Gå til innhold

Hva slags sex-liv har enslige damer?

Gjest Jonas

Anbefalte innlegg

Dette høres utrolig teie ut, men egentlig, dere som ser ut til å trives som single: hva slags sex-liv har dere? Går det i o.n.s eller plastikk, eller ingenting i det hele tatt? Bare lurer, for jeg går ut fra at de fleste har sine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Julie_*

Det varierer veldig etter hvem du spør.

Noen har naturlig nok ikke sex når de er single.

Derimot, hvis man er langtidssingle og er mye mer single enn man er i forhold er det klart man kan legge opp strategier etter det: da kan en kjøre strategi "mer kvalitet enn ONS likevel ikke forhold".

F.eks. gjennom å å fortsatt ha krav i form av at en ikke går under sin smak og preferanser og slår til og er åpen i enhver anledning på seminarer, kurs, reiser, selskap, osv. så stifter man alltids kontakter. Kriteriet for mange er at det må være noe helt spesielt med de, og at man "faller" litt for de. Da beveger man seg i grenseland, da mange av disse mennene viser seg å være gift. Dermed skal man passe seg litt!

Det er noe billig over ONS der man treffer en mann ute på byen...derimot treffer en mannen om dagen på et kursseminar, så på det sosiale om kvelden, og gjerne over flere dager, så blir settingen mer hyggelig fordi de som er der deltar i felles interesser.

Jo eldre vi blir desto mer kresne blir vi? Det er hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var singel leeenge og da var det for det meste solo-sex det gikk i ja. Pluss noen få arbeidsuhell i form av ONS, men det var sjelden det helt store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er singel holder jeg meg til solosex, eller en fast elsker. ONS har aldri vært noe for meg, har prøvd med på det en gang og det endte opp i det forholdet jeg er i nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot
Dette høres utrolig teie ut, men egentlig, dere som ser ut til å trives som single: hva slags sex-liv har dere? Går det i o.n.s eller plastikk, eller ingenting i det hele tatt? Bare lurer, for jeg går ut fra at de fleste har sine behov.

Jeg er ikke seksuelt aktiv p.t. men har vært det tidligere selv om jeg har vært singel, da mest med venner eller som elskerinne. Og det har skjært seg, selvsagt, så jeg vurderer å tvinge mine foreldre til å tvangsgifte meg med en MANN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er tragisk å være uten sex- hvis jeg ville kunne jeg pult hver dag så billig som menn er :skratte:

nei, jeg venter til jeg treffer en som er pen nok til å bli litt brukt av meg, eller en som er verdt meg og jeg vil ha til MIN

skal kjøpe meg en dildo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anne_*

Har hatt en lang periode som singel tidligere og da ble det veldig lite sex. Noen ons, en fast elsker en periode og noen korte forhold. Egensexen gikk i perioder. Nå er jeg singel igjen og har lovet meg å ikke leve uten sex. Jeg har to partnere som jeg periodevis har sex med. Veldig sjeldent ons, men det hender. Hender jeg dater noen og da kommer gjerne sex tidlig inn i bildet. Joda, jeg får sex. Ikke nok, men allikevel nok :ler: Egensex utføres med jevne mellomrom. Ønsker overhode ikke å gå inn i noe tørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egensexen er veldig tilstedeværende, men det er den nå uansett om jeg har sex med andre eller ikke:)Og ja har min Rabbit som er endel med:) Har absolutt ikke problemer med å få sex som singel jente.Har noen ONS og noen elskere, greit å ha noen å bytte på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...