Gjest milkyway Skrevet 27. september 2007 #21 Del Skrevet 27. september 2007 Attraktive for noen ja. Ikke for meg, jeg liker de litt mer "gale" i hodet som lager liv (men ikke tar helt av). Har vært med noen sjenerte før, og det funket rett og slett ikke fordi jeg kjedet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 27. september 2007 #22 Del Skrevet 27. september 2007 27 år! Og ja du har rett, han er mer sjenert til å begynne med, men etterhvert så er han både morsom og pratsom. Med en morsom form for selvironi som er ganske gøyal Er vel litt selvironien hans jeg sitter og underholder her også ved å lage et topic (som han vet om ) Til resten av diskusjonen må jeg si at det finnes utallige variabler av akkurat den arten da. Like mange variabler som usjenerte menn vil jeg tro. Men når det gjelder i min kamerats tilfelle, så kan jeg ikke si at han er hverken kjedelig eller uforutsigbar. Og han står da vitterlig for sine meninger Tror neppe han er noe herseobjekt for å si det slik. Og må også si at jeg tror at mange har dårlig selvtillit på et eller annet område. Det er bare det at ikke alle slike sider er like tydlige. Personer med selvironi er som regel morsomme. Det er ingen sammenheng mellom å være sjenert og kjedelig. Sjenert kan ofte være en god egenskap i og med at man ikke overkjører andre, slik som de som er for utadvendte gjør. Synes det er enklere å snakke med litt sjenerte folk jeg. Det fungerer sånn at jeg lytter til de og de lytter til meg. I motsetning til pågående folk som snakker så mye at man ikke kommer til selv. Humor handler ikke bare om å være den som forteller vitser hele tiden, det som viser at du har humor er jo når du kan se humoristiske sammenhenger og klare å trekke ut det positive i situasjoner. Sjenerte folk er jo også på mange måter tøffere fordi de hele tiden må overvinne seg selv. De som er litt forsiktige av seg er jo også de minst forutsigbare, brautende folk er jo så forutsigbare at man nesten alltid vet hva de skal si før de åpener munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #23 Del Skrevet 27. september 2007 Helt sikkert, men i som regel er "sjenerte og snille" gutter vanvittig kjedelige med dårlig selvtillitt. Det er derfor de er sjenerte og snille. *Notere:Snille-har-dårlig-selvtillit,-og-slemme-har-høy-selvtillit..* ..men det ser man jo, helt klart, for eksempel han Bushen er jo kjempeslem, han må vel har sånn ca verdens største selvtillit !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 27. september 2007 #24 Del Skrevet 27. september 2007 *Notere:Snille-har-dårlig-selvtillit,-og-slemme-har-høy-selvtillit..* ..men det ser man jo, helt klart, for eksempel han Bushen er jo kjempeslem, han må vel har sånn ca verdens største selvtillit !! At snille har dårlig selvtillitt betyr ikke nødvendigvis at slemme har god selvtillitt. Hvis det regner blir fortauet vått, men det betyr ikke at fortauet nødvendigvis er tørt hvis det ikke regner. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kollektivet Skrevet 27. september 2007 #25 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg foretrekker gutter som er sjenerte, fremfor de som stikker seg frem. Og det er så gøy å erte sjenerte gutter, de blir jo helt rød i topplokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 27. september 2007 #26 Del Skrevet 27. september 2007 TS: Er DU tiltrukket av han? - "Han er bare en venn", eller? I så fall har du svaret på spørsmålet ditt. Han får deg ikke til å ville være annet enn venner. Jeg er forøvrig enig i at han sikkert er perfekt ekteskapsmateriale, når en kvinne først tenker i de baner. Er forresten en egen tråd om dette, den heter "Han er perfekt, men....." eller noe i den retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvi Skrevet 28. september 2007 #27 Del Skrevet 28. september 2007 TS: Er DU tiltrukket av han? - "Han er bare en venn", eller? I så fall har du svaret på spørsmålet ditt. Han får deg ikke til å ville være annet enn venner. Nei jeg er ikke tiltrukket av han, fordi jeg har en annen Er allerede opptatt på annet hold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 28. september 2007 #28 Del Skrevet 28. september 2007 Nei jeg er ikke tiltrukket av han, fordi jeg har en annen Er allerede opptatt på annet hold Og derfor føler du aldri tiltrekning for noen lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JM Skrevet 28. september 2007 #29 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg elsker den snille og litt sjenerte mannen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 28. september 2007 #30 Del Skrevet 28. september 2007 Det finnes nok av sjenerte, snille og mer eller mindre kjekke gutter som har et gjesp av en personlighet. Hva slags egenskap er egentlig snillhet? Går det an å være permanent snill? Trodde det var noe som kom og gikk. Kjenner ikke noen som jeg ville karakterisert som en slem og utadvendt fyr Å være eller å ikke være snill/slem - det er spørsmålet. Wuhu. Sånn litt på sia av temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. september 2007 #31 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, jeg faller nesten utelukkende for sjenerte, snille, men kjekke gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #32 Del Skrevet 28. september 2007 Sjenert, snill og kjekk høres perfekt ut Når det gjelder selvtillit, er min erfaring at de som har mest av den sjelden er de som har mest grunn til å ha den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #33 Del Skrevet 28. september 2007 TS: Er DU tiltrukket av han? - "Han er bare en venn", eller? I så fall har du svaret på spørsmålet ditt. Han får deg ikke til å ville være annet enn venner. Jeg er forøvrig enig i at han sikkert er perfekt ekteskapsmateriale, når en kvinne først tenker i de baner. Er forresten en egen tråd om dette, den heter "Han er perfekt, men....." eller noe i den retning. Gi han et par år, da har de fleste damer i hans alder fått rast fra seg og er klar for bryllup, hund, 2.5 barn og vil leve kjedelige A4 liv. Eller han kan være pro-aktiv og utvikle seg selv slik at han får de resultatene han ønsker, og ikke må ta til takke med noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 29. september 2007 #34 Del Skrevet 29. september 2007 Hvis han er som du beskriver, så er han jo rene drømmemannen. Pene menn som ikke vet det selv og som i tillegg er snille og omsorgsfulle med sunne interesser= pfft. Folk står ikke akkurat i kø utafor døra her og jeg har vært pen, snill, omsorgsfull med sunne interesser hele livet, like lenge som jeg har vært singel. Det er ikke nok, det kreves noe mer også. Som i alle fall jeg ikke har hatt. Noe av det er nok flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 29. september 2007 #35 Del Skrevet 29. september 2007 Det finnes nok av sjenerte, snille og mer eller mindre kjekke gutter som har et gjesp av en personlighet. Hva slags egenskap er egentlig snillhet? Går det an å være permanent snill? Trodde det var noe som kom og gikk. Kjenner ikke noen som jeg ville karakterisert som en slem og utadvendt fyr Veldig godt poeng. Hvorfor blir korrelasjonen mellom snill og innadvendt alltid poengtert? Antakeligvis fordi hvis en person er spennende, eventyrlysten, vill eller gal, så karakteriserer man ikke den personen verdens kjedeligeste adjektiv. Når det gjelder selvtillit, er min erfaring at de som har mest av den sjelden er de som har mest grunn til å ha den Nå ser jeg på selvtillit, ikke som global, men noe man har eller ikke har i en gitt situasjon. Hvis man har vært i en situasjon ofte nok, blir man mer selvsikker i den situasjonen. Selvsagt er det mennesker uten sosiale antenner som prater selvsikkert om seg selv. Dette er skryting, og jeg ser heller på det som en overkompesasjon for noe annet de er usikre på. Man vet når man treffer en genuint selvsikker person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. september 2007 #36 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, absolutt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 29. september 2007 #37 Del Skrevet 29. september 2007 Helt sikkert, men i som regel er "sjenerte og snille" gutter vanvittig kjedelige med dårlig selvtillitt. Det er derfor de er sjenerte og snille. Noen sjenerte gutter er "kjedelige", men mange utadvendte gutter er minst like kjedelige. Jeg må innrømme at jeg ofte blir tiltrekt av utadvendte og selvsikre (til en viss grad) gutter, men samtlige av de jeg har vært forelsket i opp gjennom årene har vært sjenerte gutter, eller gutter som er selvsikre i enkelte situasjoner, men veldig usikre når det gjelder andre. Noe av det mest sjarmerende jeg vet om er gutter som har en lidenskap, jobb eller interesse som de er god i og selvsikre når de driver med, men som blir sjenerte når det gjelder jenter (de liker). For meg vitner det om ydmykhet og respekt for det motsatte kjønn, noe mange av de som er veldig utadvendte og selvsikre mangler. I tillegg er jeg veldig enig med W. Wallace i at vi alle har situasjoner vi er trygge i og situasjoner der vi blir sjenerte eller usikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 29. september 2007 #38 Del Skrevet 29. september 2007 Noen sjenerte gutter er "kjedelige", men mange utadvendte gutter er minst like kjedelige. Jeg må innrømme at jeg ofte blir tiltrekt av utadvendte og selvsikre (til en viss grad) gutter, men samtlige av de jeg har vært forelsket i opp gjennom årene har vært sjenerte gutter, eller gutter som er selvsikre i enkelte situasjoner, men veldig usikre når det gjelder andre. Noe av det mest sjarmerende jeg vet om er gutter som har en lidenskap, jobb eller interesse som de er god i og selvsikre når de driver med, men som blir sjenerte når det gjelder jenter (de liker). For meg vitner det om ydmykhet og respekt for det motsatte kjønn, noe mange av de som er veldig utadvendte og selvsikre mangler. I tillegg er jeg veldig enig med W. Wallace i at vi alle har situasjoner vi er trygge i og situasjoner der vi blir sjenerte eller usikre. Hei Melis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 29. september 2007 #39 Del Skrevet 29. september 2007 Hei Melis. Heihei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 29. september 2007 #40 Del Skrevet 29. september 2007 Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå