Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Ja, det er sikkert langt mer enn vi trenger, men jeg håper den har livets rett..

Det håper jeg også. Buss er slett ingen selvfølge ute på bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buss en gang i timen er bra. Hos foreldrene mine er det også sånn på hverdagene. Men på søndag går første buss 16.10...... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Buss er slett ingen selvfølge ute på bygda.

Nei, så jeg skal i hvertfall gjøre mitt, sånn at når de legger den ned kan jeg si at:"jeg brukte i hvertfall bussen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss en gang i timen er bra. Hos foreldrene mine er det også sånn på hverdagene. Men på søndag går første buss 16.10...... :klaske:

Helgene, ja....aaaaner ikke hvordan det blir da. Har sendt mail og forespurt om rutetabellen slik at jeg kan begynne å planlegge. Ruten starter opp med skolen nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så jeg skal i hvertfall gjøre mitt, sånn at når de legger den ned kan jeg si at:"jeg brukte i hvertfall bussen"

Det er bra BN! Skal man beholde de godene man har, så må man faktisk bruke det. Så i tillegg til at jeg bruker bussen, så passer jeg på å bruke apotek, bibliotek, frisør, garnbutikk, matbutikk og restaurant på hjemstedet mitt. Jeg har ikke råd til å miste noen av delene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biblioteket har vi allerede mistet, apotek har vi ikke, frisør går jeg jo aldri til :fnise: , restaurant har vi jo slettes ikke (teller ikke med grillen, altså :ler: ) men matbutikken bruker jeg også og det er vi mange som gjør så den får vi nok beholde lenge og vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biblioteket har vi allerede mistet, apotek har vi ikke, frisør går jeg jo aldri til :fnise: , restaurant har vi jo slettes ikke (teller ikke med grillen, altså :ler: ) men matbutikken bruker jeg også og det er vi mange som gjør så den får vi nok beholde lenge og vel.

Husker jo hvordan det var da jeg bodde i nærheten av deg. Da var det en mil til nærmeste butikk (og det var en nærmat med dyr mat). Ingen buss. Og egentlig ikke noe annet heller... Lærte ihvertfall at lokalt næringsliv er verdt å støtte. Tror jo at vi kommer til å beholde godene der jeg bor nå. For jeg bor i en kommune med veldig mye boligbygging og tilflytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bake brød, jeg.....og når jeg hever dem så står de på varmekablene på badet.....når snuppa mi var klar for sengen kom hun gråtende inn til meg....hun hadde tråkket oppi :dåne: :grine:

Jeg skal innrømme at det tok meg ti sekunders innhenting for meg selv før jeg var i stand til å trøste snuppa...men nå er vi glade og venner igjen..Jeg lot de stå for å se om de hever seg opp igjen...

*tusler inn for å sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødet hun landet minst i kunne jeg nå sette i ovnen...det andre jobber med saken... *glad gjærdeigene mine hever godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....de første ti sekundene syntes jeg mest synd på meg selv, men det var egentlig henne det var mest synd på...hun gråt og hun gråt og hun gråt. Stakkars lille nuppa mi (jeg kaller henne for nuppe egentlig nemlig :fnise: ) Hun hikstet og greide ikke å slutte...men så tøyset jeg litt med at det var derfor jeg hadde håndkle over dem når de hevet, slik at det ikke skulle bli tåfissmak og sånn....og at hun hadde laget søte fotspor i brødet til mamma og sånn...så da fikk vi tørket tårene og reddet humøret før vi sa natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke noe å le av, Skravla!!!! :sur:

Jo det er det.......

Ingen setter brøddeigen på gulvet og blir snurt om noen tråkker i den. :rulle:

Bra at nuppa ble i bedre humør før hun la seg. Kan bli traumatisk dette....

:rulle::skratte::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du begynner å bli flink jeg. Først kringlemester og nå baker du brød. :klappe:

Stakkars lille nuppa. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjærdeigbakemester :sjarmor: Brød, kringle, pizza, you name it :Hehe:

Jammen....brødet må stå på gulvet for der er det varmt...og jeg hadde jo flyttet dem unna slik at hun ikke skulle tråkke i dem, OG bedt henne være forsiktig og se seg for.... (ikke rart hun ble lei seg forresten....)

Hun var VELDIG snar med å be om unnskyldning....

Nuppa mi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei :sur: Det er IKKE sånn det går når man setter ting på gulvet :sur: Jeg hever jo alltid brødene min der :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man setter ting på gulvet... :ler:

Lurer på hvilke erfaringer Daria har på området jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg spørre om det var bare hos meg KG er rar nå...og så skulle jeg trykke på skriv svar...men akkurat da hoppet siden, og så ble det til rapportere Inlove istedenfor :rulle::legrine: Skulle tatt seg ut....om jeg hadde rapportert deg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilke erfaringer Daria har på området jeg... :fnise:

Ikke noe spesielt -det var bare en generel observasjon om at legger man ting på gulvet, kan de bli tråkket på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...