Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000


Latee

Anbefalte innlegg

Man får nå et gavekort på kr 1000 om man melder seg inni en av bokklubbens klubber. Det er jo så mange av dem, så kan man i teorien melde seg inn i fler og få fler gavekort? :lur: Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genial markedsføring det der.

I stedet for å få 3-5 gratis bøker, så får man gavekort for prisen av 3-5 bøker :)

Endret av Merneith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sin_*

Jeg liker dette tilbudet bedre! Har brukt litt av gavekortet på en pensumbok jeg trengte, og resten på bøker som ikke har vært et alternativ blant velkomstbøkene tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker dette tilbudet bedre! Har brukt litt av gavekortet på en pensumbok jeg trengte, og resten på bøker som ikke har vært et alternativ blant velkomstbøkene tidligere.

Enig! :Nikke:

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt opp tre gavekort, på pensumbøker jeg behøver til våren + mange andre bøker. Dette var kjempe bra, og ejg har nå meldt meg inn i flere klubber for å kunne handle litt til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Hvor lang tid tok det fra dere meldte dere inn til dere mottok gavekortet? Kom det på mail eller i posten? Og til dere som meldte dere inn i flere klubber, har det fungert fint så langt? Ingen som har fått en sint telefon fra Bokklubbene om misbruking av tilbudet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fikk gavekort på mail etter ca 24 timer, fikk det på mail (er internettmedlem). Funket fint så langt ja...

:lete: å? jeg meldte meg inn for over 1 uke siden, som nettmedlem..ikke fått noe i posten eller mailen. har kun fått nyhetsbrev fra bokklubben.

Har de glemt å gi meg gavekortet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Jeg har nå brukt opp tre gavekort, på pensumbøker jeg behøver til våren + mange andre bøker. Dette var kjempe bra, og ejg har nå meldt meg inn i flere klubber for å kunne handle litt til :sjarmor:

Har meldt meg inn i fire klubber jeg ;) ...så nå blir det både julegaver, pensumbøker og annet kos :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_adele_*

nei men jeg vil åsså ha gavekort. jeg er medlem av bokklubbens nye bøker. hvorfor har ikke jeg hørt eller sett noe om dette`?? står ikke noe på nettet heller.

kunne tenke meg dette.. jeg er veldig flink til å huske å avbestille hovedbøker seru:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele: Det står om tilbudet på www.bokklubben.no hvis du blar litt nedover på siden.

Jeg er medlem av mange av disse klubbene fra før, men meldte meg inn i en til når jeg fikk dette tilbudet. Har funnet fine ting for pengene og pakke er allerede på vei til meg i posten.

Har meldt meg inn i en til for å få et gavekort til og handle mere stæsj til hjemmet! Er redd jeg ender opp med å bli medlem av alle disse bokklubbene etter hvert :ler: Synes dette er mye bedre enn å få bøker som velkomsttilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -eline-
Har meldt meg inn i en til for å få et gavekort til og handle mere stæsj til hjemmet! Er redd jeg ender opp med å bli medlem av alle disse bokklubbene etter hvert :ler: Synes dette er mye bedre enn å få bøker som velkomsttilbud!

Japp! Helt enig i det! Har bestilt TP i julegave til mamma&pappa, og to pensumbøker allerede og planlegger litt på hva jeg skal bruke resten på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp! Helt enig i det! Har bestilt TP i julegave til mamma&pappa, og to pensumbøker allerede og planlegger litt på hva jeg skal bruke resten på :ler:

Nytt gavekort på kr. 1.000,- har dumpet inn i mailboksen min idag :tommelsmil: Det kan faktisk se ut som jeg slipper å bruke penger på julegaver i år, hvis jeg bare fortsetter denne trenden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Det går faktisk ann å gjøre dette i stor skala..

Jeg har nå meldt meg inn i det jeg kan av bokklubber... var allerede medlem av en og har ikke barn slik at jeg er nå nyerverver medlem av 10 stykker :fnise: Antar at de siste gavekortene kommer på mail i morgen.

Så ja, det blir julegaver fra Bokklubben i år! Fantastisk flott for en fattig student ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...