Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Jeg fikk velkomstgave i bare to av klubbene, og da jeg etterlyste de andre, sa de at de hadde satt grense på to klubber per person! Det står ingenting om de i betingelsene, og jeg ser at dere har fått flere gavekort, så det skal jeg jammen klage på...!

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har meldt dere inne i mange klubber... Blir det ikke en helt sinnsyk jobb med å passe på å avbestille bøkene hver måned?

Jeg har tidligere vært medlem av toppen to boklubber av gangen, og selv det klarte jeg av og til å rote til. :ler:

Hvor lenge må man være medlem? Ett år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle bøkene man skal avbestille kommer på samme side så det er bare å ta en sjekk hver uke så skal man slippe unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 3 bekreftelsesmail på i 14 tiden på fredag.På kvelden fikk jeg 6 til. I alle 9 står det at jeg vil motta velkomstgaven snart. *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekreftelses mail på alle 10 klubbene rett etter jeg registrerte meg, men advena har jo fått alle gavekortene og hun registrerte seg i i slutten av denne uka. Så jeg tror nok vi å får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg fikk velkomstgave i bare to av klubbene, og da jeg etterlyste de andre, sa de at de hadde satt grense på to klubber per person! Det står ingenting om de i betingelsene, og jeg ser at dere har fått flere gavekort, så det skal jeg jammen klage på...!

Jeg har fått til alle 9 klubbene jeg har meldt meg inn i, og handlet for alle pengene allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å ha det helt klart for meg: jeg har nettopp meldt meg inn i en av bokklubbene. Har ikke vært medlem før. Må jeg vente med å melde meg inn i flere klubber før jeg er registrert som medlem?

Har en liste som til nå koster over 3000....fantastisk å kunne fylle opp bokbeholdningen på en-to-tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekreftelses mail på alle 10 klubbene rett etter jeg registrerte meg, men advena har jo fått alle gavekortene og hun registrerte seg i i slutten av denne uka. Så jeg tror nok vi å får det.

jeg meldte meg også inn i 10 stykker på torsdag, og fikk alle gavekortene på fredag.

men venter fortsatt på samboer sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Leela_

Sjekket mailen min idag tidlig og ta tam... 8 gavekort! Mangler nå fremdeles ett, men regner med at det dukker opp.

Maks begrensning på to gavekort, hmm, de har nå sendt ut flere til meg...

Også fått lov å melde inn samboer, men tror jeg avventer litt, se hva vi skal handle først og hva vi finner av julegaver og slikt der. Skal heller ta meg en tur innom og se om det er bøker å avbestille... Har vært medlem av 4-5 klubber tidligere (og da med ulike nettsider), gikk greit å avbestille da også selv om jeg hadde uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 3 gavekort! :)

Men jeg venter på 7 til, håper de kommer snart, det ville føles mye tryggere :fnise: I allefall litt beroligende å se at dere over meg her har fått mange, nå som folk har snakket om at det kanskje skal være en begrensning.

Har fått samboer til å melde seg inn også. Snart på tide å lage julegavelister tror jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...