Gå til innhold

Kjøre bak kjerringer.


waco

Anbefalte innlegg

Lea: uff, ikke vær så realistisk da! Hva med å finne opp andre metoder for å frakte varer&sånn på? Vi klarer jo søren meg å klone hverandre, så hvorfor klarer vi ikke å fjerne lastebilene??!!

Vet jeg er litt ute på viddene nå... men jeg hater virkelig lastebiler :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lea: uff, ikke vær så realistisk da! Hva med å finne opp andre metoder for å frakte varer&sånn på? Vi klarer jo søren meg å klone hverandre, så hvorfor klarer vi ikke å fjerne lastebilene??!!

Vet jeg er litt ute på viddene nå... men jeg hater virkelig lastebiler :-?

Hehe - ja, vi kan jo begynne å fly alle store ting rundt med helikopter for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva kan man si at

WACO ikke ser forskjell på menn og damer

forklarer jo alt i denne sammenhengen :roll:

Han har ikke skjønnt at der er menn

som gjør alle de tingene i trafikken han påstår at kvinner gjør :oops:

Og de gangene jeg kjører i trafikken

så er det *noen* som ikke vet at

de har vikeplikt :kjempesinna:

og sånn blinklys kan og brukes :sinna:

selv om man kjører forbi en MC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er så imponert over at Waco i det hele tatt kjører bil. Trodde han var en homofil rullestolbruker.   :hoho:  :hoho:  :hoho:

dette syns jeg blir litt usaklig..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Etter snart 15 år som lovlig bilist har jeg for meg selv satt opp følgende rankingliste over elementer som - i prioritert rekkefølge - skulle vært fjernet fra offentlige veier:

1) Menn med hatt

2) Menn med bart og BMW

3) Gamle damer

4) Fjortiser på skateboard

5) Damer som praktiserer utagerende stavgang og synes gangstien er for smal!

:

og nr 6 to kvinner som kjører sammen til byen.Når du ligger bak dem er det ikke vanskelig å observere at årsaken til sinkeproblematikken......de snakker sammen og da må de se på hverandre innimellom.....

Jeg er selv kvinne og kjører ca 50 mil hver dag i forb. med jobben.Da er en stort sett endel ute i trafikken.

Min erfaring er at endel kvinner er veldig utydelig i trafikkbildet.Da mener jeg ikke defansiv kjøring , men nølende atferd.De kommer kjørende på en langstrekke og svosj....der så de bunnpris på venstre side og fant plutselig ut at de måtte en tur dit også og vips...blink og sving....om de blinker i det hele tatt......

Også den evinnelige "kjøre midt i veien for det er sikkert litt glatt"....

Folk skal få lov å kjøre så sakte de bare vil men slipp andre folk forbi.Ikke ligg der å knø midt i veien og for hver sving som kommer bremser de ned noe voldsomt....utrolig irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mangeårig bilsjåfør har jeg også merket at å ligge bak en mann i trafikken er langt mer behageligere enn en flokse.

Som antagelig "enda mer mangeårig" sjåfør må jeg få skyte inn at det eneste som er verre må være å ligge bak en mann med hatt!

Eller kanskje bak en mann som tror han eier veien og definerer trafikkreglene selv fordi han sitter i en eller annen dyr og teit penisforlenger. For ikke å snakke om hvordan det er å ha denne penisforlengeren BAK seg i trafikken! Til tross for at det ikke er antydning til kø må og skal han forbi, rett og slett for å vise seg! Og det til tross for at man holder fartsgrensen for tettbygd strøk, og vel så det...

Han som ikke overholdt vikeplikten og drylte ut i forkjørsveien og kræsjet med meg for flere år siden var i alle fall mann! Og ettersom jeg den gang var 18 og nettopp hadde fått lappen, og ettersom han tross alt var mann og smart, så tenkte han visst også han skulle prøve på å lyve seg bort fra ansvaret. Det hele var så opplagt, at det endte med at hans eget forsikringsselskap oppfordret ham innstendig til å slutte å tulle og bare påta seg ansvaret. Det var liksom ikke noe særlig å diskutere.

Man trenger ikke være ekspert på å lese statistikk for å finne ut hvilket kjønn det er som sørger for å opprettholde de dyre bilforsikringene her i landet.

Men er man ekspert på å vri på sannheten, greier man sikkert å finne ut at det er vi kvinner som har skylda - for det også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO I LUKEN!!!!!!!!!!!

DETTE ER DET DUMMESTE JEG NOEN GANG HAR HØRT!!

DET ER IKKE FORSKJELL PÅ HVORDAN FOLK KJØRER BIL!!!

NOEN MENN KJØRER SOM IDIOTER OG NOEN KVINNER KJØRER SOM IDIOTER!!!

DU KAN IKKE DELE KJØREEGENSKAPER INN ETTER KJØNN!! TROR DU AT DET ER PIKKEN SOM STYRER ELLER??!!

MEKTIG PROVUSERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ER DISKRIMINERING!!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke kjøre bak kjerringer som sinker meg. DET er provoserende det. Like provoserende som menn som sinker meg - som regel er det en jypling som må snu seg og sikle litt etter damene på fortauet. Oj, kanskje det var du Waco som kjørte foran meg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco skrev:

Feministfjols kjører ofte hakkete, glemmer blinklys, - bråbremser når det er gult eller kjører "forsiktig" over grønne lys... dvs de bremser for det kunne jo hende det ble gult. Kvinner er godt kjent for deres angst og dårlige selvtillit, desverre overføres dette til kjøreegenskaper og gjør kvinner til dårligere sjåfører.....

Du har nok "litt" rett i dette Waco, men jeg tror det kanskje har noe med å gjøre, at vi "feministfjols" i de aller fleste tilfeller har hatt mannlige kjørelærere, og at de fleste av oss også "kjørte opp" for en mann :oops:

Å hva kan man da forvente ???

Min kjørelærer påstod også følgende: Det er bil nr. 2 som lager køen :hoho:

Og etter hva jeg har observert i trafikken, så er det ikke vi kvinner som kjører rundt med hatt og stokk i "hattehylla" :D

Mvh fartsbølla Cita.

Kjører alltid først i køen !!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE ER NOE AV DET DUMMESTE JEG HAR HØRT. GREIT NOK, NOEN ER KLØNETE Å KJØRE BIL, MEN DET KAN LIKSÅGODT VÆRE MENN SOM KVINNER.

DU KAN IKKE SI AT KVINNER ER EN FARE I TRAFIKKEN, DET ER DISKRIMINERENDE OG PISSPREIK.

HVORDAN HVER ENKELT KJØRER HAR IKKE NOE MED HVILKET KJØNN MAN HAR. EN PIKK KJØRER IKKE BEDRE ENN EN VAGINA!!!

UNNSKYLD SPRÅKET DERE, MEN JEG BLIR MEKTIG PROVUSERT AV SLIKE PÅSTANDER/MENINGER.¨

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Hvis det er sånn at du virkelig har problemer med å ligge bak noen som kjører senere enn du egentlig vil, så får du heller parkere bilen og gå en tur. Utrolig hva dumme ting folk hisser seg opp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er provoserende er at enkelte bilister "parkerer" foran deg i 60-sonen. De bør heller gå en tur enn kjøre bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tenkt på at det kanskje er en grunn for at bilen forran deg velger den hastigheten? kanskje han ser noe du ikke ser? kanskje han vet noe du ikke vet ennå?

jo, det finnes mange sjåfører som burde få litt mer fart på sakene, men ikke bre alle under en kam. og jeg er enig i at det er dumt å hisse seg opp sånn i traffikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterendes jeg ser er folk som MÅ kjøre forbi selv om det er lang kø og dårlig sikt. Har sett mange nesten ulykker av dette slaget, og nesten hver gang er det mannlig sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lott@

Menn er iflg. dem selv flinkest til å kjøre bil. De har best greie på bil, kan ALLE trafikkregler - ikke minst hvordan man skal kjøre i rundkjøring. Alle menn bruker alltid blinklys, og foretar alltid veloverveide OG trygge forbikjøringer.............

:ler::ler::ler::ler: ifølge dem selv.........

Da er det jo et paradoks at menn flest ikke takler å utføre to ting samtidig..........

Så da er det vel slik at menn alltid kjører i 1.gear..... ettersom de umulig kan klare å geare og trø inn clutchen samtidig??????

Kanskje de har automatgear hele gjengen???? Men, hvordan kan de da svinge til høyre og venstre samtidig som de bremser eller gir gass???

Kanskje de kun kjører på rette strekninger og kun gir gass....... eller kun bremser?????

:ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNNSKYLD SPRÅKET DERE, MEN JEG BLIR MEKTIG PROVUSERT AV SLIKE PÅSTANDER/MENINGER.¨:evil:

Velkommen til Wacos snevre verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wacos verden er nok adskillig større enn hva du kan fatte noensinne.

:o :o Mulig det (Og du er sikkert ikke like frekk i virkeligheten som på KG). Han bare fremstiller seg som patetisk.

Wacos problem er at han skjuler noen gode poenger bak et altfor snevert kvinnesyn. Hadde han vært saklig, kunne godt også jeg vært med på diskusjonen "kjerringer bak rattet", et utsagn det faktisk hender jeg bruker selv. Men usakligheter og manns-sjåvinisme gir iallefall meg asosiasjoner til en smule "snever verden" (har han i det hele tatt skrevet ETT eneste innlegg som ikke omhandler kvinner/kjerringer og hvor forferdelige de er?)

Uansett så oppnår han alltid det han vil; sterke reaksjoner og diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...