Daria Skrevet 7. august 2008 #5441 Skrevet 7. august 2008 Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted.. Allerede? Sov godt da -og takk for i kveld. Godt å ha deg tilbake. Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper: Du har en lang kveld foran deg...
Daria Skrevet 7. august 2008 #5442 Skrevet 7. august 2008 Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Ser jeg ingen grunn til
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5443 Skrevet 7. august 2008 Allerede? Sov godt da -og takk for i kveld. Godt å ha deg tilbake. Ja, jeg er en sånn"leggermegtidlighverkveld-sak" jeg Det var veldig koselig ¨å være her en kveld igjen også (ser for meg at det blir mange slike når mannen bytter jobb...) Ser jeg ingen grunn til Nei....tenkte jeg det ikke....jaja
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5445 Skrevet 7. august 2008 Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Ser jeg ingen grunn til La oss sammen synge optimist-sangen.... Jeg pleier ikke å legge meg på et par timer enda.
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5446 Skrevet 7. august 2008 Natta BN. Kos å ha deg her. Gleder meg til mannen skifter jobb.
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5447 Skrevet 7. august 2008 *bidrar* La oss sammen synge optimist-sangen.... Jeg pleier ikke å legge meg på et par timer enda. Men...altså...jeg kommer jo antakeligvis ikke inn hit igjen før på mandag Have mercy
Daria Skrevet 7. august 2008 #5448 Skrevet 7. august 2008 Det var veldig koselig ¨å være her en kveld igjen også (ser for meg at det blir mange slike når mannen bytter jobb...) :juhu: (ikke for at mannen skal være borte altså, men for mer BN på KG) La oss sammen synge optimist-sangen.... *setter på repeat*
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5449 Skrevet 7. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? )
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5450 Skrevet 7. august 2008 Tror Inlove lider av bæææææææææææædi.... Kan jeg aldri tenke meg... Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted.. Natta vennen! Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper: Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Glem det!
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5452 Skrevet 7. august 2008 Men...altså...jeg kommer jo antakeligvis ikke inn hit igjen før på mandag Have mercy Det er ikke vår skyld at du svikter.....
Daria Skrevet 7. august 2008 #5453 Skrevet 7. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? ) Det luer jeg å hver gang jeg bruker den -etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Kan jeg aldri tenke meg... Du har mer tro på skrapesyke?
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5456 Skrevet 7. august 2008 Det luer jeg å hver gang jeg bruker den -etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Du har mer tro på skrapesyke? Den første setningen der virker en smule merkelig... :klø: Selvsagt er det skrapesyke.
Daria Skrevet 7. august 2008 #5457 Skrevet 7. august 2008 Det luRer jeg På hver gang jeg bruker den (etter å ha måttet finne den på listen fordi jeg aldri får det rett) Bedre nå? Du får kjøpe deg et par skrapelodd...
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5458 Skrevet 7. august 2008 Bedre nå? Du får kjøpe deg et par skrapelodd... Ja, bedre nå ja. Og skrapelodd var en god idè ja. :juhu: (hvis jeg har penger igjen etter å ha kjøpt bussbilletter og reisesyketabletter)
loffen Skrevet 8. august 2008 #5459 Skrevet 8. august 2008 NEI, NÅ går jeg!! (har alltid hatt lyst til å bruke den smileyen...men hvem i all verden har laget koden på den??? ) Det har jeg lurt på også! (Ja, og fremdeles)
Brukernavn Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5460 Skrevet 8. august 2008 Så greie dere var i går kveld. Var jo faktisk lite å oppdatere seg på, jo (akkurat som om det var meg dere tenkte på når dere la dere )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå