Gjest Casey Skrevet 7. juni 2008 #61 Del Skrevet 7. juni 2008 Man bør ha et såpasst høyt selvbilde at man kan se ned på henne men at det likevel føles for henne litt slik at man ser opp til henne. Hvordan skal folk få til å se ned på en person - samtidig som de skal få dette "offeret" til å se opp til dem? Er dette en ny Mads Larsen-teori? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #62 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvordan skal folk få til å se ned på en person - samtidig som de skal få dette "offeret" til å se opp til dem? Er dette en ny Mads Larsen-teori? Kvinner sier jo til stadighet at de må ha en mann de kan se opp til, en som er smartere og flinkere enn dem. Hvordan kan man unngå å se ned på slike kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. juni 2008 #63 Del Skrevet 7. juni 2008 Ein sjenert, snill og kjekk mann er drømmemannen for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 7. juni 2008 #64 Del Skrevet 7. juni 2008 Kvinner sier jo til stadighet at de må ha en mann de kan se opp til, en som er smartere og flinkere enn dem. Hvordan kan man unngå å se ned på slike kvinner? Enkelte kvinner kan ha et behov for en mann som de føler de kan bli litt utfordret av på flere plan, men jeg er litt enig med deg i at å se opp til (som i beundre) kan bli noe voldsomt. Mannen vil sikkert også bli utfordret til en viss grad, uten at han vil se opp til/tilbe kvinnen. Det er mulig å få til slike balanser uten å se opp til og ned på hverandre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnGutt Skrevet 8. juni 2008 #65 Del Skrevet 8. juni 2008 OK, unnskyld for at jeg er den jeg er. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #66 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sitter her og diskuterer med en kamerat av meg av denne typen. Han er rene drømmeprinsen for mange jenter, men ser det ikke selv! Så derfor spør jeg: Er menn, som ser veldig bra ut utseende messig: Men som er sjenerte , attraktive? Han er snill, omsorgsfull, har sunne og varierte interesser. Men altså er problemet at han ikke forstår at han er en bra catch! Og om noen har noen tips om hvordan jeg kan overbevise han om nettop dette, så mottas det med stor takk også Han fortjener vel bedre enn deg, hvis du skal sitte her og diskutere taktikk for å få han, bare fordi andre jenter vil ha han. Håper han finner ekte kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #67 Del Skrevet 10. juni 2008 Ein sjenert, snill og kjekk mann er drømmemannen for meg! Han er sikkert drømmemannen din, men er du drømmekvinnen hans? En med så stort ego, og lav selvtillitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #68 Del Skrevet 10. juni 2008 Han er sikkert drømmemannen din, men er du drømmekvinnen hans? En med så stort ego, og lav selvtillitt? Så er du 32? Tviler litt på om det løpet der ikke er kjørt? De menn som er igjen til den aldersgruppen er forlengst kapret. Viktig å ikke ha for høye krav som dere har, da får dere ingen, eller en mann som fortjene bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. juni 2008 #69 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Han er sikkert drømmemannen din, men er du drømmekvinnen hans? En med så stort ego, og lav selvtillitt? Er det meg eller han du meinar har stort ego og lav sjølvtillit? Uansett så tar du nok feil! Så er du 32? Tviler litt på om det løpet der ikke er kjørt? De menn som er igjen til den aldersgruppen er forlengst kapret. Viktig å ikke ha for høye krav som dere har, da får dere ingen, eller en mann som fortjene bedre. Nei, eg er 31. Og eg synst ikkje eg har for høge krav, litt krav bør ein jo ha til ein partnar! Eg har kjæreste, så eg er ikkje på jakt. Men hadde eg vore singel, hadde eg uten tvil leita etter ein snill, kjekk og litt sjenert mann! Endret 10. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 10. juni 2008 #70 Del Skrevet 10. juni 2008 Så er du 32? Tviler litt på om det løpet der ikke er kjørt? De menn som er igjen til den aldersgruppen er forlengst kapret. Viktig å ikke ha for høye krav som dere har, da får dere ingen, eller en mann som fortjene bedre. Stemmer ikke. Ha høye krav - alltid. Gå gjerne opp i alder på mennene og fang de på 2. runden om nødvendig. Senk ikke kreavene. Mange menn er kanskje kapret, men av hvem...? Av og til er det store mismatch ute og går. Og: verden er stor, det finnes menn utenfor skogsgrensen og fylkesgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. juni 2008 #71 Del Skrevet 10. juni 2008 Stemmer ikke. Ha høye krav - alltid. Gå gjerne opp i alder på mennene og fang de på 2. runden om nødvendig. Senk ikke kreavene. Mange menn er kanskje kapret, men av hvem...? Av og til er det store mismatch ute og går. Og: verden er stor, det finnes menn utenfor skogsgrensen og fylkesgrensen. Er nok mange med slike holdninger som har profiler på tre til fire sjekkesteder i mange måneder uten å finne noe I de fleste tilfeller så er jo kravene uansett noe som er der bare for å tilfredstille de en kjenner. Jeg har ikke sett dette blant kvinner jeg kjenner faktisk( Noe som nok er grunnen til at kvinner jeg kjenner alltid er opptatt ) men har sett det blant et par evige enslige kamerater. Jeg kjenner sa han kun ville ha damer med små pupper fordi han ville ha en dame som kunne være med å klatre i fjell, selv om man mente han aldri ville få tid til å klatre i fjell. En annen vil kun ha damer som minner om prinsessene i amerikanske eventyrfilmer... Slikt er bare tragisk mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 10. juni 2008 #72 Del Skrevet 10. juni 2008 En annen vil kun ha damer som minner om prinsessene i amerikanske eventyrfilmer... Slikt er bare tragisk mener nå jeg. Hørtes fint ut, synes nå jeg. (Jeg snakket egentlig ikke om nettsider, men om livet der ute der man møter på folk tilfeldigvis og gjennom jobb/fritid.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silvy Skrevet 10. juni 2008 #73 Del Skrevet 10. juni 2008 Han fortjener vel bedre enn deg, hvis du skal sitte her og diskutere taktikk for å få han, bare fordi andre jenter vil ha han. Håper han finner ekte kjærlighet Ga ikke det litt liten mening det du skrev der? Jeg spurte ikke om taktikk til å få han. Jeg prøvde å høre med hva jenter syntes, fordi han mente at hans sjenerthet var et hinder for å noensinne få seg dame Herregud.. les ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #74 Del Skrevet 11. juni 2008 Ga ikke det litt liten mening det du skrev der? Jeg spurte ikke om taktikk til å få han. Jeg prøvde å høre med hva jenter syntes, fordi han mente at hans sjenerthet var et hinder for å noensinne få seg dame Herregud.. les ordentlig Synes du belyser noe viktig jeg. Å høre at det ikke finnes sjenerte snille kjekke gutter på 32 igjen er feil. Det veit jeg jævlig godt for jeg er akkurat det. Jeg er vel ikke så sjenert, men jeg er sjenrt ovenfor single interesserte damer jeg ikke kjenner, de stresser meg litt i starten, men går jo fort over når man blir kjent. Men jeg må jo også si, at det ikke alltid er så lett. For jeg er litt kresen i tillegg, ikke utseendemessig(jo egentlig litt der og) men veldig kresen på personlighet åpenhet etc. Og i tillegg når man er litt sær, er det kansje ikke så lett å få dame. Men jeg klager ikke. Tar en dag av gangen og håper jeg finner drømmedama jeg kan starte en familie med engang, men jeg har absolutt ikke tenkt å grave meg ned i sanda om det ikke skulle skje. Det finnes mange måter å være sjenert på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå