Daria Skrevet 31. oktober 2007 #961 Del Skrevet 31. oktober 2007 :klø: Sist jeg hørte så gjorde de ett stooooort poeng at det var skattefrie kroner da vinneren snakket om at det ikke ble så mye etter skatt! Jeg mener å ha hørt en gang (mao ikke særlig etterrettelig, så ikke ta det for den endelige sannhet) at når det gjalt premier bl.a. i reality-serier, så fikk vinnerne dekket skatten i tillegg, sånn at f.eks vinneren i Robinson satt igjen med 1 million etter skatt. Men som sagt, jeg har ikke akkurat sikre kilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #962 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det har aldri jeg hørt Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #963 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har sendt en mail til likningskontoret for å spørre jeg, for når jeg leter på skatteetatens sider finner jeg bare ting som omhandler arbeidsforhold, og det kan man jo ikke akkurat si det er snakk om her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. oktober 2007 #964 Del Skrevet 31. oktober 2007 Strålende start. Når jeg kom på jobb fikk jeg fantastiske nyheter også, så denne dagen tegner å bli bra (bank i bordet..) Det :snø: det :snø: tiddelibom.... Bare så synd det er hjemme hos meg, og jeg bare fikk høre om det via sms....her på jobb hos meg snør det ikke Vil også ha :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #965 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vil også ha :snø: Ja, det ramlet ned...tja...15 flak her på jobb også, men det skulle visst ikke bli mere...jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #966 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det :snø: her. Dvs, det kom 8 fnugg eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #967 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det :snø: her. Dvs, det kom 8 fnugg eller noe... HAHA, da fikk vi flere flak!!! :juhu: Det var ingen konkurranse, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #968 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du må gjerne ta alle for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du må gjerne ta alle for min del Men da gjør jeg det...spørsmålet er bare om de smelter i posten på vei hit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. oktober 2007 #970 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sykkel -BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sykkel -BN! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #972 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nå har jeg søkt en jobb jeg har VELDIG lyst på, så nå får dere krysse det dere har av fingre og tær, og sende lykkevibber min vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror forresten det er noen - skal ikke nevne navn.. - som ikke er så observante når det gjelder å se hvilke blogger de har tilgang til og ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #974 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nå har jeg søkt en jobb jeg har VELDIG lyst på, så nå får dere krysse det dere har av fingre og tær, og sende lykkevibber min vei... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Håpet er lysegrønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #975 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror forresten det er noen - skal ikke nevne navn.. - som ikke er så observante når det gjelder å se hvilke blogger de har tilgang til og ikke... Antar du snakker om deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 31. oktober 2007 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Håpet er lysegrønt Strålende!! Må jo bare gå bra, nå!! Antar du snakker om deg selv. Nei, faktisk ikke denne gangen Det er i hvertfall tre som har tilgang til bloggen min som ikke har oppdaget det ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #977 Del Skrevet 31. oktober 2007 *puster letta ut* Da gjelder det i hvertfall ikke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #978 Del Skrevet 31. oktober 2007 *puster letta ut* Da gjelder det i hvertfall ikke meg... Nei, definitivt ikke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #979 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sitter og vurderer om jeg skal avspasere litt på slutten av dagen i dag jeg...er så mye som skal gjøres med et regnskap, og i kveld skal jeg jo være voksenperson på skolens Halloween fest, så da får jeg ikke gjort det... *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. oktober 2007 #980 Del Skrevet 31. oktober 2007 *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå