Multi Skrevet 18. januar 2008 #2981 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg kan lage pannekaker! Og jeg fant en kake til dessert! Endret 18. januar 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #2982 Del Skrevet 18. januar 2008 FEEEEST!!!!!!!!! Sånn da var det gjort, så nå kan jeg oppdatere meg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #2983 Del Skrevet 18. januar 2008 150 sider! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #2984 Del Skrevet 18. januar 2008 PARTY!!! Hva gjør vi med dette? :klø: Hvem sørger for musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #2985 Del Skrevet 18. januar 2008 PARTY!!! Hva gjør vi med dette? :klø: Hvem sørger for musikk? BN er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2986 Del Skrevet 18. januar 2008 Så spennende! Det klarer du med glans!! Flinke dama du vet du!! Snile du Melder meg inn i klubben av de som snorker litt Jeg snorker ikke, men jeg snakker av og til i søvne....på andre språk enn norsk Lykke til med studiene. Takk :gråte: Har du forlatt oss? Neida, kommer innom med ujavne mellomrom. Man trenger jo pauser når man studerer også BN blir klok og flink (klokere og flinkere) ! Jeg også! Nå må BN passe på, ellers kan det bli 150 siders party uten henne :gråte: Brukernavn Klart det - tenkt så deilig for BN å komme til dekket bord! Ekstraservice?? Det er klanen, det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #2987 Del Skrevet 18. januar 2008 Snile du Jeg snorker ikke, men jeg snakker av og til i søvne....på andre språk enn norsk Takk Neida, kommer innom med ujavne mellomrom. Man trenger jo pauser når man studerer også Ekstraservice?? Det er klanen, det :rødme: Skal du ikke juble litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2988 Del Skrevet 18. januar 2008 HURRA JEG FIKK VÆRE MED PÅ MIN EGEN FEST!!! (til meg) :kys_2: (til dere som har hjulpet meg på denne lange veien) :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #2989 Del Skrevet 18. januar 2008 HURRA JEG FIKK VÆRE MED PÅ MIN EGEN FEST!!! (til meg) :kys_2: (til dere som har hjulpet meg på denne lange veien) :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #2990 Del Skrevet 18. januar 2008 Klar som et egg!! Eller...ikke egentlig, men har fått det jeg trenger for å starte studeringen min, så jeg kommer til å sitte en del med det i dag tenker jeg. Gleder meg til å komme i gang, og håper jeg mestrer det. Får man spørre om hva det er du skal studere...? Jeg har ikke rukket å lese alle sidene her inne enda.... Jeg snorker ikke, men jeg snakker av og til i søvne....på andre språk enn norsk Jeg har det med å stønne i søvne.. så har mange ganger fått rare blikk fra min samboer, med spørsmål om hva det er jeg drømmer for noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #2991 Del Skrevet 18. januar 2008 Har vi ikke laget i stand en flott fest for deg, BN? *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2992 Del Skrevet 18. januar 2008 Får man spørre om hva det er du skal studere...? Jeg har ikke rukket å lese alle sidene her inne enda.... Jeg har det med å stønne i søvne.. så har mange ganger fått rare blikk fra min samboer, med spørsmål om hva det er jeg drømmer for noe.... Det står i bloggen...har ikke du tilgang der, da :klø: Nei det har du kanskje ikke...for jeg er jo så paranoid Men hvis jeg får litt infor på like linje med det jeg krevde av Malle skulle du være good to go Ja...og hva drømmer du egentlig, da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2993 Del Skrevet 18. januar 2008 Har vi ikke laget i stand en flott fest for deg, BN? *stolt* Jo! *rørt* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2994 Del Skrevet 18. januar 2008 Hm....orker jeg å feire enda en gang, da..... Det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #2995 Del Skrevet 18. januar 2008 Stakkar BN, er du så sliten? Hvilke planer har du for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2996 Del Skrevet 18. januar 2008 Stakkar BN, er du så sliten? Hvilke planer har du for helgen? I morgen skal snuppa og jeg på shopping, og på søndag får hun forhåpentligvis besøk av ei klassevennine, slik at tiden som ikke brukes til shopping skal jeg se om det er noe spennende vintersport på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #2997 Del Skrevet 18. januar 2008 Det står i bloggen...har ikke du tilgang der, da :klø: Nei det har du kanskje ikke...for jeg er jo så paranoid Men hvis jeg får litt infor på like linje med det jeg krevde av Malle skulle du være good to go Ja...og hva drømmer du egentlig, da??? Nei, jeg har nesten ikke tilgang til noen blogger jeg... Hva slags info er det du krever da..? Hva jeg drømmer..? Det husker jeg aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #2998 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, jeg har nesten ikke tilgang til noen blogger jeg... Hva slags info er det du krever da..? Hva jeg drømmer..? Det husker jeg aldri... Jeg ba Malle om fornavn og bosted (Er så greit å vite om jeg kjenner/har kjent deg IRL... Det husker du vel ikke, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #2999 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg ba Malle om fornavn og bosted (Er så greit å vite om jeg kjenner/har kjent deg IRL... Det husker du vel ikke, nei Men da krever jeg å få vite det samme om deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. januar 2008 #3000 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva gjør vi med dette? :klø: Lager gresskarpai Jeg har det med å stønne i søvne.. så har mange ganger fått rare blikk fra min samboer, med spørsmål om hva det er jeg drømmer for noe.... Jeg sukker og lager fornøyde lyder, påstås det -det gir også spørsmål om hva, evnt hvem, jeg drømmer om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå