Gå til innhold

Noen tanker om forumet og brukere :)

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Er det bare meg som syns det er koselig og være her på en annen måte enn de fleste her? Mens jeg skriver dette tenker jeg over noen av svarene jeg har lest i en tråd fra In-gjengen. Da jeg ble medlem her i kvinneguiden for snart et halvt år siden, må jeg innrømme at jeg var veldig opptatt av å stige i rang om dere skjønner og at jeg derfor skrev mange innlegg. Men på veien har det blitt overskygget av at jeg heller skriver innlegg for det jeg blir engasjert og syns det er moro. Det å finne gleden i å bli kjent med dere brukere. Jeg syns det tross alt er et godt miljø her inne. Jeg er glad for å ha fått kontakt med flere faste brukere her.

Føler at jeg har fått et slags forhold til noen her inne, om dere skjønner :wink: Det betyr mye for meg og det er også mye av grunnen til at jeg er så ofte her inne.

Når jeg leser at andre brukere er her kun for å diskutere saklig og ikke har noe behov for noe kontakt eller mer enn det, er jo det greit. At de forholder seg upersonlig til dette forumet , tolket jeg det som.

Jeg ble veldig nyskjerrig på Lea, Sexy Sadie, Lillian, Milla/Minnie da jeg begynte her, de som da var og fortsatt er veldig erfarne brukere :)

Faktisk fikk jeg den gangen inntrykk av at Milla var en litt eldre dame i 40-årene. :ler: Sikkert for det jeg fikk inntrykk av en modenhet hos henne.

Lillian fikk jeg inntrykk av å være ei snill og rolig jente og Lea som en kvinne som følger med i tiden, ei oppegående jente. Tusenfryd fikk jeg inntrykk av som ei fresk jente som liker å vise seg fram :) Vibeke som ei med kloke ord og et forbilde....

Er det bare meg som har stort utbytte av dette forumet på det personlige plan? Klart jeg er her også for å diskutere, men deres sterke personligheter har jeg så sansen for :D Vil bare si at jeg føler et fellesskap her inne og håper at flere føler det samme. Ville bare komme med noen positive ord om dette forumet, da jeg i den siste tiden egentlig har hørt en del negative ting ved forumet. Ikke vet jeg hvordan dette forumet var for 2 år siden, men nå er jeg altså her, nettopp for det JEG trives :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært fast bruker på KG i over to år nå. Og jeg har det som du. Jeg trives her. Jeg synes det er hyggelig å se kjentfolk - eller kjentprofiler skal man si :briller: Jeg forsvinner den dagen det ikke er gøy mer, for da har jeg ikke noe mer å gi, verken som bruker eller moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Det var sanne og kloke ord Tusenfryd. Det har du jammen rett i. Men håper ikke den dagen kommer da, for hvem skal vi da spørre om trenings råd og FRISKIS OG SVETTIS :D Du er en av de som har klart å markere deg bra, hadde du plutselig blitt borte, hadde vi alle merket det ja.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempekoselig innlegg MzFire!

Også er det så gøy å høre hvordan folk oppfatter meg og andre.

Men sannheten er vel at jeg ikke har vært her sååå himla lenge (husker ikke lenger HVOR lenge, men litt over et år). Er litt overrasket over at du la merke til meg. Jeg pleier ikke å skrike høyest akkurat, men har jo skrevet en del innlegg.. blir så lett revet med.

Og jeg føler det på samme måte som deg. Forskjellen må vel være at jeg ALDRI har hatt som mål å "stige i gradene". Men jeg elsker å diskutere, lese andres meninger og se ting fra flere vinkler.

Utenom dette kjente jeg igjen mye av meg selv i innlegget ditt.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Slumpet innom KG for ca 2,5 år siden, jeg. Og er her ennå. Det er definitivt mange, mange gode grunner for det!

KG med alt sitt mangfold og alle sine ulike brukere er unikt. Her trives jeg.

Også registrerer jeg lykkelig at mange skryter av forumet. Og selv de som ikke skryter så mye, de er her fortsatt.

Kult.

Vibeke

( :oops: over "forbilde"-karakteristikken, men smigret og glad over å bli positivt lagt merke til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Jeg husker den avataren du hadde på den tiden også. Du hadde Katie Holms fra Dawson Creek. Og jeg forbandt deg med henne. At du lignet henne på et vis :D Men jeg syns også nicket ditt er så fint også. Det kan nok også være grunnen til at du tiltrakk oppmerksomheten min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et flott innlegg Mzfire.

Det fikk meg til å tenke tilbake og smile.... :D

Det var mange flotte personer her tidligere. Og det er enda flere av oss nå!

Det er helt klart at man danner seg inntrykk av de brukerne man kjenner igjen. Selv om vi alle skjuler oss bak anonyme nick, kommer personligheten tittende frem!

Jeg innrømmer gladelig at jeg blir i godt humør av de fleste her inne. Ellers hadde jeg nok ikke vært her!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Faktisk fikk jeg den gangen inntrykk av at Milla var en litt eldre dame i 40-årene. :ler:

Hi Hi- så feil kan man ta!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint innlegg, MzFire, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Bortsett fra at jeg har aldri hatt noen interesse av å stige i gradene, da.

Jeg har ikke vært her så lenge jeg heller, asså.. Siden Mai 2002, bare. Men jeg er ivrig i skrivingen, hehe... :lol:

Jeg var her jo først under et annet nick, jeg vet ikke om du fikk med deg det?

