Gå til innhold

Hva kvinner vil ha

viren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Julie_*
Så støy = psykiske problemer ? Interessant..

Interessant at du tolket det slik. Ja, en "mann i ubalanse" kan absolutt bety "mann med psykiske problemer". Det kan vel også bety ""mann som ikke har funnet ut av hva han vil her i verden og mangler fullstendig retningssans på navigasjon i eget liv", elelr det kan bety "brautende personlighet som støyer og bråker/skaper disharmoni for seg selv og andre i omgivelsene".

M.a.o. flere tolkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Julie_*
Syns du har en veldig utvidet tolkning av støy jeg da, Julie, menmen..

Den meningen får du få lov å ha ! :)

Takk. Antar jeg.

Hvorfor være snever når man kan være romslig, liksom. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Han må ha humor og kunne le ofte. Ikke ta seg selv så høytidlig.

Han må vise ansvar og være bevisst sine handlinger.

Han må være til å stole på og ha sjarm og gjerne leken og like å tulle litt.

Han må være vanvittig glad i meg og tenne mye på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en mann som er ærlig, ansvarsbevisst, har humor, er empatisk, han må være til å stole på/stabil, intelligent, positiv.

- Er han religiøs må han ikke prøve å pådytte meg sin tro, ideelt sett er han ateist eller agnostiker.

- han er gjerne flink til/liker å lage mat (det er ikke jeg)

- lojal - han snakker ikke dritt om meg til andre

- dersom han "ikke er typen til å snakke om ting" er han heller ikke min type. Jeg trenger en jeg kan kommunisere med om forholdet skal fungere på sikt

- han røyker ikke

- han er nøye med hygiene, og tar han i tillegg ned toalettsetet - hurra!

- han støtter meg i de tingene jeg brenner for, akkurat som jeg støtter han i det som er viktig for han

- han er god i senga (dvs: både er istand til å formidle hva han liker og er lydhør for mine ønsker)

Når det gjelder utseende har det ikke vært typiske fellestrekk som har gått igjen hos de jeg har vært tiltrukket av, men det er viktig at jeg liker å se på han. Til slutt er selvfølgelig kjemien viktig, han kan være "den perfekte mann" for meg, men uten det ekstra er det noe viktig som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekk

snill

morsom

nysgjerrig

ærlig

oppmerksom

romantisk

fornuftig

sexy

ting på stell i livet

sosial

viktigst av alt - at han vil ha meg. hadde drømmemannen, men hjelper ikke så lenge det ikke er meg han vil ha. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
kjekk

snill

morsom

nysgjerrig

ærlig

oppmerksom

romantisk

fornuftig

sexy

ting på stell i livet

sosial

viktigst av alt - at han vil ha meg. hadde drømmemannen, men hjelper ikke så lenge det ikke er meg han vil ha. :filer:

Da var det ikke DIN drømme mann om han ikke ville ha deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Engasjert

- Sjamrende på sitt vis

- Utstråling

- Får meg til å smile

- Får meg til å føle meg elsket

- Snill

- Trofast

- Empatisk

- Ærlig

- Romantisk

- Lojal

- Liker meg for den jeg er

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Don Giovanni
Syns du har en veldig utvidet tolkning av støy jeg da, Julie, menmen..

Den meningen får du få lov å ha ! :)

Spesielt når vi vet hvor attraktivt sneversyn er mener du?

Skjønner veldig godt hva Julie mener jeg. Noen mennesker klarer ikke å ha ro i livet. De takler ikke å sitte rolig i sofaen å ha en "prat" uten å bruke ord. De må la smella gå, TV-en på eller musikk til alle døgnets våkne tider. Og slikt blir støy i mine ører også og noe jeg ikke forbinder med mennesker i balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_emma_*

Han bør ha utseendet med seg, være veltrent og ha generelt god fysisk og psykisk helse. God moral, prinsippene i orden og en vennlig personlighet + over middels intellekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
- Engasjert

- Sjamrende på sitt vis

- Utstråling

- Får meg til å smile

- Får meg til å føle meg elsket

- Snill

- Trofast

- Empatisk

- Ærlig

- Romantisk

- Lojal

- Liker meg for den jeg er

En veldressert hund burde vel klare å oppfylle disse kravene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger mer i de tingene enn som så. Tror vel aldri jeg har møtt en hund jeg faktisk kan diskutere politikk med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 32

Først av alt må han være mann med stor M! Pusete femigutter får jeg kanskje en god latter av men det er også alt. Nest må han være raus. Han må (ja jeg vet det er sjåvinistisk) like å plukke opp regningen på restaurant. Er han raus vil han finne ut at jeg er minst like raus (jeg tjener godt selv).

Han må være voksen. Det betyr at jeg må slippe å holde fyren i hånda hver gang vi er sammen. Han må mao kunne stå på egne bein, ha egne hobbyer og eget nettverk. Det har nemlig jeg og jeg har tenkt å fortsette med det. Han må (også ift å være voksen) ikke ha en tenåringsgutts behov for kontakt.

Han må gjøre ting jeg blir stolt av. Ikke fordi jeg skal sole meg i glansen men fordi jeg vet jeg somregel får varme følelser for mennesker jeg respekterer og imponeres av. En mann som bestiger de høyeste fjell, reiser sammen med meg på eksotiske reiser osv er nok drømmemannen. Han må også ha en god jobb. Trenger ikke nødvendigvis ha en direktørstilling i et prestisjetungt konsulentselskap men det hjelper :) Hva han tjener betyr ikke noe som helst, men det betyr masse at han har en jobb han liker, kan utvikles i og som gjør at han har det bra på den fronten også. Jobben betyr mye for meg, og jeg må ha en mann som ser likt på det. Jeg ofrer gjerne min jobb og karrere for fremtidige barn, men ville ikke at mannen min skulle tenkt det samme. Han skal altså være mann!

At han er snill med meg og ærlig med meg tar jeg som en selvfølge. For min del er det også en selvfølge at fyren har en IQ på et visst (matchende) nivå. Men han må gjerne være direkte, litt røff i kantene og ikke minst kunne ta meg hardt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må han være i hvertfall noenlunde tolerant, åpen og ha en evne til å respektere andre slik som de er. En person jeg ville hatt svært vanskelig for å forholde meg til er:

1) en som snerrer mot innvandrere på bussen og mener fast bestemt at de står bak all verdens onder

2) en som får helt fnatt av å høre ordet homofili og mener det er helt uhørt at barn skal måtte bli utsatt for en slik styggedom

3) en som er helt fastlåst i sin religiøse overbevisning og insisterer på å be for at jeg skal vende meg bort fra den synden det er å tro på noe annet

4) en som synes at likestilling mellom kjønn er helt uakseptabelt og mener at kvinnen bør holde seg i hjemmet med barna mens han selv drar ut for å slå ihjel vilt med en klubbe

Andre ting som også er viktig er:

* en viss sans for humor og en evne til å kunne le litt av seg selv innimellom

* at han er ærlig og oppriktig og sier rett ut hva han mener uten unødvendige eufemismer og dikkedarer- en kar som snakker rett fra levra med andre ord. Han må selvsagt også kunne begrense seg litt etter anledningen, som for eksempel å frastå fra å fortelle gamle tante Klara at den nye hatten hennes ser ut som en nattpotte med innhold i foran hele familien. Alt med måte.

* Han må være snill, en smule lidenskapelig og eventyrlysten og ha en viss lyst til å utforske og leke(spesielt med tanke på sengekos, litt variasjon skader i hvertfall ikke).

* Han må ha en viss evne til empati og vise at han bryr seg om andre enn seg selv

* Til syvende og sist spiller intelligens en viss rolle(vil tross alt være sammen med en jeg kan diskutere ting og tang med :fnise: ) og han bør helst ha nådd en visst nivå hva modenhet angår. Prepubertal humor er morsomt innimellom, men ikke hele tiden og for enhver pris.

Visse ambisjoner bør han også ha, og i det ligger jeg ikke lista høyere enn at dersom han ikke har en jobb bør han i det minste vurdere å skaffe seg en(eller eventuelt en utdannelse). Han kan godt bo med foreldrene, men bør helst ha tenkt tanken på å flytte ut før han har fylt 45.

Og ja, han bør helst ikke kle seg som en uteligger, stinke svette(med merker under armene og alt som følger med) osv.

Høres kanskje utrolig storforlangende ut, men jeg er egentlig ikke så veldig kresen når alt kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...