Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1261 Del Skrevet 8. november 2007 Åhhhh - da har jeg tatt litt feil tror jeg sliter LITT med å få skrevet 48 000 innlegg på en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1262 Del Skrevet 8. november 2007 tror jeg sliter LITT med å få skrevet 48 000 innlegg på en mnd Jeg er stort sett på Kg på jobb, og jeg har store problemer med å følge godt nok med her inne - det hadde vært noe å henge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1263 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg er stort sett på Kg på jobb, og jeg har store problemer med å følge godt nok med her inne - det hadde vært noe å henge med på! jeg er også stort sett her inne bare i arbeidstiden, men dersom jeg skulle greie et sånt mål tror jeg ikke jeg kan sove engang...+ at jeg måtte skrevet ett ord i hvert innlegg eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1264 Del Skrevet 8. november 2007 jeg er også stort sett her inne bare i arbeidstiden, men dersom jeg skulle greie et sånt mål tror jeg ikke jeg kan sove engang...+ at jeg måtte skrevet ett ord i hvert innlegg eller noe Vi kan jo lage oss noen morsomme setninger over noen sider og se om det hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1265 Del Skrevet 8. november 2007 Vi kan jo lage oss noen morsomme setninger over noen sider og se om det hjelper litt Det kunne vi gjort, men det er juks, så det skal ikke jeg gjøre (dessuten er det utrolig irriterende å skulle lese ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1266 Del Skrevet 8. november 2007 Det kunne vi gjort, men det er juks, så det skal ikke jeg gjøre (dessuten er det utrolig irriterende å skulle lese ) Sant det! Vi får holde oss til det saklige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1267 Del Skrevet 8. november 2007 Sant det! Vi får holde oss til det saklige Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1268 Del Skrevet 8. november 2007 Sant det! Vi får holde oss til det saklige Du mener BEGYNNE å bli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1269 Del Skrevet 8. november 2007 Du mener BEGYNNE å bli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1270 Del Skrevet 8. november 2007 Du mener BEGYNNE å bli.... ? Skjønner ikke ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1271 Del Skrevet 8. november 2007 ? Skjønner ikke ........ Tror det er et anfall av "på seg selv kjenner man andre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1272 Del Skrevet 8. november 2007 ? Skjønner ikke ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1273 Del Skrevet 8. november 2007 Tror det er et anfall av "på seg selv kjenner man andre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1274 Del Skrevet 8. november 2007 Men kjære alle sammen!!! Nå er det snart helg for meg, og jeg er ikke her igjen før mandag Dere får snakke lite mens jeg er borte er dere greie, og kose dere MASSE uten KG i helgen Glad i dere (dere vet hvem dere er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1275 Del Skrevet 8. november 2007 Men kjære alle sammen!!! Nå er det snart helg for meg, og jeg er ikke her igjen før mandag Dere får snakke lite mens jeg er borte er dere greie, og kose dere MASSE uten KG i helgen Glad i dere (dere vet hvem dere er ) Kos deg masse - du blir savnet! GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1276 Del Skrevet 8. november 2007 Men kjære alle sammen!!! Nå er det snart helg for meg, og jeg er ikke her igjen før mandag Dere får snakke lite mens jeg er borte er dere greie, og kose dere MASSE uten KG i helgen Glad i dere (dere vet hvem dere er ) Kos dere på tur!!! :love: Så ses vi neste uke! :klemmer: Og vi er glade i deg også tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2007 #1277 Del Skrevet 8. november 2007 Kos deg masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. november 2007 #1278 Del Skrevet 8. november 2007 Dropper sånne billigplast som bare er søppel, kjøper ting som kan brukes (og koser meg med det!) Me 2 Ja, dere får kose dere med plasten. (gikk i koferten igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1279 Del Skrevet 8. november 2007 KI!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. november 2007 #1280 Del Skrevet 8. november 2007 KI!!! :juhu: Er her jeg, bare å plinge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå