Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Nå er jeg også bitt av basillen! (Takk for tipset, Ephe! ;)

Men jeg er litt skeptisk. Har meldt meg inn i seks klubber, og har lyst til å melde meg inn i flere. Hvor mange har dere meldt dere inn i? Og er det ett medlemsskap pr. husstand?

Jeg er innmeldt i 11, det samme er min samboer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man bruke gavekortene samlet? Eller må man mixe og trikse så det blir totalt 1000 kr på det man skal ha?

Man kan ikke bruke de samlet, bare ett og ett

Men man kan bruke et gavekort i flere porsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også bitt av basillen! (Takk for tipset, Ephe! ;)

Men jeg er litt skeptisk. Har meldt meg inn i seks klubber, og har lyst til å melde meg inn i flere. Hvor mange har dere meldt dere inn i? Og er det ett medlemsskap pr. husstand?

Bare hyggelig, vennen! :)

Her har jeg og sambo forskjellig etternavn (kanskje ikke så rart siden vi ikke er gift :ler:); så for oss medfører det ingen problemer at vi begge melder oss inn i de samme klubbene. Men dere har vel samme etternavn og da kan det bli litt verre. Men jeg vet ikke hvor mye de sjekker det, så dere kan jo bare prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott innlegg lillesky!! Nå tok du bort litt av skyldfølelsen min :ler:
Flott, Vampis! :kyss:

Kanskje jeg skal melde meg inn i flere? Har laget meg en nøktern ønskeliste nå, og summen ble 5200... og jeg har meldt meg inn i 5...
Sambo fant en bok i går som han hadde lyst på, den kostet bare 9000 kroner. :ler: "Bare" fordi han fant en annen til 39.000! Helt utrolig...

Men jeg er litt skeptisk. Har meldt meg inn i seks klubber, og har lyst til å melde meg inn i flere. Hvor mange har dere meldt dere inn i? Og er det ett medlemsskap pr. husstand?
Både jeg og sambo har meldt oss inn i 10 klubber. :)

Nå må dere gi tips om hva man burde bestille! :) Vil lage ønskeliste jeg og! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Flott, Vampis! :kyss:

Sambo fant en bok i går som han hadde lyst på, den kostet bare 9000 kroner. :ler: "Bare" fordi han fant en annen til 39.000! Helt utrolig...

Bare husk at du kun kan bruke et gavekort av gangen...som jeg fant ut da jeg hadde lyst til å bestille bunadsleksikonet...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi får gavekort før etter helga.

Og det tar nok litt tid, for dette er populært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... det siste gavekortet fikk jeg på torsdag og da hadde jeg meldt meg inn i klubben dagen før. Også meldte jeg meg inn i en torsdag kveld og resten fredag ettermiddag, og disse mangler jeg gavekort på ennå.

Har laget egen mappe på mailen min som heter Bokklubben :fnise:

Lillesky: Har du sett denne tråden om hva vi kjøper?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry4935654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Min kjære samboer har meldt seg inn han også, han var ikke medlem fra før så jeg vil anta at det er derfor han ikke har fått noen gavekort enda. *ventepå* Han har en lang liste med DVD-er, kokebøker og ullundertøy til oss begge på lista over ting han skal bestille (jeg har absolutt ikke.no med den å gjøre nei *spille uskyldig*).

Dette er jo egentlig galskap, men jeg gleder meg supermasse til å få alle de flotte bøkene i posten, og med tanke på at vi kun har noen få ting igjen å kjøpe i julegaver så... Regnet litt på det og tror vi slipper unna med godt under 2000 kr i julegaver i år! (og det inkl bursdagsgave til min kjære svigermor som har bursdag rett før jul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte i natt at jeg sto og så på en av naboene på andre siden av veien. Hun kom hjem og det var fullt av røde pakker utenfor døra. Og når hun åpnet den, røy det ut med røde pakker fra gangen. Jeg skjønte at hun hadde meldt seg inn i Bokklubben, husker jeg at jeg tenkte i drømmen :fnise:

Men tenk på når alle pakkene kommer da!! :popcorn: Synes jeg ser meg trille til postkontoret, for så å stå der og si "eh... jeg må visst hente bilen, jeg!".

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingen plass som jeg har sett at det bare gjelder ett medlemskap pr husstand. Det pleier jo være det, men jeg fant ikke den opplysningen denne gangen.

Men dersom jeg roter meg til å tørre dette her, så blir det nok bare i mitt navn likevel, det er nok å holde styr på, om jeg ikke skal passe på å avbestille for min mann også. Ettersom vi HAR samme etternavn etter at vi giftet oss i sommer, er det jo dessuten ganske "synlig" at vi neppe trenger to medlemskap i samme bokklubb.

Jeg har tenkt på dette i noen dager, men ikke turt/kommet meg til å melde meg inn i noe jeg da... Kanskje jeg må ta meg sammen og gjøre det... det er jo mye fint å få (Jeg finner jo mer enn nok bøker til at det ikke blir noe igjen til julegaver jeg da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Nå har jeg meldt meg inn i tre stk!

Dette er jo genialt!!!

Futurama og simpsons og alle tegneseriene jeg vil ha til null og niks!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

Kan jeg bare bruke et kort i gangen?

så en må altså sitte å regne litt på dette for å få brukt op kortene da eller?

hva om en finner en ting tl 2000kr da? kan vi ikke kjøpe det da?

er det dette som er haken liksom?

snedi at vi ikke kan bruke de om en an, skulle tro at disse fungerte som et annet gavekort. altså at en kan bruke litt av et til om en har for lite

hvordan gjør dere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du kan bruke mer enn ett gavekort i gangen, dessverre. Men du kan handle for mere enn 1.000 kroner og få regning på resten. Når sambo brukte det første gavekortet, ble det 1.056 kroner og da sto det at han ville få faktura på kr. 56 tilsendt i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly, I.I

Dette er så sinnssykt bra :jepp:

Jeg har meldt meg inn i flere, og fra alle utenom de to lydbok-klubbene, står det at jeg får velkomstgaven om kort tid... Hva med fra LB-klubbene da :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk velkomstgave i bare to av klubbene, og da jeg etterlyste de andre, sa de at de hadde satt grense på to klubber per person! Det står ingenting om de i betingelsene, og jeg ser at dere har fått flere gavekort, så det skal jeg jammen klage på...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...