Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Alle humanetikere bør ha en bibel. Det er nyttig når man skal slå ihjel motdebatantene. Masse interessant lesestoff der.

Men ja jeg skjønner at du syntes det var sært. En god ide er å gi koranen tilbake hvis de var kristne og mente å kristne deg :)

Bibel hadde jeg, men min daværende kjæreste ønsket nok å frelse meg, ja.

Men hvorfor i all verden skulle jeg gi koranen tilbake? Jeg er da ikke muslim. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Bibel hadde jeg, men min daværende kjæreste ønsket nok å frelse meg, ja.

Men hvorfor i all verden skulle jeg gi koranen tilbake? Jeg er da ikke muslim. :klø:

Nei bare for at han kunne fått utvidet sin horisont litt, liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en tidligere kjæreste fikk jeg en skrekkelig keramikk-skål, turkis og med noen keramikk-bær som pynt på kanten. Vi var 18-20 år da, og det er en del år siden. Verste er at skålen fortsatt står på rommet mitt hjemme hos foreldrene mine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egentlig bare fått veldig fine gaver, som jeg har blitt kjempeglad for! han kan godt gi meg et par stygge nå, for å veie opp, liksom... :hjertesmil:

men jeg husker en altfor rik eks, som på død og liv ville gi meg en prada-lommebok. problemet var bare at han tidligere hadde gitt den til sin eks, og krevd den tilbake da det ble slutt... hadde ikke så lyst på den, for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekehåndjern :P

Nå skjønner jeg jo ideen og leken og hele greien, men jeg har et ganske bestemt syn på akkurat håndjern, og bruker dem KUN på jobb. Jeg har ikke noe godt forhold til dem som nytelsesredskap, og dette burde hun allerede på det punktet visst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stygg dokumentmappe som til og med hans mor hadde kjøpt fordi han gadd ikke. Burde jo forstått at forholdet var på hell :ler:

Av en ekssamboer så fikk jeg kjøkkenvekt i halvtårspresang. Skikkelig romantisk ja. Ble paff, men gaven var nyttig den. Har den fortsatt 20 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at han mente at du ikke kunne bytte den, ja. Da hadde jeg rett og slett forklart ham at jeg satte pris på oppmerksomheten, fint at han ønsket å overraske meg, men jeg var mer interessert i et fint skjørt pga. økonomi og kjøpt det skjørtet. :)

Nå kan jeg ikke gå i så voldsom detalj hva gaven var. Men er det greit å si at det var feil fasong, feil farge OG jeg fikk ikke lov å bytte den for da var jeg i alle fall utakknemlig? Gaven skulle brukes ved en spesiell anledning men pga at jeg ikke fikk det jeg hadde bedt om hadde jeg ikke det jeg trengte til den anledningen og dermed ble det helt feil.

La oss si at det var et skjørt til et bryllup jeg ønsket meg og fikk en hverdagsbukse.

Det hører også med til historien at vi hadde dårlig råd på den tiden så noe ekstra kjøp for å korrigere at man ikke hadde antrekk til anledningen var det ikke råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bare for at han kunne fått utvidet sin horisont litt, liksom?

Tror han var forbi utvidelsespuntet, gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pampusser og sykkelhjelm, samtidig...

Altså sånne grå filttøfler....

Det var hyggelig og lurt tenkt, helt sikkert og ble glad. Men det var noe med kombinasjonen som gjorde at jeg følte at jeg hadde rømt fra en vernet bolig..

:fnise:

Hehe, den var god. Syns jeg ser det.

