Gå til innhold

ONS..erfaringer?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Etter en spesielt fuktig kveld på byen i helgen ble jeg med en fyr hjem. Husker ikke stort, men neste dag var han i hvertfall søt og fin. Tenkte i grunnen ikke på dette som noe potensielt opplegg, men han ville gjerne ha nret mitt, og sendte et meldinger om at det hadde vært fint litt senere på dagen

Når en har sex med en totalt fremmed fyr som en ikke husker hva heter neste dag tenker jeg i utgangspunktet at løpet er kjørt med tanke på fremtidige relasjoner. Men hva er deres erfaringer? Har dere møtt igjen ons´er og på hvilke premisser har det da vært? Sex? Date? Er det vanlig å utveklse nr bare for høflighets skyld? Pleier i grunnen å avvente sex til jeg har møtt personen et par ganger, men vel litt desperat om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen regler om det? Kanskje han ikke var så full som deg og fikk med seg mer og likte deg godt? Det er mange forhold som har startet med en ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med livet er at du kan gjøre akkurat som du vil med denne situasjonen uavhengig av hva andre har gjort før deg, hva som skjedde i forkant av nåtiden og hva alle andre mener om det du kommer til å gjøre.

Knotete sagt, men jeg regner med du tar poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med livet er at du kan gjøre akkurat som du vil med denne situasjonen uavhengig av hva andre har gjort før deg, hva som skjedde i forkant av nåtiden og hva alle andre mener om det du kommer til å gjøre.

Knotete sagt, men jeg regner med du tar poenget.

Haha..joda jeg tar poenget :)

Er bare overrasket over at han tar kontakt. Trodde menn hadde en greie på at det ikke var så interessant med jenter de allerede hadde fått til sengs, og at det å ha sex før en vet hva personen driver med til daglig med ca 100 % sikkerhet besørget at en aldri ville se han igjen. Men folk er tydeligvis forskjellige der og gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virket positivt at han ville ha tlf.nr ditt, det kan enten dreie seg om at han kun vil ha sex med deg, eller at han er interesset, av erfaring bør du si til ham at dere kan ta en kopp kaffe sammen en dag, trenger ikke bare ha sex kan du si...da får du høre om han er interssert i å bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt veldig overrasket av det der selv, for når jeg har ons så er det fordi jeg vet at jeg ikke ønsker noe mer, som regel, men finner det spennende der og da. Og i de tilfellene hvor fyren har ønsket kontakt og kanskje date etterpå, har jeg blitt mildt sagt paff. :sjenert: Synes jeg ser meg selv i situasjonene "øøøh eeeh...". Men det har vært ganger hvor selve onsen og etterpå virkelig har gitt mersmak, gjensidig, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er mitt utgangspunkt også. Når jeg har sex med en fyr første kvelden regner jeg ikke med at det blir noe mer. Hadde det vært en fyr jeg virkelig hadde hatt lyst til å bli kjent med og kanskje få et forhold til hadde jeg ventet. men når det er sagt så hadde jeg ikke giddet å ha sex med en fyr jeg absolutt ikke kunne tenkt å treffe igjen heller. Har man først hatt sex en gang kan man jo gjøre det flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Har opptil flere ganger opplevd at menn vil ha nr og kontakter meg etter ONS.

Nå begynte jo mitt forhold med han jeg er med nå med et rått og heftig knull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...