Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #441 Skrevet 5. oktober 2007 Er vel meg som ikke følger med i timen kanskje :klø: Tror, det
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #444 Skrevet 5. oktober 2007 :gråte: :gråte: :gråte: Kjære Kamlea, da, ikke bli lei deg Les i de bloggene du har tilgang og jeg er sikker på at du blir vis
Gjest Joker'n Skrevet 5. oktober 2007 #445 Skrevet 5. oktober 2007 Ja for det trodde jeg jo på!! Ikke meg heller men det er jo bare SÅ koselig å bli kuppet av dere, da Åy, det gikk meg hus forbi.... takker og neier for gratulasjoner Det er bra, du må kanskje venne deg til det
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #446 Skrevet 5. oktober 2007 Kjære Kamlea, da, ikke bli lei deg Les i de bloggene du har tilgang og jeg er sikker på at du blir vis TAKK Må bare fullføre noe jobb her først!
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #447 Skrevet 5. oktober 2007 TAKK Må bare fullføre noe jobb her først! Og dersomattehvissomatte du mot formodning ikke skulle bli vis, så får du si fra, så skal vi få varslet på annet vis
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #451 Skrevet 5. oktober 2007 Takk, takk! Som du vet så har jeg surret mest i min egen verden i det siste. Hadde ikke sett boka di før nå jeg..
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #452 Skrevet 5. oktober 2007 Takk, takk! Som du vet så har jeg surret mest i min egen verden i det siste. Hadde ikke sett boka di før nå jeg.. Du har gyldig grunn
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #453 Skrevet 5. oktober 2007 Noe sier meg at FQ kommer til å være mer her når permisjonen begynner...
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #455 Skrevet 5. oktober 2007 Noe sier meg at FQ kommer til å være mer her når permisjonen begynner... Og alle hjerter gleder seg
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #457 Skrevet 5. oktober 2007 Kjære Kamlea, da, ikke bli lei deg Les i de bloggene du har tilgang og jeg er sikker på at du blir vis Begynte hos deg, men der kom jeg ikke inn! Neste.........
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #458 Skrevet 5. oktober 2007 Begynte hos deg, men der kom jeg ikke inn! Neste......... Jeg ville lett hos...hm....er ikke helt sikker, faktisk...Skravla, kanskje!? Men på en av de litt eldre trådene..
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #459 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville lett hos...hm....er ikke helt sikker, faktisk...Skravla, kanskje!? Men på en av de litt eldre trådene.. Jeg gir meg ikke så lett! *rusler inn til Skravla*
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #460 Skrevet 5. oktober 2007 Kan jo hende nå at du tror det er noe veeeldig spennende og blir veeeldig skuffet, da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå