Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi som er flinke å avbestille kan risikere å ikke få være med i mer enn 3?

Jaja, egentlig har jeg ikke vært flink å avbestille før jeg da... ikke i denne bokklubben i alle fall. vært flink i et par andre, men det er via cappelen, og det vet de vel ikke noe om...

Vurderer sterkt å melde meg inn i litt av hvert ja. Det kan jo være gøy. Og det KAN jo dukke opp hovedbøker jeg har lyst på også! Om ikke, så har jeg i alle fall sett bøker i nettbutikken jeg har lyst på for den tusenlappen... bøker som aldri kommer som velkomstbøker i normale kampanjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med i mange bokklubber via De norske bokklubbene før, og alltid vært flink til å avbestille... men de siste årene har jeg kjøpt mange bøker via de, så kan være derfor jeg fikk lov å melde meg inn i over 3 bokklubber nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Har meldt meg inn i 4 klubber jeg, men ennå ikke fått noe gavekort. Sitter og gleder meg til å shoppe... Vurderer å melde meg inn i flere ja, genialt med tanke på julegaver + at det var masse jeg har lyst på (komplett Simpsons f.eks.)

Har også vært medlem før, men har flytta på meg siden det, men de finner meg kanskje allikevel. Var flink til å avbestille da, men handlet mye utenom så vi får se. Og vet de kommer til å tjene litt på meg, kommer nok til å handle litt gjennom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... jeg har vært veldig flink til å avbestille bøker...

Jeg har mottatt innmeldingsbekreftelse på mail for de tre første klubbene jeg meldte meg inn i (men mangler ett gavekort). Nå har jeg også meldt meg inn i mange flere, men har ikke fått innmeldingsbekreftelse ennå... Kanskje jeg ikke får melde meg inn i flere enn tre, jeg da? Jeg fikk opp medlemsnummer etter å ha meldt meg inn i hver klubb, men mangler altså mailene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Og der var jeg meldt inn i totalt ni klubber... Må roe meg ned nå, men gleder meg til å få gavekort og synes jeg hører Simpsons i det fjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

seriøst er dette mulig?

er det absolutt ingen andre haker enn at en må avbestille e drøss bøker i mnd? det er jo bare noen tastetrykk unna.

mener det sto noe om at gavkorte kunne brukes på max 3 bøker?

hva menes med noske bøker utgitt i 2007? kan disse kjøpes etter nyttår?

oioioi dette har jeg lyst til

blir bokhylle av slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink å avbestille tidligere..

Har bare fått 3 bekreftelser ennå.

Hmm. Når jeg har meldt meg inn står det "du får VELKOMSTBØKENE" tilsendt i posten???

Til meg står det velkomstgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må trykke på rett link. Er en link for 6 bøker og en for gavekort.

Ja, trykker på gavekortlinken. Står gavekort helt til jeg er bekreftet medlem, da står det at jeg får velkomstbøker, medlemskort og annen informasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silkeape

Meldte meg inn i ni bokklubber i går ettermiddag, og venter i spenning på gavekort. Kanskje jeg ikke får de før over helga?

Føler meg kanskje litt grisk innerst inne, men regner med å handle hos de i fremtiden også, og å forbli medlem i Nye Bøker når pliktåret er omme.

Har sett meg ut en god del kjøkkenutstyr siden jeg antakelig flytter i min første helt egne leilighet om ikke sååå lenge, samt en masse glossy fagbøker og et lass med tegneserier. Vurderte komplett Futurama også, men ombestemte meg da jeg så de kosta dobbelt så mye som på platekompaniet. Da prioriterer jeg heller noen flere bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg står litt på vent her nå, for jeg må liksom vite om jeg får flere enn 3 gavekort... Tror jeg har meldt meg inn i 7 klubber eller noe sånt nå. Men hva jeg skal handle kommer litt an på om jeg har 2.000 eller 6.000 til disposisjon (har allerede handlet ferdig ett gavekort)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn i 11 klubber :popcorn:

Hva har dere kjøpt for gavekortene deres??

Jeg vil også veldig gjerne vite hva andre har kjøpt, både av nysgjerrighet og for å evt få inspirasjon til nye ting jeg kan kjøpe selv :)

Har laget en tråd om det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...