Gjest Elize Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hva kan jeg kjøpe i julegave til min svigermor? Min kjære har sagt at noe smykke ikke er aktuelt, og det var det jeg hadde tenkt. Noen tips?
Bokormen Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hva med teaterbilletter, time på spa, god mat, et deilig teppe, sengetøy, hjemmelagede gaver osv
Arkana Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 - Gavekort på f.eks. massasje, fotbehandling e.l. - Kurv med hjemmebakte kjeks, konfekt, god vin/kaffe/te, et varmt teppe, ullsokker, en CD med musikk hun liker e.l. - Abonnement på et blad hun leser eller f.eks. kryssordblad (gjerne med en kryssordbok også) - Teaterbilletter e.l. - Bøker
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #4 Skrevet 12. september 2007 Til mine svigerforeldre skal vi mest sannsynlig gi teater billetter, såfremt de ikke ønsker seg noe spesielt.
:-) anna Skrevet 12. september 2007 #5 Skrevet 12. september 2007 Hva med et pledd og en god bok? Bøker er alltid en hit, synes jeg.
lillesky Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Kurv med velværeprodukter? (ja, jeg er glad i kurver med masse lekkert oppi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå