Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette høres jo veldig lovende ut! :-D

Det med at el-tegnene dine har forsvunnet, skal de vare lenge eller? Jeg har ikke peiling på sånt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg heller, jeg får jo aldri den forbanna EL, :sur::sprettoy: sorry for ordbruk

Noen nye tegn eller positive el-tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg heller, jeg får jo aldri den forbanna EL, :sur::sprettoy: sorry for ordbruk

Hmm... :troest: Så kjipt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 21, DPO 3!

Jeg har hatt EL :hoppe:

Fikk positiv EL test på tirsdag og tempen steg dagen etter, nå har jeg hatt høy temperatur de siste 3 dagen og FF viste at jeg har hatt EL den 18. mars. Alt stemmer, så det må nesten være EL. Det var så herlig følelse å se postiv EL test, det er ikke ofte jeg har sett det. Nå bare håper jeg at 1.april ser jeg positiv graviditetstest :) Det har jeg aldri sett :)

Ellers er skapene på plass på kjøkkenet, begynner å se ut som ordentlig kjøkken.

Fikk jo sjokk i dag da vi stå opp og det var masse snø ute. Da tok vi en lang skitur til Kikutstua. Det var deilig, så lite mennesker i løypa, aldri har jeg sett så lite mennesker i Nordmarka faktisk. :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21, DPO 3!

Fikk positiv EL test på tirsdag og tempen steg dagen etter, nå har jeg hatt høy temperatur de siste 3 dagen og FF viste at jeg har hatt EL den 18. mars. Alt stemmer, så det må nesten være EL. Det var så herlig følelse å se postiv EL test, det er ikke ofte jeg har sett det. Nå bare håper jeg at 1.april ser jeg positiv graviditetstest :) Det har jeg aldri sett :)

Ellers er skapene på plass på kjøkkenet, begynner å se ut som ordentlig kjøkken.

Fikk jo sjokk i dag da vi stå opp og det var masse snø ute. Da tok vi en lang skitur til Kikutstua. Det var deilig, så lite mennesker i løypa, aldri har jeg sett så lite mennesker i Nordmarka faktisk. :)

:hoppe: Så utrolig bra.. Gratulere så mye. Herlig å få på plass litt kjøkken da :) Sitti på hotellet i hele dag vi, altfor dårlig vær til å drive å bygge hytte gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! Så bra!! Krysser fingrene for at svømmerne fant veien til påskeegget ditt :Hehe:

Artig med nytt kjøkken nesten helt på plass, vi pusset opp for noen år siden selv også, såå fornøyd:)

Fortsatt fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :juhu: :danser: For EL!! :-D

Nå har dere vel gjort innsatsen, så nå er det bare å vente spent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21, DPO 3!

Åå, GlamCat, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Så kjempebra! :klemmer:

Venter spent på fortsettelsen :jepp:

Fortsatt god påske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, EL har vært her!

:juhu:

Da håper vi på positiv test rundt månedsskifte :Nikke:

:klemmer:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det håper jeg også kjempe mye :)

DPO 7 i dag. Prøver å ikke lete etter symptomer, og kjenner ikke noe heller. Noen stikkinger i magen eller brystene av og til, men det er vel ikke noen ordentlig tegn heller.

En uke til til jeg for vite om vi har lykkes, det håper jeg virkelig!

Jeg og mannen min ble kjent med hverandre i påska før 7 år siden, så det hadde vært moro hvis vi hadde klart å lage en påskebaby nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GlamCat!

Må åpne med å si at jeg ikke har lest hele boka di *rødme*, men skjønner at EL er en litt vanskelig venn for deg å treffe... Håper, som de andre skriver her inne, at NOE har skjedd i magen din nå. Blir spennende å se i dagene framover nå da, kanskje litt for spennende? X'er fingre og tær for deg i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så spennende! :-D

Hadde jo vært perfekt med en liten påskebaby da :hjerte:

Krysser fingre og tær! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei GlamCat!

Må åpne med å si at jeg ikke har lest hele boka di *rødme*, men skjønner at EL er en litt vanskelig venn for deg å treffe... Håper, som de andre skriver her inne, at NOE har skjedd i magen din nå. Blir spennende å se i dagene framover nå da, kanskje litt for spennende? X'er fingre og tær for deg i hvert fall!!

Takk, :)

Ja, det er fryktelig spennende :)

Åååå, så spennende! :-D

Hadde jo vært perfekt med en liten påskebaby da :hjerte:

Krysser fingre og tær! :-D

Takk takk, håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 8

O nei, litt bruntlig utflod i dag... Håper det er ikke mensen på gang, pleier å spotte før mensen....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :klemmer: Men det kan jo være tilfeldig, da. Og så er det jo PP1, og dersom TR skulle komme nå, så er det bare to uker igjen til neste EL :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Ser vi er i samme situasjon... Dessverre...

Men denne gangen... DAAA lykkes vi! :jepp: Feire julen på sykehuset er vel ikke det verste? ;)

Ønsker deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...