Gå til innhold

Norges mest sexy kvinner er kåret

Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

problemet med å lage lister over norges styggeste er at en ikke klarer å stoppe. Norges peneste kjendiser blir liksom en liste på 10 mens styggeste kan fortsette i så og si evigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer !: Hun er det vakreste jeg vet, og den mest sexy jenta som finnes. Jeg sa det da vi møttes for 6 år siden, og jeg kommer til å si det til min død.

Andre kvinner ER flotte å se på også, men hjertet mitt kan ikke rangere noen som jeg ikke kjenner bare basert på utseende.

IQ/EQ i en god "mix", innlevelse og empati = vakkert sinn. Det er det MANGE kvinner som innehar, og de er utelukkende vakre uansett !.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Når dét er sagt, vil jeg likevel driste meg til å si at av de 25 på denne lista vil jeg plassere Vibeke Saugestad som nummer 1 og Ine Marie "Pinocchio" Eriksen som nummer to. Resten havner i en uprioritert haug - litt usikker på om det er "til resirkulering" eller "makuleres"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av meg beskrev drømmedama:

Hun er naken, og kommer bort med en kald øl mens han ser fotball på TV.

Hva skal vi si om den da damer??

Jeg skjønner personlig ikke hvorfor han vil se fotball når dama er naken :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg skjønner personlig ikke hvorfor han vil se fotball når dama er naken :-?

Jo, DEN kan jeg svare på, selv om jeg sjelden ser fotball.

Den ultimate lykken må jo være å se at favorittlaget ditt scorer samtidig som en naken dame gir deg munnsex... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dama nødt til å være naken da? Hvis du ser på fotball og ikke på henne? Skjønner ikke dette jeg..er vel for blond :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår at drømmedama er vel en meter høy, flat oppå hu'et, og har store ører... :roll:

Høyden fordi at hun skal slippe å stå på knærne, ørene for at han skal kunne holde henne i et fast grep, og hodeformen for å sette fra seg pilsen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandman skrev:

Skal man dømme etter diverse avatarer, så må "sexy-graden" hos KG-jentene ligge adskillig over gjennomsnittet for den kvinnelige delen av befolkningen...

:enig::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja - eller det helt motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandmann; du det sitatet ditt får meg til å smile. DEN, sangen husker jeg godt. Men jeg husker ikke gruppa. Gjør du?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alive

Enig, ser skjeldent et bilde av henne uten å kunne måle størrelsen på drøvelen...men hun er en glad jente da!!!

Også Marion Ravn da...det kan i hvertfall ikke ha vært deltakelsen på Torsdagsklubben som gjorde utslaget der!!!!

Herregud, jeg var flau på hennes vegne!!! :oops: Brødhue!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Marion Ravn da...det kan i hvertfall ikke ha vært deltakelsen på Torsdagsklubben som gjorde utslaget der!!!!

Herregud, jeg var flau på hennes vegne!!! :oops: Brødhue!!!!!

Enig med deg, men hun er jo ikke så gammel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, men hun er jo ikke så gammel da.

Ja, nemelig! Personlig synes jeg hun er for ung for og inn på den lista! Hvor gammel er hun? 18? Er ikke det litt eh....tidlig og kalle henne sexy da?

OG HVOR ER LISTA OVER NORGES MEST SEXY MENN??????? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...