Gå til innhold

Kjøre bak kjerringer.


waco

Anbefalte innlegg

i lokalbladet her var det en eldre mann som klaget på at ungdommen ikke kunne kjøre rundkjøringer.. Det som var hans problem var at de unge som kom fra venstre ikke stoppa! Altså at de unge ikke holdt vikeplikten for de som kommer fra høgre i rundkjøringa!

Hallo gamle mann den reglen gjelder ikke i rundkjøringer. Kom deg på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så har du disse eldre menneskene som rett og slett kjører feil vei der det er enveiskjørt f.eks.... :o

Det verste eksempelet jeg kommer over er en eldre herremann (langt over pensjonsalder) som kjørte gjennom Fløyfjellstunnelen i Bergen. For de som ikke vet er det tofeltsvei til Åsane - altså ingen motgående trafikk. Alle kjører i 80 EN vei. Men denne herremannen finner da ut at han skal snu. Han tar en u-sving når han er ute av tunnelen og kjører tilbake mot Bergen :o

Utrolig at det ikke skjedde noen kollisjon i dette tilfelle, da denne veien er lang. Kan tro den motgående trafikken ble sjokket :o :o :o

Jøsses :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gærninger på veiene, mange skulle mistet lappen, men kjerringer er da ikke så ille, de kjenner jo ofte sin egen begrensning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen land, f eks saudi arabia har dem likegreit sagt at kvinner ikke skal kjøre bil. Dette er jo trafikkminskende og begrenser unødvendig bilkjøring.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

I Saudi-Arabia har de indiske sjåfører som kjører som svin.

Som om d skulle være noe likere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sier at man har valgt en annen løsning i et annet land, jeg forstår ikke hvorfor dere ikke respekterer det.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis der hadde holdt dere hjemme, hadde vi sluppet bekymringene, det er ihvertfall helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilkjøring fra en manns synspunkt:

Da jeg kjørte til jobben i dag på motorveien så jeg tilfeldigvis til siden,

og der kom det et kvinnfolk i en splitter ny BMW. Hun kjørte i 160 km/t med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascaragreier.

Et lite øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen var hun til min store skrekk på god vei over i min kjørebane - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeilet og sminkeutstyret i full sving.

Jeg ble så livredd (jeg er jo mann) at jeg i befippelsen mistet barbermaskinen som slo ut skinkesmørbrødet som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen som jeg styrte med knærne datt telefonen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen som jeg hadde mellom beina. Dette førte til en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte mistet jeg sigaretten fra munnviken som brente et stort hull i skjorta og jeg mistet en viktig telefonsamtale!!!

Hvordan i helvete er det kvinnfolk kjører????

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...