Gå til innhold

Norges mest sexy kvinner er kåret

Sandman

Anbefalte innlegg

Hmmm. Norges mest sexy KJENDISkvinner bude det vel hete......

Dessuten forstår jeg ikke hvor Traa er sexy (pluss mange andre merkelige utvelgelser)... .....

jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nemelig! Personlig synes jeg hun er for ung for og inn på den lista! Hvor gammel er hun? 18? Er ikke det litt eh....tidlig og kalle henne sexy da?

OG HVOR ER LISTA OVER NORGES MEST SEXY MENN??????? :evil:

Yess! Etterlyser den jeg og! Myyyye mer interessant :lol:

Skjønner ikke hva frk. Ravn og den høyre-tegneseriefiguren Ine et eller annet gjør på den lista :roll:

Men det er nå bare min mening dah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Hvis du synes Frk Ravn er blank i skallen - da har du ikke møtt Lise Myhre. Ravn er ung og uerfaren, det bedrer seg sikkert. (håper vi). Lise er bare sinnsyk sinnsykt tett i pappen, jeg har forsøkt å føre en fagmessig diskusjon med henne - det var 10 meget forvirrende minutter.

Elin Tvedt?! Hallo? Dama er jo størrelse dverg, har dårlig hud og beina ser jo ut som hun har sagte dem av. Den damen er feilproposjonert. Ikke bare i utseende.

Den lista er som alle andre lister fra nettavisen - bare rot og fanteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...