Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #381 Del Skrevet 17. mars 2008 Åh, håper det er EL på vei! Og at dere får laga en påskebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #382 Del Skrevet 17. mars 2008 O, nei Nå forsvant EL tegnene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. mars 2008 #383 Del Skrevet 17. mars 2008 Dette høres jo veldig lovende ut! :-D Det med at el-tegnene dine har forsvunnet, skal de vare lenge eller? Jeg har ikke peiling på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #384 Del Skrevet 17. mars 2008 Nei ikke jeg heller, jeg får jo aldri den forbanna EL, sorry for ordbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. mars 2008 #385 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei ikke jeg heller, jeg får jo aldri den forbanna EL, sorry for ordbruk Noen nye tegn eller positive el-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mars 2008 #386 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei ikke jeg heller, jeg får jo aldri den forbanna EL, sorry for ordbruk Hmm... Så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mars 2008 #387 Del Skrevet 19. mars 2008 Håper ting ordner seg for deg snart GlamCat Ønsker deg og dine en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #388 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) CD 21, DPO 3! Jeg har hatt EL Fikk positiv EL test på tirsdag og tempen steg dagen etter, nå har jeg hatt høy temperatur de siste 3 dagen og FF viste at jeg har hatt EL den 18. mars. Alt stemmer, så det må nesten være EL. Det var så herlig følelse å se postiv EL test, det er ikke ofte jeg har sett det. Nå bare håper jeg at 1.april ser jeg positiv graviditetstest Det har jeg aldri sett Ellers er skapene på plass på kjøkkenet, begynner å se ut som ordentlig kjøkken. Fikk jo sjokk i dag da vi stå opp og det var masse snø ute. Da tok vi en lang skitur til Kikutstua. Det var deilig, så lite mennesker i løypa, aldri har jeg sett så lite mennesker i Nordmarka faktisk. Endret 21. mars 2008 av GlamCat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. mars 2008 #389 Del Skrevet 21. mars 2008 CD 21, DPO 3! Jeg har hatt EL Fikk positiv EL test på tirsdag og tempen steg dagen etter, nå har jeg hatt høy temperatur de siste 3 dagen og FF viste at jeg har hatt EL den 18. mars. Alt stemmer, så det må nesten være EL. Det var så herlig følelse å se postiv EL test, det er ikke ofte jeg har sett det. Nå bare håper jeg at 1.april ser jeg positiv graviditetstest Det har jeg aldri sett Ellers er skapene på plass på kjøkkenet, begynner å se ut som ordentlig kjøkken. Fikk jo sjokk i dag da vi stå opp og det var masse snø ute. Da tok vi en lang skitur til Kikutstua. Det var deilig, så lite mennesker i løypa, aldri har jeg sett så lite mennesker i Nordmarka faktisk. Så utrolig bra.. Gratulere så mye. Herlig å få på plass litt kjøkken da Sitti på hotellet i hele dag vi, altfor dårlig vær til å drive å bygge hytte gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 21. mars 2008 #390 Del Skrevet 21. mars 2008 Yeah! Så bra!! Krysser fingrene for at svømmerne fant veien til påskeegget ditt Artig med nytt kjøkken nesten helt på plass, vi pusset opp for noen år siden selv også, såå fornøyd:) Fortsatt fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mars 2008 #391 Del Skrevet 21. mars 2008 :juhu: For EL!! :-D Nå har dere vel gjort innsatsen, så nå er det bare å vente spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 22. mars 2008 #392 Del Skrevet 22. mars 2008 CD 21, DPO 3! Jeg har hatt EL Åå, GlamCat, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Så kjempebra! Venter spent på fortsettelsen Fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. mars 2008 #393 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Ja, EL har vært her! :juhu: Da håper vi på positiv test rundt månedsskifte Endret 22. mars 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #394 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, det håper jeg også kjempe mye DPO 7 i dag. Prøver å ikke lete etter symptomer, og kjenner ikke noe heller. Noen stikkinger i magen eller brystene av og til, men det er vel ikke noen ordentlig tegn heller. En uke til til jeg for vite om vi har lykkes, det håper jeg virkelig! Jeg og mannen min ble kjent med hverandre i påska før 7 år siden, så det hadde vært moro hvis vi hadde klart å lage en påskebaby nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 25. mars 2008 #395 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei GlamCat! Må åpne med å si at jeg ikke har lest hele boka di *rødme*, men skjønner at EL er en litt vanskelig venn for deg å treffe... Håper, som de andre skriver her inne, at NOE har skjedd i magen din nå. Blir spennende å se i dagene framover nå da, kanskje litt for spennende? X'er fingre og tær for deg i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. mars 2008 #396 Del Skrevet 25. mars 2008 Åååå, så spennende! :-D Hadde jo vært perfekt med en liten påskebaby da Krysser fingre og tær! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #397 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei GlamCat! Må åpne med å si at jeg ikke har lest hele boka di *rødme*, men skjønner at EL er en litt vanskelig venn for deg å treffe... Håper, som de andre skriver her inne, at NOE har skjedd i magen din nå. Blir spennende å se i dagene framover nå da, kanskje litt for spennende? X'er fingre og tær for deg i hvert fall!! Takk, Ja, det er fryktelig spennende Åååå, så spennende! :-D Hadde jo vært perfekt med en liten påskebaby da Krysser fingre og tær! :-D Takk takk, håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #398 Del Skrevet 26. mars 2008 DPO 8 O nei, litt bruntlig utflod i dag... Håper det er ikke mensen på gang, pleier å spotte før mensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. mars 2008 #399 Del Skrevet 26. mars 2008 Uffda Men det kan jo være tilfeldig, da. Og så er det jo PP1, og dersom TR skulle komme nå, så er det bare to uker igjen til neste EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. mars 2008 #400 Del Skrevet 26. mars 2008 Ser vi er i samme situasjon... Dessverre... Men denne gangen... DAAA lykkes vi! Feire julen på sykehuset er vel ikke det verste? Ønsker deg masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå