Gå til innhold

Kjøre bak kjerringer.


waco

Anbefalte innlegg

Og alle som har dunka borte i meg har vært kvinner. En gang sto jeg parkert i motbakke og kvinnemennesket som var foran meg begynte å rygge! Jeg tutet men dette vesenet pratet i mobil så hun hørte ikke tutinga.

Heldigvis fikk jeg alt på forsikringen.

Dere er flinke på veldig mange andre ting, som milla påpeker kan dere f eks brukes til hennes forslag.

W

Hehe - først ble jeg sur på det første innlegget ditt. Men når jeg tenker meg om så er det noe i det og. Unge kvinner og middelaldrene kvinner. Likeens med unge menn og gamle menn. Så det er ikke bare kvinner da. Uansett er det utrolig irriterendes. Jeg opplevde en gang å bli påkjørt bakfra av en guttebasse.... Jeg tok en råsjangs gjennom rundkjøringen der det egentlig ikke var tid for meg å kjøre. Ute av rundkjøringen måtte jeg stoppe fordi bussen foran meg stoppet for en fotgjenger. Og tror dere ikke jeg fikk meg en smell i rompa. Da ble jeg jammen oppgitt - hva i all verden tenkte han som kjørte etter meg der? Selvfølgelig en unggutt da, som skulle være litt tøff. I tillegg skulle vi selvfølgelig ikke ta det på forsikringa heller for han skulle fikse det hans og dessuten var det dama sin bil. :)

Ja - alle er ikke slik da, men der er mye rar kjøring på begge sider. Må legge til at jeg er en perfekt sjåfør, virkelig verdens beste. Likevel har det hendt jeg har hatt andre tanker i hodet og ikke kjørt på grønt lys, eller jeg stopper på grønt og kjører på rødt osv. Haha i tillegg har jeg faktisk en gang hisset meg opp så vanvittig da jeg nesten krasjet at jeg viste fingen til ham jeg nesten krasjet i. Etterpå så jeg at lyset med pilen(jeg svingte) var fortsatt rødt, det var hovedlyset som hadde blitt grønt.

Vel - sånn er det bare. Men jeg er feilfri likevel. Det er bare lov å gjøre feilene når jeg gjør dem. Når andre gjør dem er de bare teite :)

Asterism

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på at en sykkel kan gjøre nytten. Kanskje tandem - for effektens skyld? Eller hva sier waco?

Mens syklister derimot er mareritt på veien. Spesielt når man har dårlig tid. De vingler midt i veien. FOrstår de ikke hvor farlig det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan til en viss grad være enig med deg Waco. Det finnes mange dårlige kvinnelige sjåfører. Har hatt en del moro med å vente på bussen. Hver morgen er det nemlig samme dama som prøver å lukeparkere på samme plassen.. Ingen hell så langt...

Men min erfaring er at menn er fryktelig dårlig til å bruke blinklys!! Og det irriterer meg grønn... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: -Skulle vært skudd-premie på "menner med hatt" og "Pedal-Anton på hjulvispen sin"!!!!!!!!!

Hilsen dame som KAN lukeparkere! :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens syklister derimot er mareritt på veien. Spesielt når man har dårlig tid. De vingler midt i veien. FOrstår de ikke hvor farlig det er?

Vet du ikke at syklister er har spesiell beskyttelse fra Gud? :roll:

Det virker som om mange av dem tror det i hvertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke at syklister er har spesiell beskyttelse fra Gud? :roll:

Det virker som om mange av dem tror det i hvertfall! :ler:

Det er noe av det mest irriterende i trafikken!! Alle disse syklistene, skjønner ikke at de tør engang jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at mange jenter/kvinner er elendig i trafikken. Og enkelte skulle aldri hatt lappen, men dette gjelder nok ikke bare kvinner. Det er mange "ungutter" som heller ikke skulle hatt lov å kjøre bil. For ikke å snakke om gamle manner med hatt. Men la oss nå ta unge gutter. De tror vist også de er spesielt beskyttet av Gud slik noen sa om syklister. Mange kjører alt for fort og havner i grøfta e.l. Mens andre igjen kjører i fylla(dette gjelder selvfølgelig kvinner også, men jeg tror ikke det er i så stor grad? fylle kjøring altså)

En bekjent av meg kjørte i fylla utolig mange ganger. Vi prøvde det meste for å få han til å slutte. Vi snakket alvor med han, tok fra han bilnøkler, og passet på han. Men nyttet det? Nei. Han lånte seg bare andre biler når vi ikke var i nærheten. Han ville nemlig ikke bruke penger på taxi. En gang hadde vi lånt bilen hans, og vi kjørte han hjem(vi var edru) Men det han gjorde da var og sette seg inn i traileren som han kjører på arbeid, og kjørte til og fra byen en runde til. Heldigvis gikk det bra denne gangen også. Tenk hvis han hadde krasjet...

Men en eller annen gang måtte det jo gå galt...det visste vi alle. Han kjørte sin egen bil hjem fra byen en gang(en golf) Han kjørte gjennom en tunell(som kan være litt søvndyssende når man er full) I det han kom ut av tunellen møtte han en bil. De to bilene frontkolliderte. Selv greide han seg fint. Fikk nakkesleng og en knekt arm + noen små kutt. I bilen han møtte satte en mor og to barn på 2 og 4 år. Moren døde momentant, og barnet på 4 døde på sykehus. 2åringen er fortsatt i live, men har ingen familie. Faren hans døde i bil ulykke året før... Noe å tenke over eller hva?

Han jeg kjente sitter nå inne for uaktsomt drap. Vet ikke helt hvor mange år han fikk, men han blir nok sittende en stund. Lappen får han aldri igjen!!! Det er i alle fall sikkert.

Dette er et eksempel på at også menn kan være uansvarlige og farlige bilister. Selvfølgelig kunne sikkert dette vært en kvinne også, men...

-Bentebent-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg veit er kvinner som ligger i venstre felt og sakker farten. Men jeg mener å ha lest at kvinner har vanskeligheter med å skille mellom venstre og høyre og dette forvirrer dem jo selvsagt.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det mest irriterende i trafikken!! Alle disse syklistene, skjønner ikke at de tør engang jeg..

Aha - var det derfor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vet du ikke at syklister er har spesiell beskyttelse fra Gud? :roll:

Det virker som om mange av dem tror det i hvertfall! :ler:

Uansett om det er 3 felts sykkelvei - de MÅ sykle i kjørebanen. (kamikaze syklister)?

Og forresten: Jeg er skikkelig god på lukeparkering; i dag parkerte jeg (perfekt, om jeg skal si det selv) i all hast, og en mann som gikk forbi nikket annerkjennende og litt overrasket! Idiot!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter snart 15 år som lovlig bilist har jeg for meg selv satt opp følgende rankingliste over elementer som - i prioritert rekkefølge - skulle vært fjernet fra offentlige veier:

1) Menn med hatt

2) Menn med bart og BMW

3) Gamle damer

4) Fjortiser på skateboard

5) Damer som praktiserer utagerende stavgang og synes gangstien er for smal!

Hvis noen med innflytelse leser dette, så håper jeg de tar affære prompte!!

Ellers sier vel statistikken at bortimot 100 % av alle menn tror de er bedre til å kjøre bil enn gjennomsnittsbilisten. :o Det Waco så diplomatisk og fintfølende gir uttrykk for i denne tråden forteller med andre ord at han er en ytterst vanlig mann! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm - var det for liten respons på dette sure oppgulpet ditt på VGD, Wacoll?

Da må det jo være hyggelig å se at KG`s lesere i mye sterkere grad lar seg provosere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fankern, jeg glemte bobiler - de skal inn på en klar tredjeplass!

Med andre ord tyske, franske og italienske menn

- først i enhver sommerkø... :evil:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare såååå enig med Waco,altså!!! Kvinnfolk bak rattet,nei, fy og fy!!! Skulle tro dem hadde bestilt lappen på postordre!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

(Gjelder ikke meg da selvsagt.Jeg er drit god å kjøre bil,jeg :kul: )

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Vi kvinner er jo helt avhengig av å ha en mann i umiddelbar nærhet hele tia,jo! Kan jo snuble på stilletten å falle å slå oss da,vettu!!

(Skråblikk og generalisering,det er saker det :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Merkelig med det, men etter noen år bak rattet på 50 tonn og 18 hjul, så er lissom mitt inntrykk at når det fuckes opp på veien, så er det stort sett menn. eller helst menn mellom 18-25 som ikke greier se forskjell på seg selv og Schumacher. Det er i alle fall kliss umuig for enkelte å fatte at deres elskede BMW/Alfa/GTi-Golf IKKE er bygget for hastigheter over 130 på norske veier.

Hvorfor er det stort sett menn som driter seg ut i politikontrollene? Hvorfor er menn over-representert hos skadeavdelingene ved de fleste forsikrings-selskap. Jeg har kun EN gang blitt påkjørt av en kvinne, hele 15(!) ganger av menn! Og aldri har de hatt skyld i saken, neida neida. Ikke engang han som rygget på min parkerte bil mens jeg sto to meter unna, kunne innrømme at han hadde bæsjet på leggen. "Jeg måtte jo skjønne at slik bilen min sto så var den vanskelig for ham å se i dødvinkelen hans!" Her snakker vi om paralell-parkering. Han i en bedritten Daihatsu, jeg med en DIGER splitterny safrangul Volvo stasjonsvogn. Joda, de er vanskelige å se, gitt.

Og bare for å ha det på det rene; det finnes en del damer der ute som burde skjerpe seg tohundreogtredve hakk før de setter seg bak rattet igjen.

Hvis du har det så forbanna travelt at bilen foran deg greier å irritere makk på leveren din; kjøp deg sykkel. Så sparer du blodtrykket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på skolen, var skolebuss sjåføren (en mann, ja) alltid en kilde til trafikk kaos. Han tok også ryggetrikset, og rygga rett på en annen bil bak...en kvinne. Han kom til et kryss hvor veien han var på endte ut i en annen vei, dvs. måtte velge høyre eller venstre, han glemte å svinge og kjørte rett frem... med traktoren sin har han kjørt over sin egen personbil, glemte han hadde tvillinghjul på... og listen fortsetter og fortsetter...

Alltid morsomme historier fra den kanten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg skal kjøpe tanks når jeg blir stor og feie over alle femibiler.

Min eks mente jeg helst burde kjørt en tanks.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare én ting: når jeg en gang blir stor og innflytelsesrik politiker skal jeg sørge for å bannlyse alle lastebiler OG lastebilsjåfører, uansett kjønn! Der har du folk som ikke kan kjøre bil :frustrert:

Selv er jeg sikkert ikke den perfekte sjåfør, men i motsetning til disse monstrene av noen kjøretøy, så holder jeg i hvert fall fartsgrensen (ja, jeg vet det er irriterende, men er det ikke en grunn til at de finnes? hæ?). Det er akkurat som om alle lastebiler (lastebilsjåfører om du vil) har bestemt seg for at de er konger på veien, og at hvis de kræsjer så skal det uansett mye til for at det er de som kommer dårligst ut av det. Størst er sterkest og så videre...

Fy, jeg hater lastebiler :frustrert:

Sint Amelie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amelie: Joda, er enig i at lastebiler kan være et stort irritasjonsmoment, men jeg TROR at vi ville fått litt problemer hvis de forsvant.

Butikkene ville vært tomme for varer og det hadde blitt umulig å bygge noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
mitt inntrykk at når det fuckes opp på veien' date=' så er det stort sett menn. eller helst menn mellom 18-25 som ikke greier se forskjell på seg selv og Schumacher.[/quote']

Ha Ha Ha :hoho: godt sagt!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...