Midnattsol Skrevet 5. april 2003 #21 Del Skrevet 5. april 2003 Får igjen 11. 000 kr. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 5. april 2003 #22 Del Skrevet 5. april 2003 Som fattig student som omtrent ikke har jobbet, så skal jeg vel ha igjen 3-4000. Det er ca det jeg har betalt i skatt... Kjipt... I fjor fikk jeg igjen litt under 10 000. Det var deilig! Håper kjæresten får igjen masse da. For når han får igjen skattepengene, så er vi blitt samboere! Og til gjesten som synes det var ille at noen hadde regnskapsfører. Er mange som ikke kan ha forenkla selvangivelse, og som har en ganske komplisert selvangivelse. Som hvis man har eget firma, eier en bondegård eller et småbruk etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. april 2003 #23 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får igjen litt over 5000kr!! :D Glad til så lenge det ikke er baksmell, jeg! Sambo har ikke fått selvangivelsen enda, men vi har funnet ut at han kanksje får igjen rundt 9-10000!! håper det!! Da blir det jammen ferietur i år også, da!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMermaid Skrevet 5. april 2003 #24 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får igjen 4000,- Kjempedeilig, for jeg har fått baksmell de siste årene. Morn, jeg er ny, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 5. april 2003 #25 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg fikk igjen nesten 7000. Jipppii. Det kommer godt med til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 5. april 2003 #26 Del Skrevet 5. april 2003 Næmmen pokker daaa.... :-? Kan ikke den grønnkledde ( altså postmannen) komme til meg også snart da??? Er spent jeg... Har aldri fått baksmell før, å regner ikke med å få det nå heller... Men jeg får ikke igjen mye, det vet jeg... Uansett, blir glad bare jeg får noen kroner jeg... Sambo får vel igjen en del, tror og håper vi.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. april 2003 #27 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får igjen 10.000,-og min mann får 12.500,- Hurra-hurra....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingu Skrevet 6. april 2003 #28 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg fikk igjen 13 000!! (Akkurat like mye som jeg fikk i baksmell i fjor...) Vi gifter oss til sommeren så det var akkurat det jeg trengte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2003 #29 Del Skrevet 7. april 2003 sitter trofast ved vinduet og titter ned mot postkassen......har ikke fått noe likning enda, men i og med at jeg ikke har hatt baksmell før satser jeg på penger til gode iår og......og så skal jeg føre på masse masse pendling..... :D Den som lever får se..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2003 #30 Del Skrevet 7. april 2003 Ønsker alle som har fått igjen ditt pepper`n gror...... :blunke: Ble skyldig 2.375kr!!!! F### asså! Betaler nok som det er, om ikke jeg må ut med enda mer!!!! Gubben fikk igjen 18 kr (!!) men kan skrive av MYE på kjøring! Heldigvis..... Selv kan jeg skrive av litt, for siden jeg har sykdommen cøiliaki, kan jeg skrive av matutgifter over 9.300 (ca.), og med den dyre dietten min, så skal vi nok få til en liten pluss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 7. april 2003 #31 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg får igjen 7000. Hurra! Min mann fikk restskatt på 5000. I fjor var han snill og betalte min restskatt, så i år skal jeg betale hans. Skulle bare mangle. Litt ekstra blir det visst allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. april 2003 #32 Del Skrevet 7. april 2003 Har ikke fått min enda jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. april 2003 #33 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vil og ha..... Men jeg er skrekkelig redd for at det blir min førte restskatt, har alltid fått igjen litt, men har en ond følelse på at i år blir det rest.... Håper-håper-håper-håper.... bare i 0,- hadde vært bedre en rest. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 7. april 2003 #34 Del Skrevet 7. april 2003 Sambo fikk selvangivelsen på fredag, jeg blir sprø av å vente på min! Jeg regner med å få igjen et par tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #35 Del Skrevet 7. april 2003 Selvransakelse...amerikansk selvjustis på egen håndbagasje eller en innrømmelse av egen tabbe..? I dette tilfellet det siste.. STOR UNNSKYLDNING til milla for min dustete utalelse om regnskapsførere, kicka vel ikke så mye på at du hadde en, men heller at du absolutt skulle nevne det... Lover dyrt og hellig at jeg skal slutte å irritere meg over bagateller i hverdagen, ta vare på de dyrebare øyeblikkene, ha mer moro med mine venner og bekjente, slutte med å klage, leke meg mer sorry for at fingrene flyr avsted på tastaturet og deretter trykker OK på sendeknappen(har angret den noen ganger ja) angre-zloty som skal registrere seg snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. april 2003 #36 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vil og ha... Har ikke fått den ENDA... Frykter minus. Prøvde kalulatoren på skatteetatens sider og da kom jeg 300kr i pluss... men stoler ikke på den helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. april 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg fikk fjorten lapper pluss, og det var stort sjokk! Jeg greier alltid å få minus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. april 2003 #38 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg fikk igjen drøyt 5 laken :D Og jeg er strålende blid:) En lapp mindre enn i fjor, men pytt, pytt. Sånt kommer en fattig student tilgode :D Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. april 2003 #39 Del Skrevet 7. april 2003 Fikk igjen 9000 , men har ikke ført opp kjøregodtgjørelse enda, men det blir vel ikke så mye.. Så noen skrev om barnehage.. Skal man føre opp det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 7. april 2003 #40 Del Skrevet 7. april 2003 Hurra, eg fikk igjen to tusen kroner, trudde eg kom til å få baksmell, men glømte visst å ta med i beregninga at eg har BSU. Eg er jammen glad for den!! Men, kan eg spør om ein ting? Eg begynte i jobb i fjor, og har ikkje heilt peil på korleis dette fungerar. Eg har tatt vare på kvitteringar for kle eg har kjøpt som eg brukar til arbeidstøy, skal dette førast opp nokon plass? Får ein ikkje fradrag for å måtte holde arbeidstøy sjølv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå