Gjest Moncler Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har ikke begynnt å tenke så mye på hva jeg ønsker meg ennå. Designkjøkkenutsyr og sånne ting er alltid gøy.
Gjest Tex Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg vil ha scrappeting!! (og nei, jeg har IKKE tenkt å vente til jul med å kjøpe meg boka om Werner eller hans nyeste plate)
Kykkelikokos Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vintersol med oppvåknings-funksjon.
Gjest Pax Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg ønsker meg: trær ,medlemskap i turistforeningen, gavekort på kinobillett, gavekort på helsekost. Eller bare gi pengene til WWF i stedet.
Gjest s.n Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kom akkurat på at jeg trenger en ny paraply!! Ellers ønsker jeg/vi oss en dørskilt i pleksiglass (fikk ideen i en annen tråd her inne!) På tide å begynne med lista - jeg har bursdag og før jul!
Anglofil Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 (endret) Ønskeliste til bursdagen min og jul: Digitalkamera Scrappeting Sovepose Gavekort på H&M Gavekort på Platekompaniet Nattpysj Penger Treningsbag Vinterjakke m/bukse DVD'er: Becoming Jane Frank Sinatra - 10 DVD Box Set Little House on the Prairie Season 9 Goodbye Mr Chips (1939) Walk the Line The Corpse Bride Monty Python and The Holy Grail En dag i livet A Nightmare Before Christmas Farewell, My Concubine Frida Import/Eksport Marty Ondskapens hotell Pianisten Proof Stand Up Festival 2005 Stekte grønne tomater The Constant Gardener The Island Vår, Sommer, Høst, Vinter.. Og Vår Vinterhjerte/Un Coeur En Hiver Monty Python - Livet Er Python Alfie (2006) Alfie (1966) Bruce Almighty Over hekken Bøker: Zorro av Isabel Allende Kort fortalt - Hemingways noveller av Hemingway Ernest Mrs Dalloway av Virginia Woolf Sonetter av William Shakespeare En midtsommernattsdrøm av William Shakespeare Stormen av William Shakespeare Som dere vil ha det av William Shakespeare Stor ståhei for ingenting av William Shakespeare Troll kan temmes av William Shakespeare Macbeth av William Shakespeare Ville svaner: tre døtre av Kina av Jung Chang Den digitale festning av Dan Brown David Copperfield av Charles Dickens Vår felles venn av Charles Dickens Tilbake til Shanghai av Kazuo Ishiguro A Pale View of Hills av Kazuo Ishiguro An Artist of the Floating World av Kazuo Ishiguro The Unconsoled av Kazuo Ishiguro Northanger Abbey av Jane Austen Garps bok av John Irving Enke for et år av John Irving Den fjerde hånden av John Irving Elskeren av Margerite Duras Tilværelsens uutholdelige letthet av Milan Kundera Livet er et annet sted av Milan Kundera Identitet av Milan Kundera Latterlige kjærlighetshistorier av Milan Kundera Udødeligheten av Milan Kundera En spøk av Milan Kundera Uvitenheten av Milan Kundera Drep ikke en sangfugl av Harper Lee Young Adam av Alexander Trocchi White Chritmas av Margaret Eme Bailey When Harry Met Sally av Nora Ephron Twelfth Night av William Shakespeare Nattsvermeren av Thomas Harris Den røde drage av Thomas Harris The House of Doctor Edwards av Francis Bleeding Broene i Madison county av Robert James Waller Tribunefeber av Nick Hornby Rosens navn av Umberto Eco Pelikanrapporten av John Grisham Regnmakeren av John Grisham The Color Purple av Alice Walker Flora's Lot av Katie Fforde The Guy Next Door av Meg Cabot The Old-Girl network av Catherine Alliott Life Skills av Katie Fforde This Time of Dying av Reina James Palliser-romanene av Anthony Trollope (serie); Can You Forgive Her? Phineas Finn The Eustace Diamonds Phineas Redux The Prime Minister The Duke's Children The Forsyte Saga II og III Cd'er: B-Sides - Damien Rice 9 - Damien Rice The Definitive Ray Charles (2CD) - Ray Charles Rosenrot - Rammstein Rudebox - Robbie Williams Angels - Rarities - Robbie Williams Science - Thomas Dypdahl October Trilogy (4CD+DVD) - Thomas Dypdahl Spending Time With Morgan - Ane Brun Maestro - Special Limited Tour Edition (2CD) - Kaisers Orchestra Back To Basics (2CD) - Christina Aguilera Piece By Piece - Special Edition (m/DVD) - Katie Melua The Classic Singles (4CD) - Nat King Cole Sundes Verden - De Beste (2CD) - Øystein Sunde Sånn Er´e Bare - Øystein Sunde Kjekt Å Ha - Øystein Sunde Du Må´kke Komme Her Og Komme Her - Øystein Sunde The Ultimate Monty Python Rip Off - Monty Python Proxima Estacion: Esperanza - Manu Chao Vegas (5CD) - Frank Sinatra Under The Iron Sea - Keane Libra - New Version - Toni Braxton The Ultimate Toni Braxton - Toni Braxton There You´ll Be - Faith Hill Love Will Always Win - Faith Hill Pointless Nostalgic - Jamie Cullum Catching Tales - Jamie Cullum Mended - March Anthony Miracle - A Celebration Of New Life - Celine Dion Confessions - Deluxe Repackage - Usher The Captain And The Kid - Elton John Absolutt Ikke Bare Egil Band - Bare Egil Band Love Songs: A Compilation … Old And New (2CD) - Phil Collins Echoes - Best Of Pink Floyd: Special Edition (2CD) - Pink Floyd And I Feel Fine...: The Best Of The I.R.S. Years 1982-1987 - Limited Edition (2CD) - R.E.M. Greatest Hits - Wyclef Jean Best: 1991-2004 - Special Edition (2CD) - Seal Truly, Madly, Completely The Best Of - Savage Garden Affirmation - Savage Garden These Are The Days - Saybia The Second You Sleep - Saybia Twentyfive - Best Of (2CD) - George Michael Trading Snakeoil For Wolftickets - Gary Jules Duper Sessions - Sondre Lerche Two Way Monologue - Sondre Lerche Bolton Swings Sinatra - Michael Bolton Greatest Hits 1985-1995 - Michael Bolton The Best Of Me - Bryan Adams Mvh Yvonne Endret 25. september 2007 av yvonne
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Oj! Imponert over listen din Yvonne. Hvordan har du klart å samle opp så mange bøker og CD'er å ønske deg? Har du mistet hele CD- og bok-samlingen din eller noe i det siste?
Anglofil Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Niks, jeg har en stor samling jeg, men jeg ønsker meg flere cd'er og bøker. Jeg kjøper mindre av det og mer av dvd'er og slikt. Dessuten er dette en ønskeliste som jeg har laget meg over flere år, som jeg bare styrker bort fra lista mi ettersom jeg får de i gave og slikt. Dessuten har jeg ganske mye musikk lastet ned som jeg gjerne vil ha på cd i tillegg. Noe av det jeg har hørt, er at det er vanskelig for besteforeldre/tanter osv å finne gaver til meg, og da er det bedre å gjøre det på denne måten, så har de ihvertfall en idé om hva jeg ønsker meg. Mvh Yvonne
Gjest MrsP Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 (endret) slettet Endret 27. september 2007 av MrsP
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Jeg ønsker ingen gaver, som vanlig. Og jeg gir heller ingen gaver, bortsett fra til noen få barn... Jeg får ingen gaver (bortsett fra av mamma da, hun lærer aldri dette), og gir ingen gaver til voksne. Men kanskje jeg skal ønske meg en mann??? På julaften, nei, ærlig talt...ingen julenisse for meg på den måten, mann kan jeg utmerket skaffe meg selv, om jeg vil. Ønsker en fredelig jul, med god mat og sammen med venner og familie. Denne julen blir litt spesiell, men det skriver jeg ikke om her...
Gjest Elize Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Jeg og min samboer ønsker oss gavekort på bohus. Ellers er kjøkkenting og handduker greit.
Kykkelikokos Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Vi ønsker vel oss egentlig penger til jul fra familien, med tanke på alt babyutstyret som skal kjøpes.
Gjest puselabb Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Jeg ønsker meg euro (vi skal til Cran Canaria i vinter).
Gjest Leya Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 jeg har ingen spesielle ønsker i år jeg. Vi har jo kjøpt hus så vi har sagt at de kan vente til vi flytter inn i huset og se om vi trenger noe da!
estrella Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Penger:skal på studietur til London to uker i februar+jeg fyller ei uke etter jeg kommer hjem fra London, og da er liksom planen å ha en stor fest, hvis det lar seg gjøre?! Trær -syns den var genial, så det skal jeg ønske meg!! Går til et godt formål, og det er jo ikke slik at jeg trenger så masse gaver alltid.. Gris Geit Kyllinger Grønnsakshage(istedenfor klær fra mamma:P) Sportsutstyr Regnskogsfadder En meningsfull gave hos wwf Har ikke så mange ønsker bortsett fra de.. Har egentlig alt jeg trenger:-)
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Jeg har egentlig ikke begynt å tenke så mye på hva jeg ønsker meg til jul, men gavekort og penger til nye klær vil stå på lista. Nytt salongbord, kakegafler i sølv (har snart så mange at jeg kan begynne å bruke dem). Og kyr, geiter, trær osv... Må begynne å oppdra slekt og venner til å forstå at vi har det vi trenger og mer til, og ROT har vi iallfall nok av. Så enten vil vi ha ting vi ønsker oss, eller ingenting. For det vi ikke ønsker oss blir det rot av.
Gjest Pepper Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Ønsker meg aller mest en baby i magen Ellers ønsker jeg meg: *Lommepenger til jenteturen jeg skal på *Nytt pledd *Deler til servise jeg sparer på *Deler til bestikk jeg samler på *Krimbøker *Fatboy *Scrappeting *Sengesett *Boksåpner *ildfast form
La Guapa Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Penger:skal på studietur til London to uker i februar+jeg fyller ei uke etter jeg kommer hjem fra London, og da er liksom planen å ha en stor fest, hvis det lar seg gjøre?! Trær -syns den var genial, så det skal jeg ønske meg!! Går til et godt formål, og det er jo ikke slik at jeg trenger så masse gaver alltid.. Gris Geit Kyllinger Grønnsakshage(istedenfor klær fra mamma:P) Sportsutstyr Regnskogsfadder En meningsfull gave hos wwf Har ikke så mange ønsker bortsett fra de.. Har egentlig alt jeg trenger:-) Disse er geniale.Har allerede kjøpt to griser og to flokker med kyllinger til julen i år. Vi ønkser oss: heggtrimmer og kantklipper...thats it
No Shorty Skrevet 8. oktober 2007 #20 Skrevet 8. oktober 2007 Alt jeg ønsker meg er stavmikser og sånn bordgrill (ser ut som et toastjern, men er ikke det)... Ellers ønsker jeg meg å bli forlovet men det kan jeg lissom ikke få fra broren min, mamma eller svigerinna mi... Ellers ønsker jeg meg ei koselig jul, og masse "hjemmefølelser" når jeg først kommer hjem til jul... Ellers ønsker jeg meg penger for å komme meg gjennom studiene på en god måte... Men jeg vil ikke bare ha hvite konvolutter liggende under treet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå