Loevinna Skrevet 2. august 2008 #5341 Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke skjønt hvordan det gikk, men håper det gikk bra
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5345 Skrevet 6. august 2008 Regner med jeg kommer tidlig hjem i dag, og trenger virkelig å gjøre husarbeid :dåne: Så...da er det ingen vei utenom å lage meg en liste tror jeg... - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Ja...får jeg gjort alt dette kommer huset til å se bra ut..
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #5346 Skrevet 6. august 2008 Fy for en liste. :dåne: Og den minnet meg om at jeg kanskje burde få igang vaskemaskina her... *tusler ut på badet*
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5348 Skrevet 6. august 2008 Det går jo heldigvis raskt når jeg først kommer i gang, da.. skal dra fra jobb tidlig i dag, forresten Skal på sykehuset med snuppa for å sjekke ting og tang. Satser på å være hjemme da...tja...halv tre? Så skal vi sikkert spise litt og så er det bare å sette igang.. Satser på å være ferdig slik at jeg kan nyte kvelden i fred og ro når snuppa har lagt seg
Daria Skrevet 6. august 2008 #5349 Skrevet 6. august 2008 "Nyte kvelden i fred og ro" er kode for "skravle på KG hele kvelden", sant?
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5350 Skrevet 6. august 2008 "Nyte kvelden i fred og ro" er kode for "skravle på KG hele kvelden", sant? Hm...det tenkte jeg ikke på...kanskje det!? :klø: Er det planer om liv her i kveld da mon tro - sortere klesvask - sette på klesvask- brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Ja...skulle bare inn her slik at jeg fikk sett listen....
Daria Skrevet 6. august 2008 #5351 Skrevet 6. august 2008 Hm...det tenkte jeg ikke på...kanskje det!? :klø: Er det planer om liv her i kveld da mon tro Du tenkte ikke på det ?!? :dåne:
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5352 Skrevet 6. august 2008 Du tenkte ikke på det ?!? :dåne: Nei, men altså...det var fordi jeg har store planer om å se flere timer med opptak som venter på meg... - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Hm...dette går egentlig litt treigere enn jeg hadde tenkt....jaja..
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5353 Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5355 Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5356 Skrevet 6. august 2008 Det er det verste som er igjen...
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5358 Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Uff, jeg gidder ikke skrubbe baderomsgulvet...støvsuget det istedenfor...ja, jeg vet det ikke blir det samme Da var det bare sengetøysskift hos oss og snuppa igjen, da :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå