Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #941 Del Skrevet 30. oktober 2007 Åh, så dumt med bokklubben! Vi burde nesten sett det komme.. Ja...de må jo tape masse på det, så det var vel egentlig ikke så rart at de avsluttet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #942 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eller kanskje du skal ga til anskaffelse av en gapahuk til deg og mannen , med tanke på privatliv! Heller ingen dum ide Må man forresten skatte av de gavekortene når du har fått så mange? Det er vel noe med kr 10000,- i året greier... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #943 Del Skrevet 30. oktober 2007 Heller ingen dum ide Må man forresten skatte av de gavekortene når du har fått så mange? Det er vel noe med kr 10000,- i året greier... :klø: Du tuller med meg nå, vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #944 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei, jeg lurer faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #945 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har jeg aldri hørt om - at man må betale skatt av gavekort?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #946 Del Skrevet 30. oktober 2007 Man må vel betale skatt av gaver på over 10000,-? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. oktober 2007 #947 Del Skrevet 30. oktober 2007 P4 reklamerer med at lyden av norge er skattefrie kroner da! Og der er det jo sinnsykt mye penger i sving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #948 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er ikke inntektsskatt, men man må allikevel skatte av dem. Husker ikke hva det heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #949 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er de samme reglene for tippegevinster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. oktober 2007 #950 Del Skrevet 30. oktober 2007 :klø: Sist jeg hørte så gjorde de ett stooooort poeng at det var skattefrie kroner da vinneren snakket om at det ikke ble så mye etter skatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #951 Del Skrevet 30. oktober 2007 Men det må oppgis i selvangivelsen, og da blir skatten regnet ut i fra det. Tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #952 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå begynner det å ramle inn mail etter mail med utsolgt fra bokklubben....skal bli spennende å se om det meste allikevel dukker opp etterhvert, eller hva som blir status til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2007 #953 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så dumt at det ikke står på nettsiden hva som er utsolgt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. oktober 2007 #954 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vil bare si god natt til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #955 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vil bare si god natt til deg... Og en god natt ble det. Som jeg har i natt!! Sovnet FØR Greys, og var våken bare to ganger i natt, og den tredje gangen sto jeg opp og da var kl. 0700! Føler meg uthvilt, og det er ikke så ofte, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. oktober 2007 #956 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og en god natt ble det. Som jeg har i natt!! Sovnet FØR Greys, og var våken bare to ganger i natt, og den tredje gangen sto jeg opp og da var kl. 0700! Føler meg uthvilt, og det er ikke så ofte, altså!! God morgen Ønsker deg en flott dag, begynnelsen ser ihvertfall fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #957 Del Skrevet 31. oktober 2007 God morgen Ønsker deg en flott dag, begynnelsen ser ihvertfall fin ut Strålende start. Når jeg kom på jobb fikk jeg fantastiske nyheter også, så denne dagen tegner å bli bra (bank i bordet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #958 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det :snø: det :snø: tiddelibom.... Bare så synd det er hjemme hos meg, og jeg bare fikk høre om det via sms....her på jobb hos meg snør det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #959 Del Skrevet 31. oktober 2007 Og en god natt ble det. Som jeg har i natt!! Sovnet FØR Greys, og var våken bare to ganger i natt, og den tredje gangen sto jeg opp og da var kl. 0700! Føler meg uthvilt, og det er ikke så ofte, altså!! Kan aldri huske at det har skjedd meg gitt.... Strålende start. Når jeg kom på jobb fikk jeg fantastiske nyheter også, så denne dagen tegner å bli bra (bank i bordet..) *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #960 Del Skrevet 31. oktober 2007 *nysgjerrig* Bare noe jobbrelatert, så ikke noe spennende for noen andre, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå