Annie Skrevet 2. november 2007 #1041 Del Skrevet 2. november 2007 Nekter å bli medlem av den klubben jeg Det gjør du lurt i! Ja, jeg lurer litt på hvem som meldte inn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1042 Del Skrevet 2. november 2007 Nå åpner jeg posten med ene hånden og surfer med andre Da høres det i hvertfall bare ut som om jeg gjør fornuftige ting, for poståpning har jo en egen lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #1043 Del Skrevet 2. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #1044 Del Skrevet 2. november 2007 Vil ikke ha deg med i hodet-klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. november 2007 #1045 Del Skrevet 2. november 2007 Hvilken mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1046 Del Skrevet 2. november 2007 Vil ikke ha deg med i hodet-klubben! Vil ikke være med der heller Hvilken mann? :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2007 #1047 Del Skrevet 2. november 2007 Er det menn her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. november 2007 #1048 Del Skrevet 2. november 2007 Nå åpner jeg posten med ene hånden og surfer med andre Da høres det i hvertfall bare ut som om jeg gjør fornuftige ting, for poståpning har jo en egen lyd Må være kreative vi som jobber så raskt God helg til deg, BN, rakk bare en snartur innom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1049 Del Skrevet 2. november 2007 Må være kreative vi som jobber så raskt God helg til deg, BN, rakk bare en snartur innom i dag God helg til deg også - koselig at du stakk innom i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 2. november 2007 #1050 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tar en SVÆR ANNIE i alle dagbøker nå, sorry, men dere skravler så mye at jeg har ikke sjans til å rekke gjennom.. Men jeg er like glad i dere fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. november 2007 Forfatter #1051 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tar en SVÆR ANNIE i alle dagbøker nå, sorry, men dere skravler så mye at jeg har ikke sjans til å rekke gjennom.. Men jeg er like glad i dere fordet Skravler mye du liksom...gjør vi vel ikke Og vi er glad i deg, Joker'n og du har vært veldig savnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 2. november 2007 #1052 Del Skrevet 2. november 2007 Neineinei Det er godt å høre, jeg er glad for å være tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. november 2007 #1053 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tar en SVÆR ANNIE i alle dagbøker nå, sorry, men dere skravler så mye at jeg har ikke sjans til å rekke gjennom.. Men jeg er like glad i dere fordet Javel..... for du er jo så stille og sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #1054 Del Skrevet 3. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. november 2007 #1055 Del Skrevet 3. november 2007 Oppdatering fra Joker'n. HAN har ankommet festen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. november 2007 #1056 Del Skrevet 3. november 2007 Altså meldingen kom tidligere, det er bare jeg som er treg til å sjekke mobilen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #1057 Del Skrevet 3. november 2007 :juhu: Men hvorfor skriver du det her? Og ikke inne hos Jokern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. november 2007 #1058 Del Skrevet 4. november 2007 Altså meldingen kom tidligere, det er bare jeg som er treg til å sjekke mobilen....... :juhu: Men hvorfor skriver du det her? Og ikke inne hos Jokern. Følger ikke helt med der jeg, men det høres jo interessant ut med en mann som dukker opp Stille inne hos BN i helga også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. november 2007 #1059 Del Skrevet 4. november 2007 Oppdatering fra Joker'n. HAN har ankommet festen......... Altså meldingen kom tidligere, det er bare jeg som er treg til å sjekke mobilen....... :juhu: Men hvorfor skriver du det her? Og ikke inne hos Jokern. Altså... Tror jeg var både trøtt og sløv i natt jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. november 2007 #1060 Del Skrevet 4. november 2007 Javel..... for du er jo så stille og sjenert. Oppdatering fra Joker'n. HAN har ankommet festen......... :rødme: :juhu: Men hvorfor skriver du det her? Og ikke inne hos Jokern. Bra, Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå