Amused Skrevet 3. september 2007 #21 Skrevet 3. september 2007 Nei, jeg synes ikke at Dr. Phil er tiltrekkende, men det hender jeg ser showet av helt andre grunner. Faktisk så synes jeg at han har mange kloke ord å komme med, selv om han til tider er litt for belærende. Forresten, han er uendelig mye mer tiltrekkende enn kona si
Dalila Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 Dr Phil har helt klart peiling. Han har selvfølgelig en stab, men han har jobbet som psykolog, familieterapeut og innen rettsvesenet i mange mange år. Har troa på han jeg, men sexy? Ikke noe særlig, bortsett fra at jeg liker menn med en viss autoritet 1
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #23 Skrevet 3. september 2007 Han er ikke sexy.At dama de ser på programmet har noe med innholdet i programmet å gjøre ikke programlederen. Ikke vær sjalu på han fordet da. Om du følger med på eks.God Kveld Norge gjør du det for innholdet i programmet eller Dorthe Skappel?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #24 Skrevet 3. september 2007 Forresten, han er uendelig mye mer tiltrekkende enn kona si Enig! Hun ser veldig skarp og hurpete ut!
Meaty Skrevet 3. september 2007 #25 Skrevet 3. september 2007 (endret) Trådstarter, hvor gammel er du? Det går faktisk an å like og til og med beundre en person uten at det er basert på hvordan vedkommende ser ut. Endret 3. september 2007 av Meaty
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #26 Skrevet 5. september 2007 Jeg er i slutten av 20-årene og ser mye på Dr Phil når jeg har fri. Hmm.. må innrømme at jeg både finner han attraktiv og sjarmerende. Hvis jeg kun ser på utseendet så er han ikke pen men han har en ustråling, autoritet og sjarm som gjør at jeg liker han.. og så har han alle de "riktige" meningene og utsagnene. Skulle GJERNE byttet plass med konen hans :-)
pennyless Skrevet 8. juli #27 Skrevet 8. juli Han sier mye klokt, og har interessante gjester syns jeg. Liker best episodene der det handler om psykopater og narssister som deg.🤣 Du er vell bare redd hun skal lære noe godt tenker jeg, som de fleste mannfolk nå til dags. Skal kue, forandre og forme damer både psykisk og fysisk. I forhold til den overfladiske verden vi lever i, er det en fryd å se på.
AnonymBruker Skrevet 9. juli #29 Skrevet 9. juli pennyless skrev (På 8.7.2025 den 11.00): Han sier mye klokt, og har interessante gjester syns jeg. Liker best episodene der det handler om psykopater og narssister som deg.🤣 Du er vell bare redd hun skal lære noe godt tenker jeg, som de fleste mannfolk nå til dags. Skal kue, forandre og forme damer både psykisk og fysisk. I forhold til den overfladiske verden vi lever i, er det en fryd å se på. 17 år senere… 😂 Anonymkode: 52f74...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå