Gjest Silvy Skrevet 27. september 2007 #1 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sitter her og diskuterer med en kamerat av meg av denne typen. Han er rene drømmeprinsen for mange jenter, men ser det ikke selv! Så derfor spør jeg: Er menn, som ser veldig bra ut utseende messig: Men som er sjenerte , attraktive? Han er snill, omsorgsfull, har sunne og varierte interesser. Men altså er problemet at han ikke forstår at han er en bra catch! Og om noen har noen tips om hvordan jeg kan overbevise han om nettop dette, så mottas det med stor takk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 27. september 2007 #2 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis han er som du beskriver, så er han jo rene drømmemannen. Pene menn som ikke vet det selv og som i tillegg er snille og omsorgsfulle med sunne interesser= Men hvis han virkelig er alt dette du sier, så er det vel mange jenter som er interessert i ham? Eller er han så pass sjenert at han sjelden er ute blant folk og derfor ikke kommer i kontakt med jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvy Skrevet 27. september 2007 #3 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis han er som du beskriver, så er han jo rene drømmemannen. Pene menn som ikke vet det selv og som i tillegg er snille og omsorgsfulle med sunne interesser= Men hvis han virkelig er alt dette du sier, så er det vel mange jenter som er interessert i ham? Eller er han så pass sjenert at han sjelden er ute blant folk og derfor ikke kommer i kontakt med jenter? Jo, han er ikke typen til å være mye ute på byen osv. Han er litt mer sånn hjemmekjær type. Men, han har da vært med i aktivterer osv hvor folk er : som dyrebeskyttelsen og fotografi kurs o.l, men traff ingen der heller Hver gang jeg sier at han er kjekk så spør han bare om jeg har drukket for mye rødvin igjen! Jeg vurderer sterkt å legge han ut på finn.no og selge han for 100kr! bare tuller hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Del Skrevet 27. september 2007 TS: Hvor gammel er han (ca)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvi Skrevet 27. september 2007 #5 Del Skrevet 27. september 2007 TS: Hvor gammel er han (ca)? Mellom 26-29 års gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 27. september 2007 #6 Del Skrevet 27. september 2007 det skulle absolutt vært flere av den typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 27. september 2007 #7 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis han er som du beskriver, så er han jo rene drømmemannen. Pene menn som ikke vet det selv og som i tillegg er snille og omsorgsfulle med sunne interesser= Mange jenter finner slike utrolig kjedelige og forutsigbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 27. september 2007 #8 Del Skrevet 27. september 2007 der har du jo beskrevet min mann!! Man må faktisk bli voksen selv for å finne en slik man attraktiv! be han vente noen få år - til jentene er lei av tull og tøys... Da skal jeg love deg at de endrer mening om hva som er kjedelig... ...Mest sannsynlig trenger han ikke vente særlig lenge heller. Det finnes drøssevis av søte jenter med bein i nesa i hans alder som bare venter på å treffe ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 27. september 2007 #9 Del Skrevet 27. september 2007 Man må faktisk bli voksen selv for å finne en slik man attraktiv! be han vente noen få år - til jentene er lei av tull og tøys... Da skal jeg love deg at de endrer mening om hva som er kjedelig... Jepp, typisk det at jenter finner en stabil, kjedelig fyr å slå seg til ro med når de går lei av festing og tilfeldig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvi Skrevet 27. september 2007 #10 Del Skrevet 27. september 2007 det skulle absolutt vært flere av den typen. Jeg kjenner ihvertfall til tre stykker av den typen... Og en av de jobber jeg med å huke tak i selv (Men altså ikke akkurat kameraten som jeg snakker om øverst ) Og til snillMito : trenger ikke være det. Det er mange måter man kan være uforutsigbar og intressant på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 27. september 2007 #11 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp, typisk det at jenter finner en stabil, kjedelig fyr å slå seg til ro med når de går lei av festing og tilfeldig sex. Trenger ikke være kjedelig for å være trygg og stabilt vettu Betydelsen i kjedelig endrer seg også drastisk da man blir eldre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 27. september 2007 #12 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg kjenner ihvertfall til tre stykker av den typen... Og en av de jobber jeg med å huke tak i selv (Men altså ikke akkurat kameraten som jeg snakker om øverst ) Og til snillMito : trenger ikke være det. Det er mange måter man kan være uforutsigbar og intressant på! Helt sikkert, men i som regel er "sjenerte og snille" gutter vanvittig kjedelige med dårlig selvtillitt. Det er derfor de er sjenerte og snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Alvildebrud- Skrevet 27. september 2007 #13 Del Skrevet 27. september 2007 Helt sikkert, men i som regel er "sjenerte og snille" gutter vanvittig kjedelige med dårlig selvtillitt. Det er derfor de er sjenerte og snille. Nei, man er ikke snill fordi man har dårlig selvtillit Sjeanse er noe som ofte er forbigående, som kanskje dabber ut i det man treffer den personen som for en til å åpne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 27. september 2007 #14 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sitter her og diskuterer med en kamerat av meg av denne typen. Han er rene drømmeprinsen for mange jenter, men ser det ikke selv! Så derfor spør jeg: Er menn, som ser veldig bra ut utseende messig: Men som er sjenerte , attraktive? Han er snill, omsorgsfull, har sunne og varierte interesser. Men altså er problemet at han ikke forstår at han er en bra catch! Og om noen har noen tips om hvordan jeg kan overbevise han om nettop dette, så mottas det med stor takk også Dette høres ut som en drømmemann dette. Jeg regner med at han er sånn at han er sjenert i begynnelsen, men tiner opp når man blir kjent med han. Hvor gammel er er han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 27. september 2007 #15 Del Skrevet 27. september 2007 Menn som er sjenerte er mer attraktive enn de som oser av selvtillit, i min mening. Jeg faller alltid for de som er veldig sjenerte og samtidig ikke spesielt kjekke (selv om de er det i MINE øyne ), og er (kanskje derfor) ikke så erfarne med kvinner heller. Jeg liker så godt menn som ikke er pågående, og ikke har et helt damearsenal etter seg, og masse kompliserte forhold bak seg som de ikke har kommet over helt ennå. Problemet er bare at de er for sjenerte til å ta kontakt. Det har aldri lykkes meg å få en av disse på kroken, jeg er nemlig for sjenert selv til å be dem ut. Og jeg er alltid i tvil om de liker meg eller ikke, klarer ikke å tolke signalene. Enten er de forsiktige fordi de er sjenerte, eller så er de rett og slett ikke interesserte. Og så trekker jeg meg unna for at jeg vil skåne meg selv, og så mister vi kontakten, og jeg sørger over dem i lang tid, før jeg finner en ny sjenert fyr og akkurat det samme skjer. Det er et hardt liv! Av og til ønsker jeg å møte en som viser interesse, som sender meg meldinger, så jeg slipper å lure og tvile. Men når dette skjer, så blir det turn-off med en gang, for han blir for pågående og masete. Håpløst, håpløst!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 27. september 2007 #16 Del Skrevet 27. september 2007 Helt sikkert, men i som regel er "sjenerte og snille" gutter vanvittig kjedelige med dårlig selvtillitt. Det er derfor de er sjenerte og snille. Tull. Det er da ingen sammeheng mellom å være kjedelig og det å ha stor selvtillit, vel? Flust av kjedelige folk med stor selvtillit og kjempeinteressante mennesker som er sjenerte til man kommer litt innpå dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 27. september 2007 #17 Del Skrevet 27. september 2007 Tull. Det er da ingen sammeheng mellom å være kjedelig og det å ha stor selvtillit, vel? Flust av kjedelige folk med stor selvtillit og kjempeinteressante mennesker som er sjenerte til man kommer litt innpå dem. Jo, det er en sammenheng. Menn med høy selvtillitt tør å skille seg ut, dele sine meninger, være konvensjonell, stå for sine synspunkt, osv. De er ikke opptatt av å følge konforme regler i frykt for å bli mislikt. Menn med lav selvtillitt derimot, har ofte lite å by på. De tar minimalt med initiativ, bidra aldri med noe spesielt og tør aldri å ta noen form for sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 27. september 2007 #18 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Menn med høy selvtillitt tør å skille seg ut, dele sine meninger, være konvensjonell De kan hende, men det betyr ikke at de nødvendigvis er så interessante, mener jeg. stå for sine synspunkt, osv. Man står vel i like stor grad for sine synspunkter om man ikke er så frempå? Menn med lav selvtillitt derimot, har ofte lite å by på. De tar minimalt med initiativ, bidra aldri med noe spesielt og tør aldri å ta noen form for sjanser. Dersom du virkelig tror at de sjenerte ikke har noe å bidra med eller tør å ta sjangser, så mener jeg virkelig du har gått glipp av noe. Stille vann kan være veldig dype, vet du Edit: og en annen ting. Man trenger slett ikke ha dårlig selvtillit om man foretrekker å være litt tilbaketrukket og ikke er "frempå" og oppmerksomhetssøkende. Endret 27. september 2007 av AnneShirley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #19 Del Skrevet 27. september 2007 Den viktigste egenskapen en mann kan ha er å ha tro på seg selv/være tilfreds med seg selv. Sjenerte menn uten selvtilitt kan desverre bli litt tunvindt, og det er jo generellt vanskelg å komme innpå dem, som gjør hele prosessen litt vanskelig. Snille menn har ingen problemer med å få seg damer, stille menn som liker seg litt mer i bakgrunnen kan også fint få seg dame, mange jenter liker annet enn de typiske machomenn. Menn som ikke bruker damer, men som har en sunn instiling til dette får desidert damer Men han må lære å like seg selv før han kan begynne å få andre til å like ham. Når han begynner å like seg selv, er det ikke lenger så viktig om alle liker ham og han kan derfor slippe seg litt mer løs og er da lettere å komme innpå. Dette vil være det eneste som er avgjørende for om han vil få seg kjæreste eller ikke, fordi lite er så tiltrekkende som en stabil mann som vet hvem han er, hva han vil og ikke behøver å være tøff for å hevde seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvi Skrevet 27. september 2007 #20 Del Skrevet 27. september 2007 Dette høres ut som en drømmemann dette. Jeg regner med at han er sånn at han er sjenert i begynnelsen, men tiner opp når man blir kjent med han. Hvor gammel er er han 27 år! Og ja du har rett, han er mer sjenert til å begynne med, men etterhvert så er han både morsom og pratsom. Med en morsom form for selvironi som er ganske gøyal Er vel litt selvironien hans jeg sitter og underholder her også ved å lage et topic (som han vet om ) Til resten av diskusjonen må jeg si at det finnes utallige variabler av akkurat den arten da. Like mange variabler som usjenerte menn vil jeg tro. Men når det gjelder i min kamerats tilfelle, så kan jeg ikke si at han er hverken kjedelig eller uforutsigbar. Og han står da vitterlig for sine meninger Tror neppe han er noe herseobjekt for å si det slik. Og må også si at jeg tror at mange har dårlig selvtillit på et eller annet område. Det er bare det at ikke alle slike sider er like tydlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå