Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*

Flott med Helios, Mango og BIT.

Men hvor er Esprit, Mexx, DKNY, Tatler, SAND; Morgan, In Wear og ulike italienske klesmerker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott med Helios, Mango og BIT.

Men hvor er Esprit, Mexx, DKNY, Tatler, SAND; Morgan, In Wear og ulike italienske klesmerker?

Tror de har In Wear på Nadine.. Ellers så var det Part two de har der.. Sånn om det er til noe hjelp.. VIC plerier også ha en del In Wear og SAND-> men det varierer jo fra butikk til butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Madelene_*
Jeg ble bittelitt skuffet, jeg... Alle interiørbutikkene hadde de samme varene, og den bamsebyggebutikken som jeg hadde sett for meg som julegaveeldorado var ikke noe fin heller. Men det var bra med nytt parfymeri, Okaidi og klesbutikker med litt mer designerklær. Ikke at jeg har råd til å kjøpe noe der, men liker å sikle. Din Sko har jeg også savnet.

Her var vi utrolig negativ, Din sko har forresten ligget i Sandvika Storsenter i MANGE år. Hvis du mener at alle interiørbutikkene har det samme, så bør du ta en titt til tror jeg. Hva forventer du deg av en bamsebutikk?(Holder ikke jenteklær, gutteklær,hundeklær, mobiler, solbriller, masse forskjellige bamser, soveposer, rulleskøyter osv.................) Datteren min, og alle barna jeg så elsket ihvertfall denne butikken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidlige ansatt på SS
Din sko har forresten ligget i Sandvika Storsenter i MANGE år.

Det er hvertfall ikke sant! Din sko har ikke vært sandvika storsenteret de siste 4 årene hvertfall, før nå. Det har vært andre skobutikker, men ikke denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vi utrolig negativ, Din sko har forresten ligget i Sandvika Storsenter i MANGE år. Hvis du mener at alle interiørbutikkene har det samme, så bør du ta en titt til tror jeg. Hva forventer du deg av en bamsebutikk?(Holder ikke jenteklær, gutteklær,hundeklær, mobiler, solbriller, masse forskjellige bamser, soveposer, rulleskøyter osv.................) Datteren min, og alle barna jeg så elsket ihvertfall denne butikken;)

Hvis det er noen som er utrolig negativ her, så er det deg og ikke meg. Jeg forventer av en bamsebutikk at varene har god kvalitet, når man betaler såpass mye for en bamse. Disse på storsenteret så billige ut. Din Sko har ikke ligget i Sandvika, det har derimot Nye Sko. Og ja, jeg mener fortsatt at alle interiørbutikkene er like. SKjønner ikke at det er noe å hisse seg opp etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Madelene_*
Hvis det er noen som er utrolig negativ her, så er det deg og ikke meg. Jeg forventer av en bamsebutikk at varene har god kvalitet, når man betaler såpass mye for en bamse. Disse på storsenteret så billige ut. Din Sko har ikke ligget i Sandvika, det har derimot Nye Sko. Og ja, jeg mener fortsatt at alle interiørbutikkene er like. SKjønner ikke at det er noe å hisse seg opp etter.

Okay, jeg tok feil med skobutikken.

Hvordan kan du påstå at jeg hisser meg opp, jeg skrev bare hva jeg mente. Det er ihvertfall 10 forskjellige interiørbutikker, og ja noen av de har det samme. Når det gjelder buildabear, så koster bamsene fra kr. 129,- til kr. 329,- Er det dyrt for en bamse, og hvordan kan du si at en bamse ser billig ut? Du har tydligvis ikke vært i butikken, 129 er ikke dyrt for en bamse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver vi på her enda?

Skulle tro du var ansatt i denne bamsebutikken, siden du forsvarer den så veldig. Du må gjerne handle der du, det er fint at du har funnet en bamsebutikk etter ditt hjerte. Jeg kommer ikke til å legge igjen en krone der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Madelene_*
Driver vi på her enda?

Skulle tro du var ansatt i denne bamsebutikken, siden du forsvarer den så veldig. Du må gjerne handle der du, det er fint at du har funnet en bamsebutikk etter ditt hjerte. Jeg kommer ikke til å legge igjen en krone der.

Ja, selvfølgelig er jeg ansatt i bamsebutikken. Jeg jobber også i alle de forskjellig interiørbutikken, og på kveldene er jeg ansatt i informasjonen, så jeg skal få lært om hele senteret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handlet bamse til datteren vår på Build a bear i Stavanger i sommer.

Den har veeldig god kvalitet;) nå var vi i butikken i Sandvika, og er veldig fornøyd med de klærne/tingene vi kjøpte til bamsen hennes.

Hvordan kan du vite at det er dårlig kvalitet på tingene der om du ikke har handlet der?

Det er ihvertfall for barna veldig gøy, og jeg kan ikke annet enn å fullskryte butikken jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært og sett på tingene selv om jeg ikke kjøpte noe. Jeg forstår ikke helt hvorfor ikke jeg bare kan få mene det? Så kan dere være fornøyde med varene der, og jeg kan la være. Er ikke noe stort problem det, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...