Tøfler har vel aldri vært den store høydaren, selv om det er praktisk og varmt og alt det der. Fikk selv tøfler til jul av eksen en gang. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=

Fantastisk tråd :skratte:

Nominert i kategorien Mest usjarmerende noensinne må være fyren med Pradalommeboken som vandrepokal til sine heldige utvalgte :eeeh:

Endret av =tentacle=
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :skratte:

Normert i kategorien Mest usjarmerende noensinne må være fyren med Pradalommeboken som vandrepokal til sine heldige utvalgte :eeeh:

takk, takk :bukke:

jeg skal overrekke den ærefulle nominasjonen neste gang jeg ikke møter på ham.

forøvrig har han liten tiss. (hvor kom dèt fra?? herregud, så usaklig. det må det ha vært han fyren på hjørnet som sa... litt av en usaklig fyr, du...).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg kan ikke annet enn å le. Lurer på hva folk tenker når de gir bort sånne gaver. Eller kanskje de ikke tenker i det hele tatt?

var jo egentlig en gave til henne selv! så du kunne bruke de på henne....hehe!

:fnise:

Forøvrig mange latterlige gaver -vurderer å visen denne tråden til min kjæreste just in case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes i grunn det er litt vanskelig å stå fram som "utakknemlig gavemottaker", men det får stå sin prøve.

Til 16- eller 17-årsdagen min fikk jeg et sennepsgult, blomstrete, ganske stygt sengetøy av min daværende kjæreste som var fem år eldre enn meg. Det var nok veldig godt ment, men det var veldig feil, og veldig ulikt ham. Men han var i overkant økonomisk (les gnien) etter innfallsmetoden. Kan ha vært noe sånt som overmannet ham i julestria. Men han er en fin fyr, og vi er fortsatt gode venner. Sengetøyet er derimot lagt på loftet for mange år sida.

Av min ekssamboer fikk jeg en jul en gave jeg ikke husker helt hva var, pluss et par superstygge, veldig ubekvemme tøfler fra Nille. Han var overraskende fornøyd med kjøpet, og helt over seg! Problemet var at de både var for små og var spisse foran. Med andre ord ganske uegnede som inne-kosesko.

Mamma hadde ganske dårlig råd da jeg var yngre, men jeg kan ikke annet enn å le (og nesten gråte litt...) av at søstera mi og jeg fikk fotballspill til PC et år, uten å ha PC. Hun hadde planer om at vi kanskje skulle skaffe oss det.... Skjedde ikke før sikkert ti år senere. Et annet år fikk vi røde gamasjer, er det ikke det det heter, sånne man har over skoene når det er snøvær? Vi hadde jo verken ski eller for vane å vandre i snøværet. de ble aldri brukt. Merkelig gavevalg av den som tross alt kjente oss aller best!

Uff, nå fikk jeg nesten litt vondt av verdens beste mamma! Hun er den beste mammaen man kan ha! :rødme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen kom hjem fra England forrige helg, så hadde har kjøpt et par ting til meg. Jeg tenkte: "mmm, vin kanskje? Parfyme? Kanskje en bodylotion? Eller et smykke?"

Gavene lå oppi en pose, ikke innpakket. Den ene var en liten penis som man legger i vann, og så skal den vokse etter 72 timer. Den andre var en Jesus-figur med lealaust hode, sånn at hver gang jeg kommer borti den, så nikker den. "Nodding Jesus" het den visst.

:fnise:

Men til hans forsvar så må jeg si at han var på tur til Spania helga før, og da vanket det bodylotion, to flasker god rødvin og smarties til meg... :hjerter_rundt:

Endret av Kylling
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var en gang i nederland og ringte hjem fra flyplassen. Jeg ba ham kjøpe noe hjem til meg: "Åhhh, kjøpe en liten overaskelse til meg, da!!".

Han kom i fullt alvor hjem med et par store tresko i tre til å henge på veggen!

:fnise: (Men tanken var sikkert god, den....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Fantastisk tråd :skratte:

Normert i kategorien Mest usjarmerende noensinne må være fyren med Pradalommeboken som vandrepokal til sine heldige utvalgte :eeeh:

takk, takk :bukke:

jeg skal overrekke den ærefulle nominasjonen neste gang jeg ikke møter på ham.

forøvrig har han liten tiss. (hvor kom dèt fra?? herregud, så usaklig. det må det ha vært han fyren på hjørnet som sa... litt av en usaklig fyr, du...).

:ler: Jeg stemmer på den nominasjonen. Tror jeg hadde tatt lommeboken og dumpet fyren... (og nektet å gi den tilbake!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...