aimee Skrevet 7. april 2008 #461 Del Skrevet 7. april 2008 Jobbintervju? Så spennende da! Og det må være godt å ha litt annet og tenke på i disse prøvetider. Hva slags jobb er det da? Og kjeder du deg i jobben du er i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #462 Del Skrevet 7. april 2008 Spennende med mulighet for ny jobb da. Hva er det du jobber med? Enig med deg i at du ikke kan la prøvinga stoppe deg når du får en sånn mulighet. Og hvis jobben egentlig passer dårlig med prøving og baby, så tenker jeg du blir gravid hvis du får jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 7. april 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 7. april 2008 Jobbintervju!!! TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Man kan da ikke stoppe opp med andre ting selv om man prøver? Det betyr jo bare at når du går ut i permisjon, så har du en spennende jobb å komme tilbake til Krysser fingrene for en positiv telefon til deg snart!! Ha en super dag! Takk, takk Jobbintervju? Så spennende da! Og det må være godt å ha litt annet og tenke på i disse prøvetider. Hva slags jobb er det da? Og kjeder du deg i jobben du er i nå? Jeg jobber innen økonomi. Jeg har veldig spennende jobb nå egentlig, men arbeidsforholdene og ledelsen gjør at jeg orker ikke mer å være der. Føler ikke at de setter pris på meg uansett hva jeg gjør. Spennende med mulighet for ny jobb da. Hva er det du jobber med? Enig med deg i at du ikke kan la prøvinga stoppe deg når du får en sånn mulighet. Og hvis jobben egentlig passer dårlig med prøving og baby, så tenker jeg du blir gravid hvis du får jobben Jobber med økonomi. Ja det hadde jo vært typisk å bli gravid hvis jeg får jobben, men jeg skal ikke klage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. april 2008 #464 Del Skrevet 7. april 2008 :juhu: for jobbintervju! :-D Synes ikke du skal tenke for mye på om hva som skjer om du blir gravid etter at du har takket ja til jobben. Man kan ikke drive å ta hensyn til alt og alle, du må tenke på deg selv og ikke sette livet på vent fordi man prøver å lage en liten baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 8. april 2008 #465 Del Skrevet 8. april 2008 Bare innom for å ønske deg en riktig god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 8. april 2008 Forfatter #466 Del Skrevet 8. april 2008 Bare innom for å ønske deg en riktig god dag! Bra dag så langt andre gangs jobbintervju på torsdag!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 8. april 2008 #467 Del Skrevet 8. april 2008 Supert!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. april 2008 #468 Del Skrevet 8. april 2008 Åhh, så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 #469 Del Skrevet 8. april 2008 Bra dag så langt andre gangs jobbintervju på torsdag!!!!!!! Så bra! :juhu: Krysser fingrene! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. april 2008 #470 Del Skrevet 8. april 2008 Så bra. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 8. april 2008 #471 Del Skrevet 8. april 2008 Bra dag så langt andre gangs jobbintervju på torsdag!!!!!!! Gratulerer, jeg krysser fingre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #472 Del Skrevet 8. april 2008 Krysser fingrene her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. april 2008 #473 Del Skrevet 8. april 2008 Krysser også fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 8. april 2008 #474 Del Skrevet 8. april 2008 Bra dag så langt andre gangs jobbintervju på torsdag!!!!!!! SUPERT!!! Krysser fingrene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. april 2008 #475 Del Skrevet 8. april 2008 Hiver meg på krysse fingrene bølgen. *krysser* Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 9. april 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 9. april 2008 Oi, så mye kryssing av fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 9. april 2008 #477 Del Skrevet 9. april 2008 Oi, så mye kryssing av fingrene Henger meg på jeg også Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. april 2008 #478 Del Skrevet 9. april 2008 Ooooh, snart torsdag jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. april 2008 #479 Del Skrevet 9. april 2008 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 9. april 2008 #480 Del Skrevet 9. april 2008 Så stas med 2. gangsintervju! Lykke til!!! Og så deilig å ha noe annet å tenke på enn prøving, prøving og atter prøving...tross alt består livet av mye annet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå