Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Så dette r altså et tilbus vi forbrukere kan misbruke :-D

Men kan man kjøpe andre ting enn bøker? Jeg har liksom ikke en bok familie akkurat. (ja jeg tenker også på julegaver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dette r altså et tilbus vi forbrukere kan misbruke :-D

Men kan man kjøpe andre ting enn bøker? Jeg har liksom ikke en bok familie akkurat. (ja jeg tenker også på julegaver)

De har haugevis av andre godbiter!

Noe av det er sikkert billig ræl, men de har f.eks. Stelton-kanner og -brødposer, som jo er kjempefine gaver å gi til jul.

Her kan du se alt de har av

gaver og utstyr.

I tillegg har de lydbøker og dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mye fint der :Nikke:

Men det er jo rabattert, kan jeg da bruke gavekort på dem?

Ja, gavekortet kan du bruke som om det var dine egne penger du handlet for.

Eneste begrensningen er at de ikke kan brukes på norske bøker utgitt i 2007, og ikke flere enn 3 norske bøker pr gavekort ellers.

(Dette fordi de allerede gir maks lovlig rabatt på nye, norske bøker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må spørre om en ting: Hvis jeg melder meg inn og får gavekort fra "bokklubben krim og spenning", kan jeg da kjøpe vinbøker for det gavekortet?

Og må jeg melde meg inn i rubrikken øverst på siden først eller bare gå rett på annonsen for gavekortet å ta det derfra ved å melde meg inn i hver klubb? Hilsen dumriana

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

En ann ting:) jeg har også benyttet meg av dette tilbudet, litt lei av bøker, så jeg bestilte mange fine kjøkkenting. Må man betale porto på dette, eller er dette også portofritt, som bøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør det om du må betale portoen, du får de jo gratis :-D

Hmm, jeg har 10 nye mail, lurer på hvem det er fra.. :sjenert:

Føler meg meg lusen nå, men da kan familien min få fine gaver i går og jeg har faktisk lyst på en bok eller to :sjokk: De har jo gryter der også og det er jo fint å ha, spesielt siden jeg ikke eier en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spør: Er dette for godt til å være sant? For jeg tror det er det, men hvis jeg ikke så har jeg lista mi klar allerede nesten! Dette er jo alle de gøye dagene på en dag :hoppe: Funnet masse ting jeg har lyst på til mitt fremtidige kjøkken o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steltonkannene og vannkjelen fra Alessi er jo flotte ting :)

Synd jeg allerede har steltonkanna, men jeg kan jo alltids ha en til, en til kaffe, en til te :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi begge delene, men det er jo ikke mitt så jeg kunne tenkt med stelton kanne, den er jo så fin. Men så tenker jeg at jeg ikke drikker kaffe eller te og kakao har jeg bare lyst på en kopp av og til, så er det noe vits å kjøpe? Men hvis det er sant så har jeg 10 000 kr å shoppe for på bokklubben og det er jo helt vilt! Lurer på om jeg får gavekort for alle.

Endret av Tweek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi vannkannen fra alessi og den er kjempegrei :)

Ja, den har jeg lyst på... selv om vi har vannkoker, og kaffemaskin som varmer vann på null komma niks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var lurt å gjøre det samtidig, for som meg så vil jeg ikke motta bøker i posten så da er det enkelt for meg å avbestille alle samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_
Det var lurt å gjøre det samtidig, for som meg så vil jeg ikke motta bøker i posten så da er det enkelt for meg å avbestille alle samtidig :fnise:

Sant det, men husker forrige gang jeg var medlem i et par av disse klubbene så hadde de gjerne ulike avbestillingsfrister. Og så hadde de ulike antall månedensbøker, men kanskje de er mer samkjørte nå Men men, uansett så kan man ta en tur innom nettsiden hver 4.uke og avbestille alt. Kan jo bare legge det inn i kalenderen min her på jobb. Genialt tilbud igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_
En ann ting:) jeg har også benyttet meg av dette tilbudet, litt lei av bøker, så jeg bestilte mange fine kjøkkenting. Må man betale porto på dette, eller er dette også portofritt, som bøkene?

Siterer det som står på siden jeg og utifra dette forstår jeg at ALT sendes portofritt.

Gavekortet kan du bruke til å handle det du selv ønsker på bokklubben.no enten det er bøker*, lydbøker, filmer eller produkter. Alt du bestiller sendes portofritt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Lurer på om jeg melder meg inn i alle klubbene jeg også... Er litt skeptisk til den med skeive bøker... altså, jeg har overhodet ikke noe imot at folk er skeive, men skal jeg være medlem der når jeg ikke er skeiv... :klø:

:ler:

Ellers er Ephelille medlem av Bokklubben baby...

Må be sambo melde seg inn i noen flere bokklubber også. Han har bare meldt seg inn i èn bokklubb og bare fått ett gavekort...

(Når finner Bokklubben ut at de må stoppe dette tilbudet??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Bokklubbens skeive bøker virker som en kjempebra bokklubb jeg, selv om jeg er helt "rett" selv :)

At bøkene er skrevet av/om homofile har ingenting å si for meg som leser. Jeg leser for å oppleve nye ting, og dette må jo være en super måte å gjøre dette på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Bokklubbens skeive bøker virker som en kjempebra bokklubb jeg, selv om jeg er helt "rett" selv :)

At bøkene er skrevet av/om homofile har ingenting å si for meg som leser. Jeg leser for å oppleve nye ting, og dette må jo være en super måte å gjøre dette på! :)

Sant nok! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. og jeg som var nesten overbevuist om at jeg skla slutte å melde meg inn i bokklubber da....

HAr en egen evne til å dukke opp bøker hos oss nemlig.

Ikke fra MIN bokklubb så ofte da, men stadig vekk fra mannens. (merkelig nok, for selv om det er "han" som er medlem, så er det imitt navn, og min e-post som får mailene, men likevel klarer jeg altså avbestille mine, men ikke hans.... har noe å gjøre med at han må svare på om han vil ha dem eller ei da, og da glemmer jeg det visst... hvorfor han ikke kunne ta ansvar for dette selv? Nei, det må gudene vite... merkelig nok ble det gjort i mitt navn da vi meldte ham inn... dumme greier.

Melde "meg" ut, og "han" inn, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...