Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg virker det som om nesten ingen kvinner i Norge blir spesielt tilrukket av asiatiske menn. Det skjer jo selvfølgelig en hel del, men jeg har hørt så mange jenter si at de nesten aldri blir tiltrukket av asiatiske menn og jeg har aldri hørt noen si at de foretrekker asiatiske menn på samme måte som mange sier de foretrekker latinoer eller afrikanere. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker dem. :) Har gjort det helt siden jeg var 12 år, og en mann plystret etter meg på gata for første gang i livet mitt. Han var asiat. Og jeg foretrekker asiatiske fremfor lationoer eller afrikanere.

Endret av Pax
Skrevet

Jeg er asiat men oppvokst i norge og kan ikke si jeg er spesielt tiltrukket av asiatiske menn nei.....samme hvor i asia de kommer fra. Vet ikke om det er kulturelt eller utseendemessig men de eneste jeg har møtt som har vært søte (på samme måte som barn kan være søte...) har ikke vokst opp i asia/studert utenlands lenge el.

Men skal jo aldri si aldri...

Skrevet

Ja, jeg er veldig tiltrukket av menn fra Øst-asia (Da tenker jeg japanere, kinesere, koreanere, vietnamesere osv).

Synes de er veldig søte, men samtidig sexy. Jeg har likt asiatiske menn siden jeg var ganske ung. Har sett for mange asiatiske filmer, tror jeg. ^^

Skrevet

Tror generelt det kan stemme det. Gjelder stort sett meg også.

Men da vi var på sirkus Merano i år ble jeg tatt på senga, for der var det en tropp med en helt nydelig fyr som jeg ikke greide å ta øynene fra. :fnise: Var nok litt blanding der, for han var høy. Og krafitg.... :wow:

Skrevet

I Oslo er iallefall asiatiske menn populære. Menn fra Midt-Østen og Pakistan som ikke har familie, har da stort sett en norsk dame under hver arm.

Skrevet

Sånn helt overfladisk så er asiatiske menn for småe.

Men bla bla bla, utseende trenger ikke bety noe, bla bla bla. Det vanlige...

Skrevet
I Oslo er iallefall asiatiske menn populære. Menn fra Midt-Østen og Pakistan som ikke har familie, har da stort sett en norsk dame under hver arm.

Midtøsten er midtøsten, ikke asia og når jeg sier asia så mener jeg øst og sørøstasia. I praksis forskjellige varianter av gule menn. Pakistanere er ikke gule.

Skrevet
Midtøsten er midtøsten, ikke asia og når jeg sier asia så mener jeg øst og sørøstasia. I praksis forskjellige varianter av gule menn. Pakistanere er ikke gule.

Du kan jo liste opp landene i ditt Asia.

Skrevet
Du kan jo liste opp landene i ditt Asia.

Midtøsten burde i hvert fall ikke være del av noens Asia

Skrevet

Generelt synes jeg asiater er den minst attraktive rasen.

Gjest StockDama
Skrevet
Sånn helt overfladisk så er asiatiske menn for småe.

Men bla bla bla, utseende trenger ikke bety noe, bla bla bla. Det vanlige...

Enig, utseende messig syns jeg de er ganske pene..kanskje litt for pene? Foretrekker mer manne menn, som itillegg er enten like høy eller høyere enn meg.

Skrevet (endret)

Jeg datet en kinesisk mann en periode, han var høy og meget ansiktspen. Men det er viktig at de er høye da. Han var meget classy!

Endret av Tanita
Skrevet
Generelt synes jeg asiater er den minst attraktive rasen.

Enig!

Skrevet

Kommer vel litt an på assosiasjonene man får når man sier "asiat". Hvis man først og fremst ser for seg kinesiske politikere, små av vekst og med froskeansikt og stygge briller, så nei- det er ikke attraktivt.

Nå får jeg personlig assosiasjoner til mannen min, som har nydelig, svart hår, mørke mandeløyne, er kraftig bygd og veltrent- så for meg er det absolutt attraktivt. Eneste problemet er at jeg føler meg som en skjeggape ved siden av, litt kjedelig å ha mer hår på armene enn mannen sin :ler:

Har sett mange flotte asiatiske menn- omtrent like mange som jeg har sett flotte norske menn. Kan ikke si jeg foretrekker det ene framfor det andre- jeg er så enkel at jeg tar hva som helst, bare det er pent!

Hups... :rodme:

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Har sett mange flotte asiatiske menn- omtrent like mange som jeg har sett flotte norske menn.

Enige i det med at det er like mange kjekke norske som asiatiske. Men jeg mener ikke at det er mange - men få!!! Det er få utseendemessig flotte norske menn - og de asiatiske er så små og puslete.

Skrevet
Enige i det med at det er like mange kjekke norske som asiatiske. Men jeg mener ikke at det er mange - men få!!! Det er få utseendemessig flotte norske menn - og de asiatiske er så små og puslete.

Enig!

• 8 måneder senere...
Gjest Kit's Girl
Skrevet

Jeg foretrekker ingen raser og jeg kan stolt si at jeg er spesielt tiltrukket av afrikanere OG asiater. Vet ikke om det er så mange andre som har det slik.....

Synes det er en tragedie at mange tror at folk som er tiltrukket av afrikanere bare er ute etter en stor penis. Hver gang folk spør meg om det (har vært sammen med en svart mann) sier jeg at jeg liker både svarte OG asiatiske menn.

Synes de er pene......

Men jeg blir til og med tiltrukket av de utenomjordiske. Kit Fisto fra Star Wars er jo såååå sexy!

Skrevet

Tja.. Dette har jeg egentlig aldri tenkt over! Har hatt noe smågreier på gang med en fra fillipinene en gang - men han så ikke så asiatisk ut i den forstand.. Tror min konklusjon må være at jeg kan godt bli tiltrukket av asiater - men de må ta være mandige, som andre her også sier. Med mandig mener jeg at jeg vil ikke ha en kjæreste som er veldig tynn og lav - en kroppsbygning mange asiater har :)

Men må legge til at jeg alltid har vært mest tiltrukket av de som ligner meg fargemessig - blondt hår og blå øyne..

Skrevet

Jeg har alltid hatt en ting for Asiatiske menn jeg :sjenert: Jeg synes en pen asiater er ti ganger finere enn en pen europeer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...