loffen Skrevet 26. februar 2009 #6381 Del Skrevet 26. februar 2009 Pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6382 Del Skrevet 26. februar 2009 Pakke! Har jo ikke vært i postkassen så jeg VET at den har kommet i dag, men damen på posten lovte jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6383 Del Skrevet 26. februar 2009 I følge sporinge på posten sine sider ligger pakken på postkontoret mitt og venter på meg :juhu: Håååååååper bare den passer, ellers blir jeg så utrolig lei meg... Jeg klarer nesten ikke å vente med å komme meg avgårde fra jobb.....om en halvtime er jeg outtahere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #6384 Del Skrevet 26. februar 2009 Håper den passet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #6385 Del Skrevet 26. februar 2009 Håper den passet! I følge målene som stod på der jeg kjøpte den skulle den vært en halv tomme for stor rundt livet og to tommer for stor rundt hoftene....den er for liten Så nå er jeg bare veldig fortvilet....den går jo akkurat på meg da, men jeg kommer jo ikke til å bli noe tynnere enn det jeg er nå, kommer heller til å legge litt på meg, og da går ikke buksen på....jeg er i tvil om den ser noe pen ut på som det er nå... Hvor er motejuryen når jeg trenger dem?? De som har målt den sier at neida, det var ingenting misvisende vedrørende målene for de ha målt i mange år, og bla bla bla. Men hvis målene som ble oppgitt var korrekt burde buksen VÆRT FOR STOR! Ååå....jeg er irritert og fortvilet på engang...Jeg kan i teorien bytte den i en størrelse større, men da må jeg helt sikkert først betale porto tilbake til UK, så betale ny porto for ny bukse tilbake hit, og kanskje til og med nytt tollgebyr, og da begynner buksen snart å bli veldig veldig dyr Vet ikke hva jeg skal gjøre (jeg har den på nå da...håper liksom at den vider seg ut litt hvis jeg bruker den...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2009 #6386 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Ha den på litt og kjenn ordentlig etter. Er den veldig liten så blir den jo ikke brukt, men den vider seg ut. Jeans gjør alltid det. Særlig hvis det er stretch. Min Versace var så trang at jeg trodde jeg aldri skulle tørre å gå med den, nå er det favoritt-jeansen. Glad jeg ikke kjøpte større. Det er ikke lett. Men den var dritlekker BN!!!! Skikkelig tøff! Endret 26. februar 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2009 #6387 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvordan går det med buksa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6388 Del Skrevet 27. februar 2009 Har nettopp pakket den inn. Sender den i retur og får tilbake en størrelse større. Jeg kommer til å bekymre meg for at den andre er for stor helt til jeg mottar den, men samtidig VET jeg at den størrelsen jeg er nå er realistisk sett det tynneste jeg kommer til å være, og det kjentes heller ikke ut som om den kom til å vide seg ut noe særlig på de rette stedene så da har jeg bare bestemt at den andre MÅ passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2009 #6389 Del Skrevet 27. februar 2009 Sikkert like greit å bytte. Det er tross alt bedre at den er en tanke stor enn at den ikke blir brukt. I verste fall får du slenge den litt i tørketrommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2009 #6390 Del Skrevet 27. februar 2009 Så teit med den buksa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mars 2009 #6391 Del Skrevet 9. mars 2009 Har den nye buksa dukket opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6392 Del Skrevet 9. mars 2009 Har den nye buksa dukket opp? Nei, men jeg har fått beskjed om at den ble sendt i dag, så da får jeg den vel tja...i slutten av uken eller begynnelsen av neste. *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. mars 2009 #6393 Del Skrevet 9. mars 2009 Venter spent sammen med deg, og håper du blir fornøyd denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2009 #6394 Del Skrevet 9. mars 2009 Krysser fingrene for at den blir perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. mars 2009 #6395 Del Skrevet 10. mars 2009 Kanskje den kommer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2009 #6396 Del Skrevet 12. mars 2009 Har den kommet nå da? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6397 Del Skrevet 16. mars 2009 Den har kommet Merker ikke egentlig noe særlig forskjell på størrelsen der det virkelig hadde gjort mon (i lårene) men jeg kan bruke den i hvert fall Me like :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mars 2009 #6398 Del Skrevet 16. mars 2009 Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6399 Del Skrevet 16. mars 2009 Har hatt en...tja...helt ok helg, men jeg er så sliten i dag at jeg egentlig trenger en til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mars 2009 #6400 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva i all verden har du drevet med i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå