Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Her er jeg!! Har du savnet meg? :sexy:

Så klart jeg har savnet deg :kline:

På gliset så antar jeg at den har dukka opp... :ler:

Nei, det gliset betydde; det lønner seg å følge med i bloggene :tunge1:

Malle - jeg kommer ikke til å skrive hva dingsen er her i tilfelle noen på jobben min snoker her og legger to sammen med to, men gi meg noen dager til å bli litt bedre kjent med deg (finne ut hvem du er, hvor du holder til i verden og sånt) så skal du nok få tilgang til bloggen om ikke så lenge. (Må bare sikre meg på at du ikke plutselig er en jeg jobber sammen med for eksempel. Verden er jo som kjent ikke stor :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle - jeg kommer ikke til å skrive hva dingsen er her i tilfelle noen på jobben min snoker her og legger to sammen med to, men gi meg noen dager til å bli litt bedre kjent med deg (finne ut hvem du er, hvor du holder til i verden og sånt) så skal du nok få tilgang til bloggen om ikke så lenge. (Må bare sikre meg på at du ikke plutselig er en jeg jobber sammen med for eksempel. Verden er jo som kjent ikke stor :ler: )

Malle har fødselspermisjon, har noen hos deg det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som følger med i bloggen vet svaret på det spørsmålet :sjarmor:

Må oppdatere meg!

På gliset så antar jeg at den har dukka opp... :ler:

??

Klok du, BN :klemmer:

Da vet jeg også litt mer om Malle!

God morgen!

*synes BN er sent ute*

God morgen!

Enig med Multi, det er langt på dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det roligere på jobben i morgen?

I dag blir det roligere :Nikke:

*tenketenke*

Var det her det ikke skulle skravles liksom? :ler:

Ja :sur:

God morgen!

*synes BN er sent ute*

Enig med Multi, det er langt på dag :fnise:

Langt på dag dere liksom. Har ankommet jobben, og måtte først gjøre noe som jeg hadde lovet å gjøre på mandag, men da var jo ikke jeg på denne jobben, og jeg husket jo ikke når jeg lovte det at jeg ikke kom til å være på denne jobben da....nemlig....men nå er det gjort, og nå er jeg klar for dere :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet 23 i går, og våknet i akkurat samme stilling i dag morges kl 0605. Snakk om en natts GOD søvn! Så snudde jeg meg litt og sov en time til. Og da var det litt tid for å stå opp kan du si, men snille mannen hadde vekket snuppa og satt henne i gang med påkledning + fikset håret hennes, smurt niste til henne og frokost til både henne og meg, så da var jo resten bare plankekjøring. Snille mannen min :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min mann må begynne på jobb kl 07. Og av den grunn må stå opp kl 05 for å være på jobben før kl 06, så tror jeg aldri jeg vil få hjelp med snuppa på morgenen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min mann må begynne på jobb kl 07. Og av den grunn må stå opp kl 05 for å være på jobben før kl 06, så tror jeg aldri jeg vil få hjelp med snuppa på morgenen :forvirret:

Mannen min kom fra natta han, så han gikk og la seg når jeg stod opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det og :overrasket: Så jeg vurderer og dra til mamman min i helga :ler: En ivrig bestemor der iallefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sånn har jeg det og :overrasket: Så jeg vurderer og dra til mamman min i helga :ler: En ivrig bestemor der iallefall :ler:

Min jobber heldigvis ikke i helgene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet 23 i går, og våknet i akkurat samme stilling i dag morges kl 0605. Snakk om en natts GOD søvn! Så snudde jeg meg litt og sov en time til. Og da var det litt tid for å stå opp kan du si, men snille mannen hadde vekket snuppa og satt henne i gang med påkledning + fikset håret hennes, smurt niste til henne og frokost til både henne og meg, så da var jo resten bare plankekjøring. Snille mannen min :love:

Så god start du fikk på dagen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at du ikke skriver hva dings er. Er bare litt nysgjerrig av meg. Og jeg skjønner det med at du vil sikre deg i forhold til jobb. Er litt redd for det innimellom jeg og, at jeg kanskje skriver litt mye i forhold til bl.a. stedet jeg bor på. Folk her ute vet ting omtrent før jeg har gjort det. :fnise: Og jeg er enig med deg der; verden er ikke stor. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god start du fikk på dagen i dag :)

Ja, det hjelper alltid, og nå fikk jeg nettopp gode nyheter pr telefone også. En kamp jeg har kjempet i FIRE mnd som jeg endelig vant :dåne: Hadde egentlig gitt opp, men hisset meg mer en normalt opp i telefonen i sted, og da ordnet det seg i løpet av en halvtime... At de ikke bare kunne ha løst det tidligere :sukk:

Helt greit at du ikke skriver hva dings er. Er bare litt nysgjerrig av meg. Og jeg skjønner det med at du vil sikre deg i forhold til jobb. Er litt redd for det innimellom jeg og, at jeg kanskje skriver litt mye i forhold til bl.a. stedet jeg bor på. Folk her ute vet ting omtrent før jeg har gjort det. :fnise: Og jeg er enig med deg der; verden er ikke stor. :klemmer:

Jeg er også veldig nysgjerrig av meg. Bare for å ha sagt det, var ikke selve dingsen veldig spennende, så du har ikke gått glipp av noe der. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med deg, og et fornavn og bosted hadde vært veldig betryggende for da kan jeg utelukke at du er noen i min omgangskrets, tidligere klassevenninne, tidligere kollega, nåværende, ja, you name it :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...