Gå til innhold

Hei, jeg er ny her, jeg

*_Lille meg_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen! :D Passer ikke denne tråden best på personlige meldinger?

Joda, jeg flyttet den hit jeg.

Velkommen Lille Deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg "heter" loolaa, er glad i dyr, ballett og jazz og er veldig snill. Velkommen til KG!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter livets datter.

Jeg har bare sittet på hest 1 gang i hele mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en kjønnsnøytral mann, og trives godt iblant jenter hvor jeg en sjeldent gang benytter anledningen til å korrigere dem en smule. Men hva skjer da?

Forbannelse og atter forbannelse, du skjønner lille meg at kvinner har den uheldige egenskapen å aldri kunne skille mellom sak og privatperson, så heldigvis så hever vi andre oss over densslags smålighet særlig kvinner er så godt kjent for.

Disse kvinnene her fikk til også et forbud mot å si "alle kvinner" for de mente det var generaliserende så derfor må man kun si "kvinnene på kg" dersom man omtaler damer (f eks når vi skal snakke om deres uforutsigbarhet eller utakknemlighet).

Kvinner er roten til mye vondt =(

- Får ikke orgasme, og da er det liksom mannen feil, akkurat som om vi skulle begynne å skylde på dere hver gang vi setter på en porrfilm for å komme i stemning.

- Pga avstandssynets illusjon ser kvinner seg større i speilet enn menn, det er fordi hjernen deres er todimisjonal i stedet for menn som ser ting i 3-d mye bedre. Det er derfor menn er kartlesere og kvinner bare går seg vill.

- Skjønner ikke at voldekt alltid dreier som minst to involverte.

- Mange kvinner på kg tror på ånder og spøkelser, tror det ligger en del lettjente penger med salg av tarotkort.

- Kvinner forstår ikke selv at det er selvsagt dem som er årsaken til at dem tjener mindre enn menn da det som oftest har sammenheng med at kvinner gjør mindre utført arbeid. (Det er derfor kvinner ansetter menn)

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige skruer, dere :wink:

Lurte mer på hvor dere er i livet?

Alder?

Bosted?

Og, ja.. Litt generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og med dette mener Waco å ønske deg velkommen til KG.

...på sin egen spesielle måte, vel og merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heter chimp og jeg er IKKE!!! en hoppende liten sjimpansegutt....Og i motsetning til Livets datter har jeg ridd opptil flere ganger...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg er pulverheksa og kunne hatt en katt som het hokus og en kråke som heter pokus, istedet er jeg student og har bursdag om femten dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og i motsetning til Livets datter har jeg ridd opptil flere ganger...... :blunke:

På hest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lite knippe utvalg av innlegg jeg har skrevet gjennom tidene.

Å gjenta seg selv kan aldri gjøres ofte nok, enkelte ting må hamres inn, men jenter har ofte litt lavere viljestyrke så over tid så kan man bearbeide sinnenes deres.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livets datter skrev:

chimp skrev:

Og i motsetning til Livets datter har jeg ridd opptil flere ganger......

På hest?

På hest én gang, på gyngehest og esel utallige ganger, på......ja, nok om d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei jeg er en kjønnsnøytral mann

Ingen som har tvilt på dét, Waco! :ler::ler:

Nåvel, til saken:

Her er noen tørre tall om trøffelhelten:

Ikke kjønnsnøytral, derimot praktiserende hankjønn

33 år

Bor i Kristiansand

Samboer (samleier :sjarmor: ), blir pappa i november hvis alt går bra.

Jobber

Likner visstnok på Knut Nærum, derfor ser jeg alltid etter navnet hans når listene over de mest sexy mennene blir lagt frem. Men...uff! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...