Gå til innhold

Møte folk fra nettet?

Gjest Moorten

Anbefalte innlegg

Altså jeg er en helt normal og kjekk gutt. Jeg traff tilfeldig en jente på sol en kveld jeg satt å kjedet meg litt. Etter en stund fant vi ut at vi hadde ganske mye til felles, bla bekjente... Etter hvert så har det gått over til MSN og det siste er telefon og SMS. Jeg har blitt litt betatt av denne jenten da, men så snakket jeg med en av våre felles bekjente og han sa at jeg måtte være litt forsiktig.

I dag fikk jeg plutselig melding helt uten videre om jeg var sex hypnotisert... Liksom, hvordan skal jeg tolke noe slikt? Tester hun meg, eller er hun bare giret på en ting...?

Jeg er ikke ute etter et ligg liksom, jeg vil gjerne bli kjent med hun som en venn i hovedsak, eller noe mer seriøst. Jeg har liksom ikke troen på den store kjærligheten fra internett, men hvem vet :P Hun virker veldig hyggelig ellers, men så plutselig kommer det slike meldinger. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg. Nå har jeg ikke møtt hun i virkeligheten, men hadde det kanskje vært lurt å bli bedre kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *nurket*

sex hypnotisert??????????????? er jeg for gammel til å skjønne hva det betyr eller mener du sex fiksert????

Uansett man kan fint møte den store kjærligheten på internett. Har selv gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hva hun egentlig mener med det.

Ellers er de du treffer på nett de samme som du møter i kassa i butikken, på jobben, helsestudio eller på kino, skumlere er det ok ikke.

Inviter til en kaffekopp på nøytralt sted og se om ting stemmer, hvis ikke er det bare å bryte opp og avslutte kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Hun er sikkert vant med at menn hovedsaklig er ute etter sex på nett. Og på solchatten er det jo helt vilt med sexprat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke ute etter et sex vet jeg, jeg vil bare bli kjent med hun. Hun skremte meg litt med den meldingen der altså... Men hun virker som en skikkelig jente da, så jeg velger å tro at hun mente det som et spørsmål for å sjekke at det ikke er det jeg er ute etter.

Hadde blitt litt skuffet hvis hun er ute etter det selv. Jeg må innrømme at jeg er litt betatt av denne jenten, selv om jeg aldri har møtt hun. Hadde vært stas om vi passet sammen i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute etter et sex vet jeg, jeg vil bare bli kjent med hun. Hun skremte meg litt med den meldingen der altså... Men hun virker som en skikkelig jente da, så jeg velger å tro at hun mente det som et spørsmål for å sjekke at det ikke er det jeg er ute etter.

Hadde blitt litt skuffet hvis hun er ute etter det selv. Jeg må innrømme at jeg er litt betatt av denne jenten, selv om jeg aldri har møtt hun. Hadde vært stas om vi passet sammen i virkeligheten. :)

Herregud, skal det være så vanskelig ? Flørt tilbake med en tilsvarende kryptisk/merkelig melding, det er ett spill. Nyt og utforsk ! (Spillet mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Altså jeg er en helt normal og kjekk gutt. Jeg traff tilfeldig en jente på sol en kveld jeg satt å kjedet meg litt. Etter en stund fant vi ut at vi hadde ganske mye til felles, bla bekjente... Etter hvert så har det gått over til MSN og det siste er telefon og SMS. Jeg har blitt litt betatt av denne jenten da, men så snakket jeg med en av våre felles bekjente og han sa at jeg måtte være litt forsiktig.

I dag fikk jeg plutselig melding helt uten videre om jeg var sex hypnotisert... Liksom, hvordan skal jeg tolke noe slikt? Tester hun meg, eller er hun bare giret på en ting...?

Jeg er ikke ute etter et ligg liksom, jeg vil gjerne bli kjent med hun som en venn i hovedsak, eller noe mer seriøst. Jeg har liksom ikke troen på den store kjærligheten fra internett, men hvem vet :P Hun virker veldig hyggelig ellers, men så plutselig kommer det slike meldinger. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg. Nå har jeg ikke møtt hun i virkeligheten, men hadde det kanskje vært lurt å bli bedre kjent?

Teori 1) Hun er litt enkel. Bruker ord hun har funnet opp selv fordi hun ikke har forstått den riktige terminologien. Hun tenker helt sikkert på sex - FIKSERT. Det er ikke akkurat et fremmedord

Teori 2) Hun doper seg og sender kryptiske meldinger i rus som ikke betyr noe som helst

Teori 3) Hun er fremdeles litt enkel, men vil ha sex og bruker sms for å komme inn på emnet så hun slipper å si det rett ut

Teori 4) Kanskje det finnes noe som kalles sex-hypnotisert og hun liker det og lurer på om du gjør det også

Teori 5) Kanskje hun tok deg på fersken med en annen jente (du sa jo dere hadde felles bekjente) og hun lurer på om du bare er ute etter sex (og igjen bruker feil begrep)

De neste tusen teoriene kan du sikkert finne på selv, men hvorfor i all verden spør du ikke hva hun mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om hva hun mener? Det kan du finne ut senere. Spør henne om hun tenker på sex med deg allerede. Fortell henne at hun må gjøre seg fortjent til det først. Flørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...