Gjest Begonia Skrevet 16. oktober 2007 #721 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, nå har jeg kjempet meg gjennom disse to dagene på jobb, så NÅ skal jeg begynne å stelle pent med meg selv hvert øyeblikk Bra det. Skal få litt fra meg. Så slipper du lage den selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #722 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bra det. Skal få litt fra meg. Så slipper du lage den selv... Du er en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 16. oktober 2007 #723 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du er en engel Neida - ingen engel. Har bare blitt glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #724 Del Skrevet 16. oktober 2007 Neida - ingen engel. Har bare blitt glad i deg Nå ble jeg helt rørt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #725 Del Skrevet 17. oktober 2007 Formen er som i går, men bare jeg holder ut i dag så kommer jeg til å holde meg hjemme fra jobb i morgen dersom formen ikke er noe bedre.. Velkommen skal du være når du får tid. Har ikke vært så mye aktivitet i den så det burde ikke ta FOR lang tid å oppdatere seg der inne. Håper du ligger godt på sofaen i dag! Nå sitter jeg faktisk og spier brownies etter ordre fra "legen" for å justere blodsukkeret mitt....huff så leit Jøss, for en lege! Hva leter Multi etter i dag, da?? Nei, jeg er faktisk blitt verre utover dagen idag, så nå er det bare så vidt jeg orker å holde kroppen min oppreist, men bare 3,5 time nå så kan jeg slange meg utover sofaen og bli der resten av uken...tanken på det hjelper noe.. aaahhh - *prøve* Antakelig.. Hvordan er formen i dag? Setter frem i tilfelle du skal ha brownie på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 17. oktober 2007 Håper du ligger godt på sofaen i dag! Jøss, for en lege! Hvordan er formen i dag? Setter frem i tilfelle du skal ha brownie på morgenen Det var ikke den ordentlige legen som sa det....var de rundt meg som mente jeg måtte det, for jeg holdt på å å svime av.. Takk for kaffe...nå skal jeg bare oppdatere meg litt her inne, og så skal jeg legge meg på soffaen og lese.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #727 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det var ikke den ordentlige legen som sa det....var de rundt meg som mente jeg måtte det, for jeg holdt på å å svime av.. Takk for kaffe...nå skal jeg bare oppdatere meg litt her inne, og så skal jeg legge meg på soffaen og lese.. Skulle vært sendt hjem på grunn av utmattelse du da, ikke foret med sjokolade for å overleve på jobben Høre godt ut med Kg, sofa og lesestoff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #728 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skulle vært sendt hjem på grunn av utmattelse du da, ikke foret med sjokolade for å overleve på jobben Høre godt ut med Kg, sofa og lesestoff! Tja...de spurte om det var noe annet de kunne gjøre for meg, da *forsvarer dem* Ja, tror det skal bli en av de bedre dagene i det siste...må bare klare å rive meg løs herfra, selv om ikke det er all verden slitsomt å sitte her heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. oktober 2007 #729 Del Skrevet 17. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #730 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tja...de spurte om det var noe annet de kunne gjøre for meg, da *forsvarer dem* Ja, tror det skal bli en av de bedre dagene i det siste...må bare klare å rive meg løs herfra, selv om ikke det er all verden slitsomt å sitte her heller.. Trodde det var medisin å sitte her Neida, det er nok lurt av og til å ta kroppen litt på alvor, og tillate seg å være syk når man faktisk er det. Klarer du å holde deg hjemme til du er bra igjen nå da, også om det tar resten av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #731 Del Skrevet 17. oktober 2007 Trodde det var medisin å sitte her Neida, det er nok lurt av og til å ta kroppen litt på alvor, og tillate seg å være syk når man faktisk er det. Klarer du å holde deg hjemme til du er bra igjen nå da, også om det tar resten av uka? Vet ikke... Jeg har sagt til meg selv at jeg SKAL være hjemme i dag og i morgen...om jeg greier fredagen også gjenstår å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #732 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vet ikke... Jeg har sagt til meg selv at jeg SKAL være hjemme i dag og i morgen...om jeg greier fredagen også gjenstår å se... Ta med den også du, hvis formen ikke er på topp, så er du garantert i fin form når mandagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #733 Del Skrevet 17. oktober 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #734 Del Skrevet 17. oktober 2007 Håper du koser deg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #735 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har det blitt Annietid også nå... :klø: Også du som går å legger deg minst 2 timer før meg. Ja det er fra 0100-0300 Nå sitter jeg faktisk og spier brownies etter ordre fra "legen" for å justere blodsukkeret mitt....huff så leit Stakkars deg... Er det flere enn meg som ikke får kommet meg på førstesiden på bloggene :klø: Jeg kommer inn på førstesiden, og jeg bruker IE :klø: Du er tilgitt Er jeg snart den eneste som ikke har privat blogg nå tro? :klø: Jeg har ikke Ja, tror det skal bli en av de bedre dagene i det siste...må bare klare å rive meg løs herfra, selv om ikke det er all verden slitsomt å sitte her heller.. Oppdatere seg i dagbøkene her ER slitsomt!! :dåne: Hvordan er formen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #736 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke Oppdatere seg i dagbøkene her ER slitsomt!! :dåne: Har du blogg et annet sted :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #737 Del Skrevet 17. oktober 2007 JEg har ikke blogg nei. Det hadde du fått vite om i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #738 Del Skrevet 17. oktober 2007 JEg har ikke blogg nei. Det hadde du fått vite om i tilfelle Du burde jo ha det, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #739 Del Skrevet 17. oktober 2007 Burde jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #740 Del Skrevet 17. oktober 2007 Burde jeg? Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå