Gå til innhold

levere tilbake sminke ??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg betalte 2000 kr hos frisøren da jeg skulle gifte meg ( det inkluderte prøvetime m/farging, oppsett av hår og sminking på bryllupsdagen) Hun hadde en fin lebestift som passet bedre den dagen en min egen og den fikk jeg "låne" med meg. Tror dere hun forventer å få den tilbake ???

Vi reiste rett fra festen på bryllupsreise og har akkurat kommet hjem og nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre..... Har jo liksom gått noen uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tussi79, ikke innlogget

Kan du ikke ringe henne da og høre om du kan betale henen for den evt. Tror nok ikke hun vil ha den tilbake, pga hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått med den eller med penger for den. Så kan hun heller si deg om hun mener du bare kunne ta den. Jeg hadde nok reagert dersom det ble tatt som en selvfølge at noe som ble sagt "lånt" ble beholdt uten noe mer prat om det. Jeg hadde tenkt meg om to ganger neste gang jeg "lånte" bort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte med meg leppestift fra frisøren (sminket meg der) og for meg var det en selvfølge å levere den tilbake. Den tilhørte et stort sminkesett hun hadde, og jeg hadde iallfall betalte for den om jeg skulle ha beholdt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...