Jeg blir alltid så overrasket over andres oppfatninger av meg, jeg.. Alle ser på meg som så rolig og snill - det er jo kjempehyggelig å høre, det er ikke det... Men jeg er da slettes ikke alltid bare rolig og snill!! :wink: (Devil in disguise... hihi)

Er egentlig litt overrasket over at jeg ble lagt spesielt merke til også, fordi jeg synes liksom ikke jeg har skreket sååå høyt, iallfall ikke som Lillian, hehe.. Men det er jo koselig lell, da!

Jeg trives godt på forumet, jeg, men jeg kjeder meg kanskje litt mer nå enn jeg gjorde i starten. Derfor er jeg ikke her fullt så mye som jeg var før, jeg var jo totalt hekta en periode... Men jeg synes det er et fint sted å "henge" istedenfor å surfe på masse rare greier, jeg, dessuten er det deilig avslapning og bare sitte foran Pc'en og klapre.

Den dagen jeg ikke liker meg her lenger, stikker jeg.

Jeg føler nesten at jeg får et slags personlig forhold til noen her, jeg, enda så merkelig det faktisk høres ut.. Det er jo liksom internett, da... hehe... Nesten så man kan glemme det innimellom, med de relasjonene man får til folket.

Jeg så for meg Lea som Katie Holms før jeg også, hehe, helt til jeg fikk se den virkelige Lea, da så jeg jo at det ikke var henne...hihi... :lol:

Synes det er så mye triveligere med slike innlegg som dette, jeg, selv om jeg også kan synes det er skikkelig morsomt med noen freske og virkelig engasjerende tråder også! (man trenger ikke kalle alle andre for idioter og dumme og psyko osv selv om man er engasjert i en tråd og veldig uenig!)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg kan ikke huske deg under et annet nick nei. Men tror du alltid har hatt den pene jenta med den hvite avataren hele tiden?

Er så enig med deg jeg, det går faktisk ann å være uenige og diskutere uten å kalle noen noe stygt og bli slemme i munnen.

Er glad for at du fortsatt er her inne, gode mennesker skaper og sprer god stemning og hygge til alle andre også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske deg under et annet nick nei. Men tror du alltid har hatt den pene jenta med den hvite avataren hele tiden?

Er så enig med deg jeg, det går faktisk ann å være uenige og diskutere uten å kalle noen noe stygt og bli slemme i munnen.

Er glad for at du fortsatt er her inne, gode mennesker skaper og sprer god stemning og hygge til alle andre også

:lol: Jeg hadde et annet nick en stund, jeg, ja.. :lol: Kalte meg Nathalie.... :oops: Og jeg hadde en annen... ehm.. kremt... avatar... :sjarmor: Men godt at ikke alle husker meg fra da, hehe...

Den hvite vinterfeen min har jeg heller ikke hatt hele tiden, hatt henne siden like før jul. Hadde faktisk tenkt å bytte henne ut med en mer sommerlig etterhvert... Som Lillian har jeg også hatt mange forskjellige avatarer, sjø.

Så koselig at du synes det er bra jeg er her inne! Slikt varmer et lite hjerte, sjø!! :D Og jeg kan si det samme til deg, synes du virker som ei kjempefin jente!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose-tråden, ja! :D

Jeg får nok også et visst personlig forhold til enkelte her inne...

Det er vel fordi hver bruker har typiske trekk på godt og vondt, og at jeg regner faktisk med at de fleste her er "ærlige" på hva slags type mennesker de er... Så det blir vel som irl; noen liker du godt, og andre liker du mindre.

Noen ganger sitter jeg å ler eller blir rørt av innleggene til alle de søte menneskene her inne, og da får jeg så lyst til å dele det med venner irl... Men foreløpig har jeg avstått fra det, fordi jeg foretrekker å være anonym her inne. Kan lissom åpne seg mere da!

KG er flott! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:lol: Jeg hadde et annet nick en stund, jeg, ja.. :lol: Kalte meg Nathalie.... :oops: Og jeg hadde en annen... ehm.. kremt... avatar... :sjarmor: Men godt at ikke alle husker meg fra da, hehe...

Lillian

Ehhh..... var det du :o Så den avataren.........KUL!!!!!!

Men.

Da jeg kom hit fjor sommer var det også noen brukere som jeg først la merke til Lea, Milla, Waco, Perser, Vinga, Thea og noen til. Men etterhvert som tiden har gått har det kommet til mange brukere med sterke personligheter og det blir jo litt sånn at en føler seg litt "kjent" med de på en spesiell måte.

Synes alle her inne er i grunn trivlige mennesker som har forskjellige måter å utrykke seg på, og ofte kan det bli litt krangling, men som regel er vi vel en grei gjeng alle sammen.

Må virkelig få rose Hege og andre moderatorene som har holdt oss i tøylene slik at vi ikke har glidd ut........ :wink:

Og til alle nye og gamle brukere håper jeg vi fortsetter å bli her inne.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehhh..... var det du :o Så den avataren.........KUL!!!!!!

:lol::Nikke: Det var visst det... :oops:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg får et personlig forhold til brukerne her inne. Særlig de jeg prater med på #kvinneguiden på IRC.

Husker den første måneden her inne. (Er jo ikke såå lenge siden). De jeg la først merke til tror jeg var Vibeke og Lea. De utmerket seg på en positiv måte! Nå legger jeg merke til veldig mange, og trives veldig godt her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la først merke til Væren jeg :D Og jeg føler at jeg "kjenner" de jeg snakker med på IRC bedre enn andre her jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...