Gå til innhold

1 April - gikk du på noe av dette?

Kristian (71)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holdt på å gå fem på spøken om RUSMELK :o Kjente jeg ble lettere opphisset der jeg satt, det går da ikke an å ha alkohol i melka! Men etter hvert fant jeg ut at det måtte være en aprilspøk :ler: 1. april er kult det, så lenge jeg ikke blir alvorlig lurt!

Tenkte jeg skulle sende en sms til mannen min, og si at han får en masse i restskatt! Han er så lettlurt at det er nesten ikke gøy engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ungen lurte meg med at bilen var borte når vi sto opp i dag.

tenkte jo ikke på hvilken dag det var jeg da så.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig at det bare er meg, men jeg synes i mange tilfeller det er vanskelig å skille spøkene fra det som faktisk er fakta. I noen tilfeller er det ganske åpenbart, men noen av de andre er ganske tvilsomme synes jeg.

Men at Dylan skal spille på Martin's i Lillestrøm, (vanket der i de gode gamle dager) det tviler jeg sterkt på, selv om de vel har bytta lokaler siden den gang.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser til min store gremmelse at jeg har gått på en spøk idag.

Lettlurt som jeg er trodde jeg på den med strafferegisteret....... Flaut, ja!

:oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kongsbergs lokalavis Laagendalsposten (leser denne på nett hver dag) har en sak om at den tyske lavpriskjeden Lidl har kjøpt opp en flott tomt midt i byen hvor det står gamle verneverdige skolebygdninger som tilhører byens historie (Tråkka området).

I følge avisen skal bygdningene rives i dag kl. 12:00 :ler:

www.laagendalsposten.no

Milla Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den med Drillo hørte jeg på NRK-nyhetene - men blåser ærlig talt i det og det kunne vært sant for alt jeg bryr meg.

Men den i Aftenposten om sirkus i Haried første påskedag...? Den så merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zalomine

Jeg var 100% forberedt på hvilken dag det er i dag (men fortsatt vet jeg ikke om svigerfar dukker opp i dag eller ei da...) og ville ikke bli lurt.

Slo på radioen på jobb, og fikk høre om dette med helligdagene. Ikke akkurat nyhettsinnslaget, men et innslag om det i programmet. Da det gikk opp for meg hva de snakket om (feire julaften den 25. Neitakk, klart jeg ikke skal det!) så smilte jeg for meg selv, klart dette er en aprilspøk. Da jeg fikk høre selve nyhetsinnslaget en liten halvtime senere ble det svært lett å gjennomføre. Vel og merke har politikerene mange rare utsagn, men jeg syntes dette var såppass overdrevet (viser at EØS-avtalen bare er en dårlig husmannskontrakt) at selv en politiker ville funnet bedre ord. Vel, den gikk igjen noen ganger i løpet av dagen, men jeg trudde aldri på det, altså mer enn et par minutter klokka 8 om morgenen før jeg helt fant ut hva de snakka om.

Hørte i lunsjen noen som var lettere opprørt over at Ari Behn skulle bli festspilldikteren i år (de sa det gikk bare på tittel og sånn...) men jeg la meg slett ikke opp i det (hørte radio og leste avisa jeg) Men etter lunsj så fikk jeg en gjennomgang av de største avisene og radiokanalenses spøker, og joda, der nevnte de denne med Ari. Jeg gledet meg egentlig til å si til mine kolleger at de hadde gått på spøken, men de var der dessverre ikke da jeg gikk hjem.

Enn så lenge har jeg altså ikke blitt lurt i dag, men dette besøket av "svigerfar" ruller enda i hodet mitt. Når sambo selv sa at han ikke visste om ahn kunne stole på det faren skrev i mailen (at han kom på tirsdag) grunnet at tirsdag er 1. april, så har det lurt i hodet mitt siden da. Jeg har aldri engang sett denne mailen, og sambo sier altså at han skal på styremøte i dag, fra 6 (akkurat DET er 100% troverdig i seg selv, de har jo styremøte en gang i uka den gjengen der for tida). Jeg føler ikke 100% for å stole på dette (dvs, jeg har middag i fryseren, i tilfelle...) men jeg kan ikke la være å stole på det heller, så nå løper jeg avsted for å vaske opp og rydde litt og sånn, og så bare MÅ jeg dusje også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fem på P4-spøken' date=' om at EU krever full arbeidsdag julaften og skjærtorsdag.. :rodme:[/quote']

:ler: ... Den der gikk jeg fem på også, helt til jeg fikk tenkt meg om to ganger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ihvertfall med engang jeg hørte det på radioen at den der Drillo-saken var bare tull. Jammen hadde jeg rett! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...