Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kjøle fra gant, greit at det er et dyrt merke, men hadde i lang stund ønsket meg en lignende kjøle fra gucci, da blir den jeg fikk fra gant ganske simpel i forhold. 

Jeg leverte derfor kjølen inn, men da satt jeg igjen med kun pengene, så egentlig gav han meg ingenting. 

Menn er ganske håpløse sånn sett. Og for å gjøre det gått igjen så gav han meg en blomsterbukett og sjokolade? Hadde det nå vært noe mer kostbart, men en billig bukett til 500 imponerer ingen. I tillegg er sjokolade fete middel som man ikke gir til sin kjære om man virkelig elsker dem. Egentlig er mannen min ganske patetisk, kjolen skulle være en valentines gave, men istede satt jeg igjen med en ubrukelig bukett og sjokolade som kun ødelegger og skader kroppen. Litt av en måte å ødelegge Valentine på.

Anonymkode: f56aa...ca4

Hahaha. Nå tuller du? 

Anonymkode: 5d611...cc7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Exen min hadde ikke kjøpt bursdagsgave til meg i det hele tatt 2. Året vårt... Å jeg er såå glad i bursdagen min, å kjøpte alltid fine gaver jeg gledet meg til å gi han... Ikke et kort engang. 

Men fikk en genser til jul, HAN syns var fin da... :-P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En clone-your-willy. Et sånt sett til å lage en leiremodell av penis. Tror det skulle være sexy / romantisk... Jeg ble skikkelig skuffa :P

Anonymkode: 9ffb9...c26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slutt og krangle da.

Verste jeg har fått må ha vært en plastrose til bursdagen min. Han kom med en rød plastrose i hånda.. Ikke noe kort eller noen ting mer. Romantisk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang en lommekniv av en (amerikansk) eks en gang, fordi han skjønte ikke at jeg turte å gå alene uten noe slags våpen på meg. Den var ikke pakken inn eller noe. Han bare dro den ut fra lomma da han kom på besøk og sa "værsegod". :klaske:

Endret av PaperFlower
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sammen med definisjonen av gjerrigknark. Han kverulerte på taxiprisen i THAILAND (det var snakk om rundt 20kr for en grei strekning).

Til bursdagen min fikk jeg en brukt "skinn" lommebok. Den var i uekte skinn og så slitt at kantene hadde frynset seg. Den var ikke pakket inn, han bare kastet den på meg med en slapp "grattis" etter å ha tatt ut sine egne kort. Foran alle vennene mine. Da hadde det vært bedre å ikke få gave!

Han ønsket seg ny dyr skinnlommebok til jul, siden jeg tross alt hadde fått han sin.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gav meg 3 dot til dot bøker i julegave. Han mente seriøst at det passet mitt intelligensnivå og min hobby som artist. Ikke lite flaut å åpne det sammen med foreldrene mine og late som at det var en intern spøk :/. Vi var 24 år gamle. Han hadde 2 mastergrader og jeg hadde bare gått på folkehøyskole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eksen fikk jeg en støvsuger i julegave. Veldig romantisk...

Anonymkode: c39ad...547

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Skelly skrev:

Eksen min gav meg 3 dot til dot bøker i julegave. Han mente seriøst at det passet mitt intelligensnivå og min hobby som artist. Ikke lite flaut å åpne det sammen med foreldrene mine og late som at det var en intern spøk :/. Vi var 24 år gamle. Han hadde 2 mastergrader og jeg hadde bare gått på folkehøyskole.

Det er vel kanskje en grunn til at han er eksen :P

Anonymkode: d90c7...a20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et halvt år etter at jeg hadde født ga eksmannen meg en olje som visstnok skulle stramme opp huden. Ble rett og slett forbannet! For det første hadde jeg ikke fått noen strekkmerker, og for det andre hadde magen strammet seg fint opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, hets og svar til dette. -Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på lett bonding, og bad mannen kjøpe med et bestemt sett fra kondomeriet.  Vi har delt økonomi, så vi spleiser alltid på sånne ting. Neida - han mente det var en god ide å gi meg dette i gave...

Fikk heller noe jeg ønsket meg. Fjelltur og massasje (bruker YouTube). 

Anonymkode: fd628...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...