tuji Skrevet 4. april 2003 #1 Del Skrevet 4. april 2003 JEg fikk igjen på skatten, for en gangs skyld! HAr dere fått dommen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 4. april 2003 #2 Del Skrevet 4. april 2003 jeg fikk og igjen, halvparten av det min samboer fikk! Deilig, det går rett inn i husbyggingsplaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #3 Del Skrevet 4. april 2003 Ikke ennå men regner med at den er like rundt hjørnet :-) i følge regsnskapsføreren min skal jeg ha igjen endel penger i år så jeg tar ting med ro. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2003 #4 Del Skrevet 4. april 2003 Nei, har ikke fått min enda Vet jeg får igjen, men er spent på hvor mye.... VIL HA MIN NÅ!!!!! (kanskje jeg får den i dag) *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #5 Del Skrevet 4. april 2003 Jepp! "Beregnet skatt til gode" er ord jeg liker - særlig når de etterfølges av femsifrede tall både for sambo og meg! Det ser ut til å bli en fin sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. april 2003 #6 Del Skrevet 4. april 2003 Kanskje på tide å sjekke postkassa. --- Nemmen heisann. Der var det fire tusen til gode gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. april 2003 #7 Del Skrevet 4. april 2003 Får igjen 311 kr :o Så nå er jeg i gang med å planlegge hva i all verden jeg skal bruke dem på... Så lenger man har penger til gode skal man vel være fornøyd... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #8 Del Skrevet 4. april 2003 14 Tusenlapper i pluss! o hell og lykke og skatteetatens hjemmesider! Visste det i Januar vha disse, men bekreftelsen kom igår MUAHH HA HA rike-zloty "regnskapsføreren min sier at" noe sier meg at enkelte er litt pretensiøse i sine uttalelser UANSETT tema ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #9 Del Skrevet 4. april 2003 "regnskapsføreren min sier at" noe sier meg at enkelte er litt pretensiøse i sine uttalelser UANSETT tema Men i svarte svingende da- hva er galt med å ha en regnskapsfører? Jeg må si jeg er drittlei slike sure gjestekomm. nå :evil: Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. april 2003 #10 Del Skrevet 4. april 2003 Lurer og på hva som er så ille med regnskapsfører? Har det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #11 Del Skrevet 4. april 2003 Lurer og på hva som er så ille med regnskapsfører? Har det jeg og Det er vel fordi at det var jeg som skrev det at det kom en gjestekommentar. Makan! :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. april 2003 #12 Del Skrevet 4. april 2003 Nope har ikke fått den enda. Har mistanker om at den er sendt til min gamle adresse, så skal dit for og sjekke i morgen. Tar det ganske med ro jeg også, for jeg vet jeg betaler for mye og jeg har bestandig fått penger tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. april 2003 #13 Del Skrevet 4. april 2003 Slutt å kommentere hverandre her da!!!! Jeg fikk restskatt på 5 000 og er sur :x Hadde regnet meg i null. Har ikke orket å lete etter feilen enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. april 2003 #14 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg fikk også igjen på skatten i år...12.000 kr. Gleder meg til de kommer koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. april 2003 #15 Del Skrevet 5. april 2003 Hadde vel gått nesten i null jeg også, men så sørget BSU-sparingen min for at det blir 3500 til gode. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 5. april 2003 #16 Del Skrevet 5. april 2003 Har fått restskatt for første gang i mitt liv - 1500 kr. Kunne jo vært verre da, men er pottesur likevel! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 5. april 2003 #17 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg jobbet i et selskap som gikk dot.konk på slutten av året og inntektene derfra er derfor ikke kommet med på selvangivelsen!!!!!!! Jeg står derfor kun oppført med 30 000,- i inntekter i fjor og 4 000,- igjen på skatten. Jeg har allerede vært i kontakt med ligningskontoret og de kunne berolige meg med at alt skal komme med bare jeg oppgir arbeidsgiver (som gikk konk). Jeg skal nemlig ha ca. 30 000,-igjen på skatten, så jeg er mildt sakt forbanna. Ikke er tapet jeg har hatt på aksjer kommet med heller. Etter selvangivelsen så skal jeg kun betale kr 1850,- i skatt for hele fjoråret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Og jeg som rakker ned på alle trygdemisbrukere og skattesnytere)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #18 Del Skrevet 5. april 2003 Jepp her i gården har vi fått igjen på skatten Fører på barnehagen nå, så blir det vel enda mere.........HÆRLIG!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. april 2003 #19 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor har ikke postmannen kommet med papirer til meg da? Makan! Jeg vil også vite hvor mye jeg får tilbake. Vet det er en god del. Tror i alle fall det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. april 2003 #20 Del Skrevet 5. april 2003 Vi ble tilsammen skyldig titusen Var jo ikke heelt uventet så jeg prøver å se det positive i at vi nå vet hva vi skal bruke penger på i august og september... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå