Det er ubehagelig å ha igjen knappen, da det presser for mye på nedre del av magen. Har lagt på meg 2-3 kg allerede, det skyldes mye luft, kjærlighet og altfor mye sjokolade, pluss at jeg er oppblåst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket fint lite til graviditeten..

Eneste er litt ømme bryster.

Men samtidig så er jeg bare 6 uker.. :sjenert:

Men må uansett gå til innkjøp av nye bukser.. Har nesten bare dongeribukser. Trange sådan.. :sjenert:

Så kommer nok til å kjøpe svarte og gråe stoffbukser. :)

Amused!

Hvilken butikk har du kjøpt den mammabuksa på?

Endret av theeseee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke så mye, jeg...

Mulige tegn er murringer i magen, oppblåsthet, og litt ømme bryster.

Jeg har innbilt meg noe er rart med luktesansen min, men det er nok bare innbilninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke så mye enda jeg heller. Tror vi skal være glade for det.

Blir kvalm noen ganger. Gjerne når jeg er sulten eller jeg sitter på i bil.

Veldig sliten noen ganger...

Brystene er ikke like ømme lenger.

I det hele tatt, hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg nok bare trodd jeg var litt småuggen...

Skal kanskje være glad jeg ikke merker så altfor mye da...

Gleder meg til jeg føler noe der nede, så jeg vet at alt er i orden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amused!

Hvilken butikk har du kjøpt den mammabuksa på?

Hei theesee, jeg kjøpte buksa på H&M, jeg :)

Merker ikke så mye, jeg...

Mulige tegn er murringer i magen, oppblåsthet, og litt ømme bryster.

Jeg har innbilt meg noe er rart med luktesansen min, men det er nok bare innbilninger...

Jeg merker ikke så mye enda jeg heller. Tror vi skal være glade for det.

Blir kvalm noen ganger. Gjerne når jeg er sulten eller jeg sitter på i bil.

Veldig sliten noen ganger...

Brystene er ikke like ømme lenger.

I det hele tatt, hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg nok bare trodd jeg var litt småuggen...

Skal kanskje være glad jeg ikke merker så altfor mye da...

Gleder meg til jeg føler noe der nede, så jeg vet at alt er i orden...

Samme her! :jepp: Lite symptomer, men føler meg uggen når jeg er sulten og sitter i bil. Og Knøttet, luktesansen er faktisk mye bedre/verre, og av og til helt på bærtur :fnise:

I natt har jeg sovet såååå godt, så det er en fin-fin dag :sol: (når tåka ute letter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg muligens har blitt mer følsom... Ble iallfall skikkelig irritert og lei meg i dag...

Og enkelte parfymer har begynt å irritere meg! Var en dame innom jobb i dag med pyyyyton parfyme :forvirret:

Kanskje litt mer sulten, men er ikke sikker...

Fått lyst på mye rart, men det er nok bare innbilling :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småkvalm bare...men er blitt veldig humørsyk! :sur: Huffa...stakkars den snille mannen min! :hjertesmil:

Og puppene er blitt kjempestore! Har alltid vært en A til B puppestørrelse og for halvannen uke siden kjøpte jeg ny BH, en litt stor B...som jeg nå fyller til randen!! Hooters, sier mannen min og flirer! :wow:

Ellers lurer jeg på noe...dere som har vært gravid før, hvordan forløper bekkenløsning seg...kan det forekomme så tidlig som jeg er i (6uke...)? Har økende murrende 'vondt' nede i venstre del av ryggen, rett over rompa på en måte... akkurat som det stråler litt?? Håper at det ikke er noe særlig... :sukk:

god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småkvalm bare...men er blitt veldig humørsyk! :sur: Huffa...stakkars den snille mannen min! :hjertesmil:

Og puppene er blitt kjempestore! Har alltid vært en A til B puppestørrelse og for halvannen uke siden kjøpte jeg ny BH, en litt stor B...som jeg nå fyller til randen!! Hooters, sier mannen min og flirer! :wow:

Ellers lurer jeg på noe...dere som har vært gravid før, hvordan forløper bekkenløsning seg...kan det forekomme så tidlig som jeg er i (6uke...)? Har økende murrende 'vondt' nede i venstre del av ryggen, rett over rompa på en måte... akkurat som det stråler litt?? Håper at det ikke er noe særlig... :sukk:

god helg alle sammen!

Sånn vondt i ryggen hadde jeg og i ca uke 6-8. Jeg syntes det var helt grusomt! Det verket hele tiden både når jeg sto, satt og lå men plutselig en dag var det bare borte. Heldigvis!!

I dag skal jeg kjøpe mammabukse, har nok blitt litt større, det er noen bukser det er ubehaglig å gå med, spesielt de trange dongribuksene! Det er i grunn ikke en synlig kul på magen føler meg mer småfeit rundt magen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ryggsmertene dine gikk bort! Jeg håper at det bare er 'tulle-smerter' selv! :) Mye mindre murring i dag og det er jo flott! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

:vinke: Ny på lista her:)

Jeg er ikke spesielt plaget. Blir pluttselig kvalm og må kaste opp men ikke hver dag. Har ømme bryster og kjenner murringer i magen.

Er trøtt og sliten og oftere sulten. Men synes egentlig bare det er godt å kjenne at jeg er gravid.

Er livredd for at noe skal gå galt men håper på det beste og håper de neste fem ukene skal gå fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Moonshadow

Koselig at det dukker opp flere i mai-juni tråden.

Får håpe det går bra for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at mine tidligere vide bukser passer veldig bra. Men ser vel egentlig bare ut som jeg har lagt på meg litt.

Ellers i grei form. Går litt opp og ned merker jeg. Skulle gjerne fått lagt meg litt tidligere om kvelden. Har store problemer med å komme meg opp om morgenen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Merker godt forandringene på kroppen allerede. Veldig plaget av kvalme og kaster opp hele dagen, det er først i 22 tiden på kvelden det begynner å gi seg. Vanskelig å få i seg mat.

Skikkelig hormontroll er jeg blitt også. Griner for et skeivt blikk av kjæresten :rodme:

Puppene er allerede skremmende store. Men alt er verdt det. utrolig hvor heldig jeg er som endelig skal få min egen lille familie :hjerter_rundt:

Endret av Moonshadow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, du har tydeligvis fått det verre enn meg.

Men klart det er verdt det :) :rødme: Tenk på det skjønne nurket man får :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 veker idag!! skal til min første kontroll i morgon. Buksene som tidlegare passar er no ikkje trange, men ubehagelige over magen. har tatt fram mine mest slappe bukser, er berre dei som er behagelige å gå i. Sjøl om sambo syns dei er stygge som fy.. :sjenert:

Merkar godt at puppane er blitt meir fyldige. har ganske store frå før av, men no kjenner eg det strammar litt ekstra når eg har på meg skjorte. Kvalmen er ikkje så ille lenger. Klarar ihvertfall å ete litt. :) Einaste som irriterar meg litt er at eg søv so lett. Før kunne eg sove gjennom alt,men no våknar eg av den minste lyd og det tar laang tid før eg får sove igjen. Aldri har sambuaren min snorka so mykje som no!!! :nei:

Ha ein fin dag, jenter!! må på butikken en tur. Vart so sugen på arme riddarar med bringebærsylte på! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

I dag er jeg 8 uker på vei og formen begynner faktisk å bli litt bedre.

Går ikke å er kvalm hele dagen og kaster opp bare tre fire ganger i løpet av en dag:)

Puppene er ikke like ømme om dagen eller selv om jeg våkner av at de verker om natten.

Nå først begynner jeg og tro på at dette kommer til å gå bra og jeg gleder meg utrolig masse til å begynne å se mage og kjenne liv.

Ønsker alle en fin søndagskveld :klem1:

Endret av Moonshadow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... der kom visst kvalmen snikende... Begynte med at jeg var småkvalm om morgenen fra 5+5, og nå i dag har jeg vært så dårlig at jeg har ligget hele dagen :spy: Heldigvis bedre nå, håper at jeg ikke blir like ille i morgen, for da spøker det for jobbingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her eg! :vinke:

Har bikka 13 veker og alle graviditetssymptom er som blåst vekk. Det einaste som får meg til å tru at eg faktisk ER gravid er småbobling i magen (rørsle)! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...