Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Da har vi bestemt å dra på fjellet selv om det melder dårlig vær.

Håper det skal ikke regne alt for mye og vi får se noe. Litt regn skremmer meg ikke, men hvis det skal regne hele tiden blir det kjedelig. Gleder meg. Bare 2 timer til og vi tar helgen. :hoppe:

Så på dokumentarserie Jordmødrene i går kveld. Artig å se:) Kan forbedre meg litt på hva som skal skje hvis jeg blir gravid:) De viste en fødsel og hun var så stille og rolig. Tror ikke jeg klarer å være så rolig. Men foreløping virker fødselen så langt borte i framtiden at jeg tenker ikke så veldig mye på det:)

Ha en god helg alle sammen:)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Så bra det blir fjelltur til tross for dårlig vær! Dere må kooose dere! ;)

Så den serien i går jeg også, det var faktisk svigermor som sendte melding og sa jeg måtte slå på tv-en, og så lurte hun på om jeg ble skremt etter å ha sett noen fødsler :fnise:

Angående fødslene, nå husker jeg ikke om vi så en eller to, men men ... var vel en, og den var veldig annerledes enn de jeg har sett før- virket jo ikke sååå forferdelig vondt, faktisk, ganske stille var hun også ... Det er vel ganske individuelt, det der.

Gruer meg veldig til en eventuell fødsel jeg :sjenert: Men, det går seg jo til på 9 måneder... håper jeg. Venninna mi fikk panikk når hun var høygravid hun, kjipt.

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Nå er jeg tilbake:) Hatt en fin langhelg. Ikke så heldig med været, men vi koste oss allikevel:) Det var deilig å reise bort, nå føles det at jeg har vært lengere borte enn bare 3 dager.

Fikk også gladnyheter i helgen. Svigerrina mi er gravid. Så nå hadde det virkelig vært moro å bli gravid, slik at vi kan oppleve dette sammen, og så fint for barna å ha noen å leke sammen med i samme alder. Krysser fingrene at vi får det til denne PP. Ellers er det ikke noe som tider på at EL nærmer seg. Er på dag 13 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei

Nå er jeg tilbake:) Hatt en fin langhelg. Ikke så heldig med været, men vi koste oss allikevel:) Det var deilig å reise bort, nå føles det at jeg har vært lengere borte enn bare 3 dager.

Fikk også gladnyheter i helgen. Svigerrina mi er gravid. Så nå hadde det virkelig vært moro å bli gravid, slik at vi kan oppleve dette sammen, og så fint for barna å ha noen å leke sammen med i samme alder. Krysser fingrene at vi får det til denne PP. Ellers er det ikke noe som tider på at EL nærmer seg. Er på dag 13 nå...

Så bra du har hatt en fin langhelg, det er godt å komme seg bort ja :jepp:

Så koselig at svigerinna di er gravid! Håper på rask klaff da, så dere får en liten en på ca samme tiden ;) Uansett om dere må vente litt lengre er jo babyene på ca samme alder uansett, og det er jo veldig kjekt da :)

Bruker du å ha el-symptomer? Skal ikke være så lett det der ... jeg vet selv ikke hva symptomene mine er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett dette her. Har ikke fulgt med så mye på EL-symtomer før, men sist hadde jeg vondt i magen eller eggstokkene. Ja? vet ikke helt hvor, men vondt hadde jeg. Så selv om det er ikke deilig å ha det vondt så håper jeg skal ha det vondt denne gangen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett dette her. Har ikke fulgt med så mye på EL-symtomer før, men sist hadde jeg vondt i magen eller eggstokkene. Ja? vet ikke helt hvor, men vondt hadde jeg. Så selv om det er ikke deilig å ha det vondt så håper jeg skal ha det vondt denne gangen også :fnise:

Hm, da er det sikkert el-symptomer da ... Får gå ut i fra det ;)

Selv hadde jeg en slags mensmurring/vondt, håper det var el-smerter ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kanskje det er EL-smerter jeg også har, og slett ingen mens på gang? I så fall blir det :humpe: i kveld!

Bra du har hatt en fin helg - var det ikke deilig på fjellet nå? Vi var kanskje heldigere med været enn dere, men uansett er lufta på fjellet så utrolig deilig, synes jeg. Ren og pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett dette her. Har ikke fulgt med så mye på EL-symtomer før, men sist hadde jeg vondt i magen eller eggstokkene. Ja? vet ikke helt hvor, men vondt hadde jeg. Så selv om det er ikke deilig å ha det vondt så håper jeg skal ha det vondt denne gangen også :fnise:

Disse EL symptomene er ikke alltid like enkle å finne. Frem til vi skulle begynne å prøve så hadde jeg alltid klare tegn. Masse slim og skikkelig vondt i magen. Men nå som vi prøver så er det nesten ikke slim og ikke så vondt i magen, og i hvertfall ikke på de dagene jeg tror det skal komme... Håpløst! :kjefte::sur::vetikke:

Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kanskje det er EL-smerter jeg også har, og slett ingen mens på gang? I så fall blir det :humpe: i kveld!

Bra du har hatt en fin helg - var det ikke deilig på fjellet nå? Vi var kanskje heldigere med været enn dere, men uansett er lufta på fjellet så utrolig deilig, synes jeg. Ren og pen!

Ja fjellufta er herlig :) Håper det hjelper på baby prosjektet også :ler:

Disse EL symptomene er ikke alltid like enkle å finne. Frem til vi skulle begynne å prøve så hadde jeg alltid klare tegn. Masse slim og skikkelig vondt i magen. Men nå som vi prøver så er det nesten ikke slim og ikke så vondt i magen, og i hvertfall ikke på de dagene jeg tror det skal komme... Håpløst! :kjefte::sur::vetikke:

Når har du IKM?

Nei, det er ikke moro. Nå, når det virkelig gjelder så svikter EL symptomer. Da hjelper det bare å :humpe: i vei :)

Jeg vet ikke når jeg har IKM, fordi jeg ikke vet når jeg har EL. Har ureglemessige og lange sykluser :( Sist hadde jeg EL på dag ca.29. Nå er jeg på dag 14. Ikke noe EL symtomer, ikke positiv EL-test og ikke noe temperatur stigning, så jeg venter på EL. Håper den kommer snart :)

Ellers skal jeg til tannlegen i dag. Hater tannleger, har dårlige tenner og har ikke vært hos tannlegen på flere år, 3 kanksje? Vet at det er dumt av meg, :fy_fy: men til nå har jeg ikke klart å ta meg sammen, men nå på søndag bestemte jeg meg at nå må jeg gå. Er ikke så alt for redd heller. Tenker at hvis jeg har lyst på en baby så må jeg bli voksen :fnise: og ta meg sammen og gå. Er sikkert ikke så bra å gå til tannlegen hvis man er gravid. Uff a meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke vært hos tannlegen på et par år.

Selvsagt bestemte jeg meg for å gå denne uken.. og så blir jeg gravid.. ikke akkurat beste tidspunkt.

Men tusen takk, GlamCat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du el på dag 29? Åj, det måtte vært en lang syklus

Æsj, tannleger er noe herk! Min er ikke noe medfølende en gang, og så gjør det så vondt :(

Sorry, skal ikke skremme deg. Håper du har en bedre tannlege enn meg!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

Det gikk så bra, så bra hos tannlegen :danse::danser::hoppe:

NULL HULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var jo litt morsomt i går da. Gikk inn hos tannlegen og så begynte jeg å grine. :fnise: Var egentlig ikke så redd før jeg gikk ditt, men når jeg kom inn og hørte at de borret så kom frykten. Roet meg ned ganske raskt og så sjekket han meg og fant ingen hull. Jeg trodde ikke på han, trodde at kanskje han sa det bare fordi jeg var redd og siden det var første gangen jeg gikk til han, ville han være snill mot meg og når jeg skal gå neste gang så har jeg mange hull :fnise: Men han hadde vel ikke gjordt det, så nå er jeg bare så glad :) Nå er jeg virkelig klar for en :babysmokk:

Hadde litt rar temperatur i dag. Vanligvis pleier jeg å ta temperaturen ca.kl.6.30. I dag våknet jeg 5.45 viste ikke om jeg skal sovne igjen så jeg tok tempen og den var 36,52. Så sovnet jeg litt igjen, klokka ringte 6.15, tok tempen og da var det 36,71. Det var litt høy. Vet ikke helt hva skal jeg tenke nå. Men bra vi :humpe: i går :)

Tror jeg må glemme dagens tempen og se hva som skal skje i morgen.

Ja, Knøttet sist hadde jeg EL på dag 29 og hadde en syklus på 42 dager. Og det var ganske kort for å være meg. Har lange sykluser, men nå har jeg sattset på en enda kortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk så bra, så bra hos tannlegen :danse::danser::hoppe:

NULL HULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde litt rar temperatur i dag. Vanligvis pleier jeg å ta temperaturen ca.kl.6.30. I dag våknet jeg 5.45 viste ikke om jeg skal sovne igjen så jeg tok tempen og den var 36,52. Så sovnet jeg litt igjen, klokka ringte 6.15, tok tempen og da var det 36,71. Det var litt høy. Vet ikke helt hva skal jeg tenke nå. Men bra vi :humpe: i går :)

Tror jeg må glemme dagens tempen og se hva som skal skje i morgen.

:danse: Gratulerer med null hull! :-D Kjempebra!

Jeg foreslår at vi begge glemmer dagens temperatur og venter spent på morgendagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null hull er bra - for en lettelse! Jeg er heller ikke glad i tannlegen - jeg hater den pirkesaken! Jeg må ta visdomstennene snart og gruer meg som en bikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Tannleger er virkeli noe herk!! :kjefte: Liker det slett ikke, og venter innkallelse nå snart. Håper og på null hull :)

Spennende med EL :sjarmor:

Ha en flott dag videre.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...